رفتن به مطلب
turambar

بحث در مورد «هابیت: برهوت اسماگ» [خطر لو رفتن داستان]

Recommended Posts

ayub_s

منکه هر وقت یه قسمت های هابیت 2 رو نگاه میکنم باید یه نیم نگاهی هم به اون مبارزه ی لگولاس و بولگ بندازم :دی

خدائیش خیلی باحاله اون صحنه . مخصوصا اونجایی که لگولاس شمشیر بازی میکرد :دی

ولی من فقط موندم چرا تیرهای تیرکمونش اصلا تموم نمیشه . تو ارباب حلقه ها هم که دیگه اوجش بود هر چه تیر میندازخت تمومی نداشت . نکنه اینم یه خاصبت الفیه و ما خبر نداریم ؟!!!!! :دی

فکر کنم این لگولاس اون حرکات آکروباتیکی که تو ارباب حلقه ها انجام میداد از تائوریل یاد گرفته باشه :دی باباش که همینطور قدم میزد و میگفت : " من تراندویلم " :دی

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

اتفاقا من اصلا از مبارزه لگولاس و بولگ خوشم نیومد. مدام یاد مبارزه بتمن و بین میافتم! اونجا از عبارت مبارزه کند دو گنده بک استفاده کردم. فکر کنم اینجا هم بکار بیاد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ayub_s

اون صحنه که خیلی خوب بود که . اوج هیجان بودش :دی خصوصا اون لحظه ای که بولگ و لگولاس رودروی هم قرار گرفته بودن و اندام بولگ که زیر تاریکی دیده میشد . مبارزه ی این دو هم به هیچ عنوان به بتمن و بین شباهت نداره. منی که داشتم نگاهش میکردم اصلا بتمن و بین به فکرم خطور نمیکرد چه برسه به مبارزاتشون :دی

به نظر من ضعیفترین قسمت فیلم اونجای بشکه سواری بودش که لگولاس از روی سرهای دورف ها میدوه . واقعا ضعیف کار شده بود.

راستی من هیچوقت ندیده بودم که لگولاس آسیب ببینه تا اینکه اون صحنه اومد و از دمغش خون چکید ... فکر کنم یه حس فانی بودن بهش دست داد :دی

ویرایش شده در توسط ayub_s

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
1212moin

یه سوال وقتی آزوگ گاندولف رو پرت میکنه عصا و شمشیرش میفتن بعد عصاش برمیداره ولی شمشیر رو نه ولی اگه دقت کنید شمشیرش توی غلافشه شاید هم نه نظر شما چیه؟

درست میگی اینم برامن سواله فکرکنم پیتر تواین صحنه گاف داده

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

من موندم این گندالف کارخونه عصاسازی داره؟

یکبار که در برخورد با نکرومانسر عصاش دود شد،یکبار سارومان عصاشو گرفت

یکبار هم ویچ کینگ اونو تبدیل به پودر کرد

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
hamid stormcrow

من موندم این گندالف کارخونه عصاسازی داره؟

یکبار که در برخورد با نکرومانسر عصاش دود شد،یکبار سارومان عصاشو گرفت

یکبار هم ویچ کینگ اونو تبدیل به پودر کرد

خب مورد اول و سوم که از تراوشات ذهن عمو پیتره و تالکین بنده خدا همچین چیزی نگفته

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
1212moin

من موندم این گندالف کارخونه عصاسازی داره؟

یکبار که در برخورد با نکرومانسر عصاش دود شد،یکبار سارومان عصاشو گرفت

یکبار هم ویچ کینگ اونو تبدیل به پودر کرد

ساختن عصا کارخاصی نمیخواد مهم اون قدرت مایاری وجادورودانش اون فرده گالادریلو والروندبراش خب ساختن دیگه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

خب مورد اول و سوم که از تراوشات ذهن عمو پیتره و تالکین بنده خدا همچین چیزی نگفته

خب این جا هم داریم در مورد هابیت و ارباب حلقه ها بحث میکنیم که عمو پیتر ساخته! و کاری به کتاب نداریم

ساختن عصا کارخاصی نمیخواد مهم اون قدرت مایاری وجادورودانش اون فرده گالادریلو والروندبراش خب ساختن دیگه

والا فکر کنم این عصا هم متناسب با درجه ایستاری قدرت خاصی داشته باشه

غیر از اون عصای گندالف نورافکن هم داره!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
1212moin

خب این جا هم داریم در مورد هابیت و ارباب حلقه ها بحث میکنیم که عمو پیتر ساخته! و کاری به کتاب نداریم

والا فکر کنم این عصا هم متناسب با درجه ایستاری قدرت خاصی داشته باشه

غیر از اون عصای گندالف نورافکن هم داره!

