آخرین مقالات فرهنگنامه
خانه - آخرین خبرها - ویگو مورتنسن به ایران آمد !

ویگو مورتنسن به ایران آمد !

با تشکر بسیار از «لوتین تینوویل» عزیز بابت ارائه خبر.

ویگو مورتسن بازیگر نقش آراگورن در سه گانه ی ارباب حلقه ها و تعداد زیادی فیلم دیگر به طور ناگهانی به ایران آمد وخیلی زود هم رفت!!!
در خبر آمدن مورتسن به ایران دو نکته ی استثنایی وجود داشت: اول اینکه، هیچ یک از خبرگزاری ها و رسانه ها از آن مطلع نشدند و دوم اینکه، حضور مورتسن در ایران صرفا از یک حس انسانی سرچشمه می گرفت و هیچ ارتباطی به حواشی امور سیاسی و یا همکاری سینمایی نداشت. مورتسن به گفته ی خودش، جهت عیادت از یک همکار به ایران آمد و با آن که علاقه داشت بیشتر در ایران بماند، به دلیل آغاز یک پروژه سینمایی به گشور خودش بازگشت.
اما ماجرا چه بود؟ اوایل تابستان امسال خانم سارا صولتی، نویسنده و سینماگر جوان در یک حادثه ی تصادف در بیمارستان بستری می شود و دوستی؛ این موضوع را از طریق ایمیل به اطلاع ویگو مورتسن می رساند. سابقه ی آشنایی دورادور صولتی با مورتسن به سال ۲۰۰۳ بازمیگردد؛ درآن سال صولتی برای کار تازه اش مشغول تحقیق بوده که در اینترنت به متنی درباره ی ویگو مورتسن برمیخورد. ویگو مورتسن در یک گردهمایی از بوش انتقاد و با مسلمانان ابراز همدردی کرده بود. صولتی که توجه اش جلب شده بود از طریق آدرس الکترونیکی چند تا از کارهایش را برای او میفرستد. مورتسن هم با برخورد خوب پاسخ ایمیلش را داده و او را تشویق می کند.
گویا مورتسن دوست نداشته که این عیادت از همکار نویسنده ی ایرانی، در مطبوعات انعکاس داشته باشد و نفس آن از بین برود، لاجرم به درخواست خودش، در سکوتی که آمده بود می رود و خاطره ای خوب از خود به جای میگذارد.
/
این خبر را به تمام آردائیان عزیز تسلیت می گوییم !!!

«فرستاده شده از طرف آرون»

درباره اله سار

۶ دیدگاه

  1. خیلی ازش خوشم میاد

  2. بانوی سفید روهان

    چه بچه خوب با احساس و باشعوری

  3. بازیگر باید اینجوری باشه .اینقدر بدم میاد از بازیگر هایی که خودشون رو میگیرن!؟

  4. رستاخیز دنیای تاریکی

    قدمش روی تخم چشم.

  5. ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺷﺘﻨﻴﻪ اﻳﻦ ﻭﻳﮕﻮ ﺣﺎﻻ ﻛﻪ ﻓﻜﺮﺷﻮ ﻣﻴﻜﻨﻢ اﺭﺑﺎﺏ ﺣﻠﻘﻪ ﻫﺎ ﺑﺪﻭﻥ اﻭﻥ ﻧﺸﺪﻧﻴﻪ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ ﻓﺪاﺵ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺑﭽﻴﻨﻪ اﻧﺸﺎﻻ ﻫﻤﻴﺸﻪ

  6. احسنت!…حاالا نمیشه یکی از یاران حلقه رو دعوت کنن بیاد؟:دی (چه انتظارات بالایی)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

فرهنگ لغت الفی به فارسی

کتابی که پیش رو دارید، فرهنگ لغتی از زبان الفی به فارسی معاصر است که ...