آمازون پرایم ویدیو رسما در بیانیهای اعلام کرد که مطابق بررسیهای یک شرکت تحقیقاتی شخص ثالث، تیزر تریلر سریال ارباب حلقهها در ۲۴ ساعت نخست انتشار با رسیدن به مجموع آمار ۲۵۷ میلیون بازدید آنلاین در سطح جهانی، رکورد بیشترین بازدید از تریلرهایی را که تاکنون در زمینه سرگرمی در طول تاریخ سوپر بول پخش شدهاند، شکسته است.
«اوکونوا اوجو»، مدیر ارشد بازاریابی پرایم ویدیو و آمازون استودیو میگوید: «واکنشها نسبت به تیزر سریال ارباب حلقهها: حلقههای قدرت خیرهکننده بوده است. هدف ما در معرفی سریال پیش رو به مخاطبان این بوده که مطمئن شویم در مرکز توجه فرهنگ عامه قرار داریم و در عین حال به دنیای تالکین وفادار میمانیم. مشاهده واکنشهای شگفتانگیز مخاطبان به همه اخباری که در طول یک ماه اخیر اعلام شده، فوقالعاده بوده است.»
اوجو ادامه داد: «ما با دعوت آرامآرام از مخاطبان برای آشنا شدن با این فصل جدید از فرنچایز ارباب حلقهها، شاهد اشتیاق و علاقه سیریناپذیر آنها برای اطلاعات بیشتر بودیم. سوپر بول همیشه یک رویداد جذاب برای طرفداران بوده، و تیزری با این عظمت لیاقت انتشار در بزرگترین رویداد تلویزیونی و ورزشی سال را داشت. این دستاورد رکودشکنانه به طرفداران ما تعلق دارد، و میخواهیم به همراه کردن مخاطبان در این سفر شگفتآور که به پاییز منتهی میشویم، ادامه دهیم.»