من یادمه تویکی ازمنابع خارجی خوندم که نوشته بود خود عصاهیچ قدرتی به ذات خودش نداره درسته که اگه ایستاری عصا نداشته باشن قدرتشون خیلی پایین میاد نه کاملاولی خود ساخت عصا دانش خیلی زیادی نمیخواد اگه اینطور بود هر ایستاری دوتاعصاداشتن که قدرتشون بیشترشه لااقل بهتر ازشمشیره که ضمنا اگه منظورت ازنورافکن تولید نور توسط عصا باشه که اینو فکرکنم تمام عصاهامتناسب باقدرت فرد داشته باشند ویرایش شده در توسط 1212moin

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

خب این یکی از کلیشه های داستان فانتزی اه که جادوگر و در اینجا مایا/ایستار قدرتشو یا با ورد نشون بده یا با دستاش یا عصا

عصا بیشتر یک کاتالیزوره برای این کار

اتفاقا این دوعصایی رو سارومان خوب اومد و عصای گندالف رو گرفت و گندالف رو در یاران حلقه کله پا کرد!

ویرایش شده در توسط R-FAARAZON

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
hamid stormcrow

خب می گم این تناقض ایجاد شده شاهکار استاد جکسونه خوب شد تو لوتر حد اقل اون صحنه رو حذف کرد!

خداییش من یواش یواش دارم به پیتر شک می کنم که نکنه اینم مثل بعضی از همین کاربرای خودمون که میان کلی افاضه فضل می کنن و داد سخن سر می دن بعد پنج شیش ماه می فهمیم طرف تا حالا لای کتابا رو هم باز نکرده؛ باشه!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

تو اون لوتر به اون بزرگی شتر با بارش گم میشه چه برسه به عصای گندالف

نه پیتر واقعا احاطه داره به داستان

فیلم سینمایی هم با نمایشنامه فرق داره و پیتر دوس داره هرطور شده به هیجان فیلم اضافه کنه مثل تقابل گندالف و نکرومانسر

بله بعضی ها واقعا اخرشن!

یه بنده خدایی میگقت من بیشترین اطلاعات رو از دنیای آردا دارم و تازه میگفت ادعایی هم ندارم

من مونده بودم با 15-16 سال سن چطور این احاطه رو به دنیای تالکین پیدا کرده؟

ویرایش شده در توسط R-FAARAZON

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ayub_s

بنظر من باید همانطور که به ارباب حلقه ها میگیم ارباب فیلم ها باید به هابیت هم بگیم ارباب شخصیت پردازی :دی

شخصیت پردازی هابیت فوق العاده عالی بود...

مثلا شخصیت بالین رو ببینید ، از نظر فقط یه پیرمرد مهربون میاد ولی اگه کمی به دیالوگ هایی که میگیم دقت کنیم میفهیم که واقعا دانا و عاقل هستند ولی به خاطر اینکه یه حس شوخ طبعی داره اون دانا بودنش رو پنهان میکنه . و این یعنی زیرکی و هوش بسیار بالای جکسون .

و یا بیلبو رو میبینم ما تو فیلم حس میکنیم که ایشون فقط یک هابیت ساده هستش و قهرمان فیلم هابیته ولی اگه کمی دقت کنیم قلب بیلبو کمی تاریک و سیاه شده و البته هوش و ذکاوت بسیار بالایی رو هم داره که بطور بسیار باور پذیری از دست اسماگ و با استفاده از حلقه ی تاریکی و هوش خود ، خودش رو نجات میده. ولی از بس که شخصیت طنزی داره این هوش بسیار بالاش و اون تاریکی ای که تو دلش هست رو به عقب میرانه و مخاطب فکر میکنه فقط باید یه شخصیت کاملا ساده طرفه.

