آخرین مقالات فرهنگنامه
خانه - آخرین خبرها - آخرین اخبار فیلم هابیت

آخرین اخبار فیلم هابیت

اخرین اخبار از فیلم هابیت.

مقدمه: این مقدمه واسه اوناییه که نمیدونن هابیت چیه و فیلمش چیه.
هابیت یکی از کتابای استاد تالکینه که در واقع مقدمه ای بر ارباب حلقه هاست و ماجراهای پیدا شدن حلقه و ماجراهای قبل از ارباب حلقه ها در این داستان انفاق میافته. قراره که کمپانبه نیولاین سینما پس از موفقیت در ارباب حلقه ها این فیلم رو بسازه که بر اثر مشکلاتی ساخت اونو به دست پیتر جکسون (کارگردان ارباب حلقه ) نداده و قراره گیلرمو دلتورو (کارگردان پسر جهنمی) اونو به تهیه کنندگی جکسون بسازه.قبلا هم یه مصاحبه مشترک از جکسون و دلتورو تو وبلاگ گذاشتم اگه تو قسمت آرشیو موضوعی برید تو خبر اونجا هستش.

اول اینکه ویگو مورتنسن (آراگورن) اعلام کرده که حتما مایل به بازی در فیلم هابیت هست و این نقش رو می خواد.(ما هم از خدامونه)هرچند که نقشی از آراگورن در هابیت ۱ نیست ولی احتمالا در هابیت۲ به زندگی آراگورن نیز پرداخته بشه.

جان نوبل(دنتور) با توجه به اینکه در هابیت ۲ به زندگی آراگورن پرداخته میشه پس باید در این فیلم حضور داشته باشه ولی ایشون اعلام کردند که به سرزمین میانه بر نخواهم گشت .

کریستوفر لی (سارامان) اعلام آمادگی کرده که حتما میاد ولی هنوز اسمش تو لیست IMDB نیومده که امیدواریم بیاد. حتما می خواید بدونید که بازیگر نقش گاندالف کیه؟ نه. پس بهتره بدونید که یان مکلن (بازیگر قبلی نقش گاندالف ) هم اعلام آمادگی کرده و هم اسمش در لیست IMDB اومده و هم مال خدا رو شکر می کنیم که حداقل به یدونه از خواسته هامون رسیدیم. خداد رو شکر

اینکه اندی سرکیس نقش اسمیگل رو دوباره به عهده خواهد گرفت درش شکی نیست هم اسمش تایید شده هم خودش اعلام رضایت کرده و دلتورو هم در موردش گفته :

گالوم به همان زیبایی که در ارباب حلقه ها حاضر شده بود، حضور خواهد یافت. به نظرم در ارباب حلقه ها، گالوم خیلی خوب بود، وقتی مشکلی نداره چرا باید تغییرش بدیم ؟

دمش گرم واقعا اگه گالم نبود ارباب حلقه ها هم معنی نداشت البته نه درکل. (جمعمون جمعه) اسمیگل در هابیت نیز نقش اساسی داره چون هنوز حلقه دستشه و در کوه های مه آلود پنهانه که با بیلبو برخورد میکنه و ماجاهاااااااااا…

در مورد موسیقی فیلم که قبلانم گفتم اهنگ ساز قبلی یهنی هووارد شور موسیقی فیلم رو به عهده میگیره اما بشنوید از حرفای دلتورو در مورد جلوه های ویژه فیلم:

باید مواظب این باشی که روی یک ابزرا تکیه نکنید و این همه چیز دیگریست که من و پیتر جکسون به طور مشترک داریم. ما، هر دو طرفداران تکنیک های قدیمی هستیم، مانند ماکت، مدل، مینیاتور، نقاشی و در موضوع هابیت هم می خواهم این ها را ادامه دهم.
ما باید این گونه هنر را زنده نگاه داریم، چرا که به آثار، زندگی می بخشند. و آن را ملموس ار می کنند، و در محتوا نیز تأثیر می گذارد.

این فیلم در دو قسمت در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ اکران میشه.

مطالب مرتبط:

بخش ویژه هابیت

درباره اله سار

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

فرهنگ لغت الفی به فارسی

کتابی که پیش رو دارید، فرهنگ لغتی از زبان الفی به فارسی معاصر است که ...