آخرین مقالات فرهنگنامه
خانه - آخرین خبرها - هابیت ساخته می شود اما متأسفانه……

هابیت ساخته می شود اما متأسفانه……

 

پس از موفقیت بی شبهه ای که سه گانه ارباب حلقه ها در سه سال پیاپی یعنی سال های ۲۰۰۱ ، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ به دست آورد ، به نظر می رسید که پس از این همه وقت فیلم برداری فیلم هابیت دیگر می بایست آغاز می شد . این سال ها ، سال هایی طلایی برای کمپانی نیو لاین سینما بود که نمونه آن هرگز در سال های اخیر تکرار نشد ، حتی با فیلم اول از سری « نیروی اهریمنی اش » با نام « قطب نمای طلایی » !
بعد از نزاع حقوقی میان وارثان تالکین و کمپانی «نیو لاین سینما » که در خارج از دادگاه نیز جریان داشت و جزئیات آن هیچ وقت به اطلاع عموم نرسید ، شبهاتی زیادی درباره ساخت فیلم هابیت ، کتابی که داستان آن در قبل از سه گانه ارباب حلقه ها اتفاق می افتد ، ایجاد شد . . .
ادامه خبر.

با این حال به تازگی دو طرف تصمیم به کنار گذاشتن اختلافات کرده و دارایی مربوط به تالکین برای فیلم های اصل ارباب حلقه ها و در آینده نیز هابیت توسط کمپانی نیو لاین سینما در حال پرداخت به وارثین تالکین می باشد . طرفداران سه گانه پیتر جکسون به حمایت از تالکین پرداختند تا بالاخره حق او به وارثین اش برگشت .
متأسفانه باید بگویم که پیتر جکسون کارگردان فیلم هابیت نخواهد بود و تنها تهیه کنندگی و نوشتن فیلم نامه این مجموعه را بر عهده خواهد داشت . ( کارگردانی این فیلم بر عهده گیلرمو دل تورو خواهد بود )
دست اندر کاران اصلی فیلم میبایست درباره مسائلی مطمئن بشوند تا بتوانند مجوز ساخت فیلم را به طور رسمی با آماده سازی فیلم نامه و دریافت بودجه از کمپانی بگیرند و بتوانند کار خود را شروع کنند . ( نوشتن فیلم نامه این فیلم بر عهده پیتر جکسون و فیلیپا بوینس است )

اما اخبار خوش. تاریخ اکران این فیلم در ایالات متحده ، در دسامبر ۲۰۱۱ اعلام شده ، با این حال فیلم برداری هنوز آغاز نشده و مسائل گفته شده در مورد آن در حد شایعه می باشند . ولی از مسائل مشخص و بی شبهه حضور « هوگو ویوینگ » در نقش الروند و « یان مک کلن » در نقش گندالف و « اندی سرکیس » در نقش گالوم است .

درباره اله سار

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

فرهنگ لغت الفی به فارسی

کتابی که پیش رو دارید، فرهنگ لغتی از زبان الفی به فارسی معاصر است که ...