یا تائوریل رو میبینم که یه الف جنگجو و کله شق هستش ولی اگه به دیالوگ هایش گوش بدیم اوج خرد اونو درک خواهیم کرد.

یا تراندویل و یا اسماگ و گندالف و تورین هم یک شخصیت پنهانی رو دارند. مثلا ما تو فیلم تورین رو میبینیم که بنظر میرسه آدم خوبی باشه و قهرمانه ولی تورین شخصیت سیاه و سفید رو داره یا تراندویل هم فوق العاده پیچیده هستش یک جا بنظر میرسه که حرص و طمع وجودش رو گرفته ولی یه جای دیگه بنظر میرسه که آدم مهربونیه .

کلا شخصیت پردازی فیلم هابیت فوق العاده عالیه و قابل تحسینه. حتی نوع گریم هاشون هم به مخاطب نشون میده که شخصیت هاشون چجورین ...

هابیت هر چقدر که از ارباب حلقه ها ضعیف باشه ولی نمیتوان کتمان کرد که شخصیت پردازی بسیار بسیار بهتر از ارباب حلقه ها هستش و با تیزبینی و دقت فراوانی بر رویشان کار شده است.

ویرایش شده در توسط ayub_s

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
تور

من هم از مبارزه بولگ و لگولاس خوشم نیومد. جالب نبود. اما تونست اون خوی جنگلی لگولاس رو نشون بده.

درباره تیرهای لگولاس هم باید بگم اتفاقا در سه قسمت لوتر لگولاس تو اوج جنگ ها تیرهاش تموم میشد و دست به شمشیر میشد و میدیدیم تیردانش خالیه.

و درباره اختلافات فیلم و کتاب هم (لوتر مخصوصا چون برخی تحریفات هابیت از نظر من غیر اصولی بود) توجه داشته باشید که ما داریم درباره یه اقتباس صحبت میکنیم. یک اقتباس خوب کپی برداری از منبع اقتباس نیست! فیلمنامه اصول و چهارچوب های خودشو داره وو یک داستان بلند فانتزی هم همچنین. صد البته هم پیترو هم استاد تالکین شاهکارهای خودشون رو (لوتر) در بهترین شکل ممکن خلق کردن...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

هابیت هر چقدر که از ارباب حلقه ها ضعیف باشه ولی نمیتوان کتمان کرد که شخصیت پردازی بسیار بسیار بهتر از ارباب حلقه ها هستش و با تیزبینی و دقت فراوانی بر رویشان کار شده است.

ایوب با پستت موافق بودم

ولی امیدوارم این جملات اخر ناشی از ذوق هابیت نباشه

مگه شخصیت های ارباب حلقه ها رو فراموش کردی؟

گتدالف،فرودو،سائورون،سارومان ،تئودن،ائووین ،سم وایز گمجی،بارومیر و....

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ayub_s

شاید درست باشه شخصیت پردازی فرودو و گندالف و بارومیر و سم خوب باشند ولی بنظرم بپای هابیت نمیرسن . مثلا اون بازی مارتین فریمن و الجا وود رو ببین ... کدوم یکی وقتی که حلقه رو میبینن بنظرت خیلی خوب ادای طلسم شدن به حلقه رو نشون میدن ؟! مسلما بازی مارتین فریمن بهتره از الیجا ووده ، چونکه وقتی حلقه اونو طلسم میکنه و اون ادا بازی هاش واقعا باور پذیره .

یا تقابل اسماگی که مکار و قاتل هست و اون هوش بسیار بالایش با بیلبویی که حلقه تسخیرش کرده و با اون حرکات طنز گونه اش و هوش بسیار بالایش بسیار دیدنی و عالی هستش . بنظر منکه شخصیت پردازی هابیت خیلی سرتر از ارباب حلقه ها هستش .

نه داداش این حرف ها رو هم ناشی از ذوق هابیت نمیزنم . :دی

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

موافق نیستم

مثلا گندالف ارباب حلقه ها خیلی از گندالف هابیت بهتر بود

یا سارومان سپید اونجا درخشان تر بود و اینجا سک سکی کرد و رفت...

