آخرین مقالات فرهنگنامه

!WB ARDA!

هووورا ! بالاخره بعد از زحمات بی شمار و تلاش های مدیران خستگی ناپذیر و فداکار , آردا پس از زمانی مدید, دگرباره به جمع عزیزان دوست دار تالکین بازگشت! در راستای حمله به وبلاگ های لوتری و ای میل های مدیران, جواب سوال های شما بدین شرح است :
روز اول –> «چرا آردا باز نمی شود» پاسخ: به این دلیل که مدیر عزیز ما درگیر همایش و البته هزینه فراوان آن بودند و فراموش نمودند هزینه فضای سایت را پیش از پایان مهلت تحویل دهند (البته همه می دونیم که دلیل اصلی فراموشی نبوده!)
روز ششم—> «خوب پول رو دادید , حالا چرا باز نمیشه؟» پاسخ: به این دلیل که سایت خالی است و هاست عزیز ما مبلغ اضافه برای دادن آخرین بک آپ سایت می خواهد!
روز سیزدهم—>«خب مبلغ رو دادید, حالا چرا باز نمیشه؟» پاسخ: نمی دانیم!
این هم از جواب سوالات شما.
در این مدتی که آردا بسته بود متاسفانه اتفاقات مهم بسیاری اعم از دنیای تالکین و دنیای فیلم ارباب حلقه ها افتاد. از آن جمله سالگرد نابودی حلقه در چهارم فروردین و تولد آراگورن و سم وایز بود. سعی می کنیم به زودی خبرهای گذشته را به صورت آرشیو در خبرهای گواهیر قرار دهیم.
همچنین گزارش و عکس های همایش و متن سخنرانی های آقای علیزاده و فرهادپور و فیلم همایش آماده است و به زودی در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
همچنین به اطلاع علاقمندان می رسانیم که بخش «ایفای نقش آردا» که خود سایتی مستق است و به صورت یک ایفای نقش حرفه ای و none-text , در حال آماده سازی می باشد.

«فرستاده شده از طرف آرون»

درباره اله سار

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

فرهنگ لغت الفی به فارسی

کتابی که پیش رو دارید، فرهنگ لغتی از زبان الفی به فارسی معاصر است که ...