آخرین مقالات فرهنگنامه
خانه - آخرین خبرها - بازخورد مخاطبان بر فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت چه تأثیری داشت؟

بازخورد مخاطبان بر فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت چه تأثیری داشت؟

بازخورد مخاطبان بر فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت چه تأثیری داشت؟

پاتریک مک‌کی، شورانر سریال حلقه‌های قدرت در پاسخ به سوال خبرنگار کولایدر درباره تغییر احتمالی برنامه درازمدت آن‌ها برای کل سریال توضیح داد:

«ما وارد این پروژه دیوانه‌وار و جاه‌طلبانه شدیم چون داستانی داشتیم که می‌خواستیم روایتش کنیم و احساس می‌کردیم که باید روایت شود. ما حاضر بودیم که مدت‌زمان زیادی از زندگی خود را به این کار اختصاص دهیم. این برنامه تغییری نکرده است.»

مک‌کی درباره تأثیر بازخورد مخاطبان در فصل دوم گفت:

«فصل ۲ عمدتاً پیش از پخش فصل ۱ نوشته شده بود، اما پس از انتشار فصل ۱ تولید شد. بخشی از فرایند یادگیری برای ما در این پروژه مشاهده بازخورد مردم به سریال بوده است.»

جی‌دی پین، دیگر شورانر سریال، اضافه کرد:

«ما همه اطلاعات را گردآوری می‌کنیم. و همه‌چیز را می‌خوانیم، همه نقدها، همه چیزهایی که شما و همکارانتان نوشته‌اید، و چیزهایی که طرفداران می‌گویند.»

پین توضیح داد که سرعت انجام برخی کارها در فصل دوم سریال افزایش یافته بود. به‌علاوه، دیگر خبری از قرنطینه ویروس کرونا نبود و می‌شد به‌راحتی کارها را جلو برد. مک‌کی گفت:

«می‌توانم بگویم که تولید فصل ۲ حدود نصف فصل ۱ یا کمتر زمان برد.»

مک‌کی در پاسخ به سوالی درباره بودجه فصل ۲ گفت این فصل نیز از نظر مقیاس به بزرگی فصل ۱ است و حتی بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد. اما به عددی اشاره نکرد.

یکی از نکات مهم صحبت‌های شورانرهای سریال حلقه‌های قدرت تأکید بر وفاداری به نگاه تالکین است. پین می‌گوید:

«دیدن چیزی که مردم به آن پاسخ مثبت می‌دهند، به شما قدرت می‌بخشد و آن چیز همیشه واضح است: مردم به تالکین واکنش مثبت نشان می‌دهند. به‌همین دلیل است که [آثار] تالکین در کنار انجیل و قرآن، در سراسر جهان این قدر فروش داشته است. بنابراین باید بر نگاه تالکین تأکید کنیم و به چیزهایی برگردیم که توجه مردم را جلب می‌کند.»

درباره ایمان صاحبی

از سال ۱۳۹۰ با نام کاربری لگولاس در قلمروهای جنگلی آردا سرگردانم و این‌جا می‌خواهم دینی را ادا کنم که از تالکین به گردن دارم. ماموریت من این است که با قلم‌فرسایی در قالب خبر و مقاله ادامه‌دهنده راه غول‌هایی باشم که روی شانه‌هایشان ایستاده‌ام.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

بازی قصه‌های شایر تاخیر خورد

بازی قصه‌های شایر تاخیر خورد

صفحه رسمی بازی Tales of the Shire با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این عنوان ...