یا سائورون که رکن اصلی لوتر بود ولی اینجا حضوری سایه وار داره

شخصیت های هابیت در نهایت میتونن قدرت کاراکتر های لوتر رو داشته باشن و نه بیشتر ...

بازی مارتین فریمن به نسبت از الیجا وود بهتره ولی اینو نمیتونیم به کل شخصیت ها تعمیم بدیم

۲- اون جایی که بیلبو توی سیاه بیشه بعد از این که اون عنکبوته رو می کشه و حلقه رو بر میداره اولش مشکلی نیست ولی بعد یهو نمی دونم چی میشه، ناراحت میشه (؟) دستش رو می گیره جلوی دهنش؛ قضیه چیه؟

۴- (البته این مورد سوال نیست در اصل) می دونم نباید این فیلم رو با کتاب و قواعدش مقایسه کرد ولی به نظرم توی مبارزه ی گندالف با سائورون، نکرومنسر دیگه خیلی قوی نشون داده شده. کسی که جسم نداره فقط با جادو (آره؟) می زنه اون طوری گندالف رو بی دفاع می کنه و کل بنای پشت سرش رو نابود می کنه! والا اگه سائورون همچین قدرتی داشت که دیگه با جسم با یه اشاره کل سرزمین میانه رو نابود می کرد :دی

2) چون اونجا بیلبو اون عنکبوت رو بخاطر دفاع از خودش نمیکشه بلکه بیشتر اون کارش بخاطر حلقه اس و ناراحت میشه که چرا بخاطر حلقه اینکارو کرده و متوجه تاثیر بد حلقه بر روی خودش میشه

4)بله کلا در لوتر هم در همون پرولوگ و نبرد سائورون با ارتش متحد که جثه ای بزرگ داشت و با هر ضربه اش چند نفرو پرت میکرد این اغراق وجود داشت

البته سائورون و میتراندیر هردو مایا هستند ولی میزان قدرتشون ممکنه متفاوت باشه

فکرنکنم قدرت یک مایا خیلی به جسم انسانی اش متکی باشه

ویرایش شده در توسط R-FAARAZON

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ayub_s

منم موافق نیستم ، بیشتر بحثم سر کاراکترهای جدید بود نه کاراکترهایی که از ارباب حلقه ها پریده باشن به هابیت :دی

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

خب ما میتونیم شخصیت های مشترک رو مقایسه کنیم

که در لوتر درخشان تر بودند

حتی گیملی ارباب حلقه ها از گلوین پدرش در هابیت بهتر در اومده بود!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ayub_s

خب اگه اینطور باشه :دی

تراندویل با لرد الروند : تراندویلی پادشاه الفی که ما اینجا میبینم شخصیت خاکستری ای داره و شخصیتش کاملا پیچیده است ، هم مخالف و فرار از جنگه ، هم حرص و طمع داره و هم اینکه فوق العاده بی رحمه و هم اینکه دانا و خردمند بود و هم اینکه کمی مهربونه :دی ولی لرد الروند چی بود ، الفی بود که از جنگ فراری بود و هم اینکه خردمند بودش

تورین با آراگورن : تورین شخصیت خاکستری داره. با اینکه قهرمان فیلمه ولی هیچوقت در فیلم شاهد قهرمان بازی از ایشون نیستیم اون مثل آراگورن میمونه که میخواد بر سر تخت پادشاهی بشینه. مغروره و همین غرورش باعث میشه دست به کارهای احمقانه بزنه و ریسک پذیر هستش ولی آراگورن چی بود یه شخصیت که قهرمان پروری میکرد.

تائوریل با آرون و ائووین : شاید درست باشه که مقایسه ی این دو درست نباشه ولی بازهم مقایسه میکنیم :دی تائوریل هم مثل آرون عاشقه و هم حرف های خردمندانه میزنه و هم مثل ائووین جنگ طلب هستش ، بازیگر تائوریل باید دو نقش رو باید تو وجود یک شخصیت قرار بده و بنظرم خیلی خوب کار کرده.

ما تو فیلم ارباب حلقه ها اورک ها رو میبینیم که به زبان خودشون صحبت نمیکنند و همش حتی باهمدیگه انگلیسی حرف میزنن :دی ولی تو فیلم هابیت اصلا اینگونه نیست و اورک هایی رو شاهد هستیم که به زبان های خودشون حرف میزنن و این یکی از نکات مثبت فیلم هابیت بر ارباب حلقه ها هستش.

