آخرین مقالات فرهنگنامه
خانه - آخرین خبرها - مصاحبه شورانرهای سریال حلقه‌های قدرت درباره فصل دوم؛ از گالادریل سرخورده تا امید در تاریکی

مصاحبه شورانرهای سریال حلقه‌های قدرت درباره فصل دوم؛ از گالادریل سرخورده تا امید در تاریکی

جی‌دی پین، یکی از شورانرهای سریال حلقه‌های قدرت درباره اینکه فصل دوم به چه موضوعاتی می‌پردازد، به وب‌سایت کولایدر گفت:

«سائورون در فصل ۲ به سراغ افراد مختلف می‌رود و به‌نوعی گروه‌ها را علیه یکدیگر می‌شوراند و از اعتماد و عدم اعتمادها و ترس‌های درونی افراد سوءاستفاده می‌کند تا شرایطی را فراهم کند که به نفع خودش است.»

پین می‌گوید اگرچه سه حلقه الف‌ها ساخته شده، اما هنوز حلقه‌های دورف‌ها و آدمیان و البته حلقه یگانه به‌وجود نیامده است. او توضیح داد:

«سرنوشت کله‌بریمبور هنوز مشخص نشده است. می‌دانیم که نومه‌نور در ادامه راه سروکار زیادی با سائورون دارد، و همچنین دورف‌های خزد-دوم و جاهای دیگر. می‌دانیم جنوبی‌ها که ساکن موردور بودند و خانه‌شان ویران شد، حالا عملاً پناهجو شده‌اند. این اتفاق چه تأثیری در کلیت داستان خواهد داشت؟ ما می‌دانیم که آدمیان ضعیف‌اند. می‌دانیم که آن‌ها نهایتاً حلقه‌ها را قبول می‌کنند.»

در فصل ۲ گالادریل با این ایده و نگرانی که احتمالاً با اعمالش به ظهور مجدد سائورون کمک کرده است، دست‌وپنجه نرم خواهد کرد. پین می‌گوید:

«دوستان [گالادریل] شاید با دید متفاوتی به او نگاه کنند و به اندازه قبل به او اعتماد نداشته باشند. گالادریل باید با این مسائل کنار بیاید.»

با وجود مشکلاتی که ممکن است بر اثر اتفاقات فصل ۱ در رابطه میان گالادریل و الروند به‌وجود بیاید، پاتریک مک‌کی، دیگر شورانر سریال، یادآور می‌شود که داستان‌های تالکین تماماً تاریک نیستند و امید نقشی کلیدی در آن‌ها دارد:

«الروند گالادریل را دوست دارد، و به او اعتماد داشت و نگرانش بود و همه چیزهایی که از آن‌ها می‌ترسید، به حقیقت پیوست؛ و اتفاقاتی که افتاد احتمالاً خیلی بدتر بود. بنابراین وقتی متوجه واقعیت امر شود، چه رخ خواهد داد؟ ما خیلی درباره تاریکی و وحشت و بیچارگی حرف می‌زنیم و این‌ها هم بخشی از داستان هستند – تالکین خودش شما را به این نقاط می‌برد – اما نکته دیگری که درباره آثار تالکین و این داستان عاشقش هستیم، این است که امید نیز همه‌جا وجود دارد. می‌دانیم جادوگر بدون نامی وجود دارد که درحال حرکت به‌سمت بخش‌های ناشناخته و قسمت‌های بزرگی از نقشه است که پیش‌تر از پشت دوربین یا حتی در داخل کتاب‌ها دیده نشده بود، و فقط در افسانه‌ها و شایعات از آن‌ها شنیده بودیم. شاید تقدیر او را به ظهور سائورون پیوند دهد.»

گالری تصاویر منتشره از فصل دوم سریال در وب‌سایت کولایدر

درباره ایمان صاحبی

از سال ۱۳۹۰ با نام کاربری لگولاس در قلمروهای جنگلی آردا سرگردانم و این‌جا می‌خواهم دینی را ادا کنم که از تالکین به گردن دارم. ماموریت من این است که با قلم‌فرسایی در قالب خبر و مقاله ادامه‌دهنده راه غول‌هایی باشم که روی شانه‌هایشان ایستاده‌ام.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

بازی قصه‌های شایر تاخیر خورد

بازی قصه‌های شایر تاخیر خورد

صفحه رسمی بازی Tales of the Shire با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این عنوان ...