آخرین مقالات فرهنگنامه
خانه - آخرین خبرها - اولین تریلر انیمه ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم منتشر شد

اولین تریلر انیمه ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم منتشر شد

اثر جدید تیم پیتر جکسون از دنیای سرزمین میانه این بار در قالب انیمه‌ای به‌نام جنگ روهیریم به کارگردانی کنجی کامیاما کریسمس امسال (۲۳ آذر) در سینماها اکران می‌شود که تریلر آن را می‌توانید با زیرنویس فارسی اختصاصی آردا در پایین تماشا کنید:

 

داستان این انیمه، پیش درآمدی بر سه‌گانه ارباب‌حلقه‌هاست و روایتی از ۲۵۰ سال قبل از وقایع آن فیلم‌ها می‌باشد. برادران وارنر این بار برای بازگشت به سرزمین میانه، به سراغ سرزمین روهان رفته است و گریزی به خاندان ائورل که به روهیریم معروف‌اند، می‌زند؛ مردمان اسب سواری که پس از انتشار سه‌گانه ارباب‌حلقه‌ها ، به دلیل شجاعت و سبک زندگی و جنگیدنشان، محبوبیت زیادی بین طرفداران سینما پیدا کردند.

داستان حالا به سراغ یکی از پادشاهان افسانه‌ای این خاندان به نام هلمِ پتک‌مشت رفته است و چنان که از اسمش مشخص است، روایت‌گر جنگی است که می‌توانست روهیریم را به نابودی بکشاند اما با حماسه‌ای که هلم پتک‌مشت ساخت، نه تنها مردمش پیروز جنگ شدند، بلکه خودش هم به افسانه‌ای بدل شد که تا سالیان سال، به دل دشمنان روهیریم هراس می‌انداخت.

کسب اطلاعات بیشتر:

از انیمه جنگ روهیریم و داستان آن در آثار تالکین بیشتر بدانیم

درباره ایمان صاحبی

از سال ۱۳۹۰ با نام کاربری لگولاس در قلمروهای جنگلی آردا سرگردانم و این‌جا می‌خواهم دینی را ادا کنم که از تالکین به گردن دارم. ماموریت من این است که با قلم‌فرسایی در قالب خبر و مقاله ادامه‌دهنده راه غول‌هایی باشم که روی شانه‌هایشان ایستاده‌ام.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

بازی قصه‌های شایر تاخیر خورد

بازی قصه‌های شایر تاخیر خورد

صفحه رسمی بازی Tales of the Shire با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این عنوان ...