ارباب شهر دریاچه و آلفرد با تئودن و گریما مارزبان : گریمای مار زبان بنظرم خیلی بهتر از آلفرد بود ولی بنظرم بازیگر شهر دریاچه خیلی خوب تو نقشش بازی کرده بود تا تئودن.

حتی نوع گریم هایی که بر روی شخصیت های هابیت هستش یکجورایی به مخاطب معرفی میکنه که اینا چجور شخصیت هایی هستند . مثلا از قیافه ی اوری کاملا میشه حدس زد که چجور آدمیه . و یا وقتی که تورین شمشیرش ره بطرف بیلبو میکشه و اون بادی که از روبرویش میاد و موهاش از پشت سرش تاب میخوره :دی اون موقع میشه حدس زد که چقدر حرص و طمع کاره و یا وقتی که بیلبو تو این صحنه چشمایی هم به طرف چشم میچرخونه و هم به راست کاملا مشهوده که هم داره از تورین میترسه و ترس دیگه اش هم اینه که داره اسماگ میاد.

(به نظر منکه خیلی خوبه بقیه ی دوستان هم به این بحث ما دونفر وارد بشن ، همش که نباید فیلمه رو با کتاب مقایسه اش کنیم بیایین روی اینا هنوز بحث کنیم :دی)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

۱- مهدی توی پستش در مورد فیلم گفته بود اونایی که توی اسبچه ی راهوار در کمین تورین بودن Squinted-eye بودند. من هنوز فرصت نکردم قصه های ناتمام رو بخونم. اگه میشه یه توضیحی در موردش بدین!

squint-eyed توی بخش دوران سوم قصه های ناتمامه و توی کتاب ترجمه شده نیست. اونجا دو نسخه از داستان جستجو برای حلقه گفته میشه. توی یکی این شخص یکی از جاسوسان ویچ-کینگ در بری هست و اهل دونلند. توی نسخه دیگه جاسوس سارومان و اهل جنوب. توی کتاب ارباب حلقه هازمانی که فرودو و بقیه بری رو ترک میکنن اونو میبینن و بهش مشکوک میشن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ayub_s

یا همچنین بیلبو بگینز حدودا پانزده دقیقه فقط با اسماگ اژده ها گفتگو میکنه خب مارتین فریمن تو این صحنه باید با موجودی حرف بزنه که وجود خارجی نداره و طوری با ادا کنه انگار اون اژده ها واقعا هست . بماند که باید قدرت طلسم حلقه و اون طنزش رو هم باید تو اون سکانس نگه داره و همچنین بندیکت کمبریج هم مثل مارتین فریمن بازی کرده و در جلوی خود کسی رو نداشته که باهاش بازی کنه او هم مثل ماریتن فریمن باید شخصیت اسماگ رو طوری معرفی کند که به روایت داستان لطمه ای وارد نکند ، مثلا مکار بودنش و همچنین انیکه زیرک و قاتل بودنش رو باید در حین روایت فیلم معرفی کنه که الحق و انصاف واقعا عالی باز کرده و نتیجه ی کار هر دو نفر خیلی خوب از آب در اومده و فوق العاده باور پذیر شده چونکه همه قبول دارند که این سکانس یکی از بهترین سکانس های سری هابیته و همه قبول کردن که بازی مارتین فریمن تو این صحنه با بندیکت کامبریج (که هر دو سر صحنه هیچوقت قیافه ی خود رو ندیده اند) عالی بوده اند و طوری بازی کرده اند که انگار رو در روی هم قرار گرفته اند. نظرت الیجا وود میتونست همچین بازی ای نمایش بده ؟! بنظر منه که نه !!!

