جف بزوس از فصل سوم ۲۰۲۱ سمت مدیرعاملی آمازون را به اندی جسی واگذار میکند اما همچنان در هیئت مدیره این شرکت باقی میماند.
با این اعلام این خبر ابهاماتی درباره ادامه مسیر حرکت استودیوی این شرکت مطرح شده است، ولی به نظر نمیرسد که تغییرات بزرگی در راه باشد، چون این استودیو فعالیت تقریبا مستقل و خودمختاری دارد.
یکی از مدیران سابق آمازون میگوید: «فکر نمیکنم تغییری در سطح استودیو رقم بخورد. درست است که بزوس کسب و کار استودیوی آمازون را دوست داشت، ولی باور دارم که این اتفاق عمدتا برای رهاسازی او از دردسرهای مدیریت فعالیتهای فروشگاه آمازون باشد. تیمهایی مثل تیم سرگرمی همچنان در همان سطح قبلی به کار خود ادامه خواهند داد.»
مدیریت استودیوی آمازون در حال حاضر برعهده «جنیفر سالک» قرار دارد که پیشتر از مدیران شبکه NBC بود و در سال ۲۰۱۸ جای «روی پرایس» را در آمازون گرفت. او به مدیر ارشد پرایم ویدیو، مایک هاپکینز، گزارش میدهد که از مدیران سابق بخش تلویزیون سونی بود.
یونس شین، مدیر شرکت مشاوره بازاریابی Prophet، معتقد است که آمازون استودیو و پرایم ویدیو با همان نقشه قبلی به مسیرش ادامه میدهد: «استخدام مایک هاپکینز در سال گذشته، عقد قراردادهای محتوایی جدید، و همکاری آمازون فایر با سایر سرویسهای استریم همگی سیگنالهای مستحکمی است که نشان میدهد آمازون تعهد زیادی به کسب و کار سرگرمیهای خود دارد.»