ویرایش شده در توسط ayub_s

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فنگورن

به ایوب : اتفاقا شخصیت پردازی های فیلم هابیت به شدت ضعیفن ! همین شخصیت تورین برای نمونه کافیه تا مشخص بشه چقدر کارگردان تو پرداخت بد عمل کرده . این شخصیت نه ثبات داره و نه کنش ها و واکنش هاش به مسائل طبیعی و معقول و روی یه طیف مشخصه، شخصیت پردازی زمانی قویه که شخصیت ملموس باشه و با توجه به شناختی که حاصل میشه اعمالش قابل پیش بینی باشه . اما مثلا همین تورین وقتی وارد داستان میشه گندالف طوری میگه " اون اینجاست " که انگار یه هیولا اومده جلوی در خونه بگینز، یه بار به حرف گندالف گوش نمیده و جایی میمونه که نباید بمونه، یه بار گوش میده و نقشه رو به الروند نشون میده، یه بار دیگه گوش نمیده وارد تنها کوه میشه . معلوم نیست چرا انقدر به بیلبو شک داره و ... زمانی یه شخصیت خوب پرداخته شده است که ما احساس کنیم داریم واقعا به یه فرد واقعی نگاه میکنیم نه یه بازیگر که هر لحظه به خواست کارگردان به مدلی رقصیده.

ضمن این که به نظرم ایفای نقش با پرداخت شخصیت فرق داره ! ایفا مربوط به بازیگره اما پرداخت بیشتر مربوط به فیلم نامه و کارگردانه که روی بازیگر پیاده میشه .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ayub_s

به ایوب : اتفاقا شخصیت پردازی های فیلم هابیت به شدت ضعیفن ! همین شخصیت تورین برای نمونه کافیه تا مشخص بشه چقدر کارگردان تو پرداخت بد عمل کرده . این شخصیت نه ثبات داره و نه کنش ها و واکنش هاش به مسائل طبیعی و معقول و روی یه طیف مشخصه، شخصیت پردازی زمانی قویه که شخصیت ملموس باشه و با توجه به شناختی که حاصل میشه اعمالش قابل پیش بینی باشه . اما مثلا همین تورین وقتی وارد داستان میشه گندالف طوری میگه " اون اینجاست " که انگار یه هیولا اومده جلوی در خونه بگینز، یه بار به حرف گندالف گوش نمیده و جایی میمونه که نباید بمونه، یه بار گوش میده و نقشه رو به الروند نشون میده، یه بار دیگه گوش نمیده وارد تنها کوه میشه . معلوم نیست چرا انقدر به بیلبو شک داره و ... زمانی یه شخصیت خوب پرداخته شده است که ما احساس کنیم داریم واقعا به یه فرد واقعی نگاه میکنیم نه یه بازیگر که هر لحظه به خواست کارگردان به مدلی رقصیده.

خب شخصیت پردازی خوب به این میگن دیگه ... شخصیت پردازی تورین پیچیده است و خوب بودن شخصیت پردازی اینکه مخاطب نتونه حدس بزنه که این شخصیت واقعا کیست ؟! مثلا شما سریال بازی تاج و تخت رو تاحالا نگاه کردین ؟! خصوصیات شخصیت هاشو دیدین که اصلا مخاطب نمیتونه حدس بزنه با چجور شخصیتی سرکار داره ؟! مخاطب امروزی دیگه با اینجور شخصیت ها حال میکنن . یه شخصیت که معلوم نیست میخواد چیکار کنه و کارهایش غیر قابل پیش بینی هست . نه یه کاراکتر بچه مثبت که حرف گوش کن باشه و فوق العاده کلیشه ای. همین سریال بازی تاج و تخت به خاطر داشتن شخصیت های غیر قابل پیش بینی اینقدر معروف و محبوب شده . بنظر منکه کارگردان نه تنها تو این معقوله ضعیف عمل نکرده بلکه بسیار هم عالی عمل کرده.

در مورد ایفای شخصیت و پرداخت شخصیت من هر دوش رو باهم تو پست های بالا اشاره کردم و گفتم.

در مورد اینکه هم میگین چرا به بیلبو شک داره هم تورین فکر میکنه که بیلبو گوهر آرکن رو برداشته به خاطر همین بهش شک میکنه درست مثل رمانش . داداش جکسون همیشه تو انتخاب بازیگرها و پرداخت به شخصیت هاش فوق العاده عمل کرده اینو تو مخلوقات آسمانی ، استخوان های دوست داشتنی و کینگ کونگ ثابت کرده.

ویرایش شده در توسط ayub_s

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...