Halfling 94 ارسال شده در نوامبر 17, 2012 (ویرایش شده) دوست عزیز اگر مشکلی پیش نیاد و خبر های رسیده به اینجانب درست از آب دربیاد هابیت امسال در بخش نمایش ویژه آثار سه بعدی در جشنواره فجر در سالن ایوان شمس در دو روز و هشت نوبت اکران می شه شاید اینجوری بتونیم گوشه ای از لذت واقعی رو تجربه کنیم اگر این خبر صحت داشته باشه که واقعا عالی و بی نظیر میشه ! فرض کنید نشستیم تو سینما و سه بعدی داریم با بیلبو سفر میکنیم!! ای جان !!خدا کنه ویرایش شده در نوامبر 17, 2012 توسط تضاد سهو نگارشی 5 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Tom Bombadil 1,659 ارسال شده در نوامبر 17, 2012 امروز که داشتم آهنگ Niel Finn - Song of Lonely Mountain رو گوش میدادم متوجه یه چیزی شدم.توی متنی که مهدی گذاشته یه جاش ناقصه.یعنی فقط یک کلمه ش ناقصه.خیلی تلاش کردم خودم بفهمم چی میگه ولی نشد.یه جستجو کردم تو سایتا دیدم اونها هم زیاد رو این کلمه مطمئن نیستند. All eyes on the hidden door To the Lonely Mountain bourne[?] We’ll ride in the gathering storm Till we get our long forgotten gold بهHalfling: من فکر میکنم صحت داشته باشه.فقط یه نکته ای.زیاد روی لذتی که میده حساب نکن.من تجربه دیدن فیلم 3 بعدی تو این سالن رو دارم و خیلی با انتظاراتم متفاوت بود.لذت کافی بردن منوط به داشتن یه جای خیلی خوب توی سالنه.بعلاوه کیفیتش هم اونقدرا بالا نیست. 1 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
3DMahdi 14,529 ارسال شده در نوامبر 17, 2012 من چندتا سوال دارم !!! موسیقی متن هابیت چرا بصورت رایگان در اینرتنت قرار گرفت ؟ اونم کلش؟ مگه قرار نبود موسیقی متن هابیت 10 دسامبر بیاد ؟ موسیقی متن هابیت رلیز شده؟ چرا قبل از فیلمبرداری نسخه اکستند ، نسخه اکستند موسیقی متنش اومده؟ چطور ممکنه؟ ;) منم همین سوال برام پیش اومده بود! خیلی عجیبه! :) من دانلودشون کردم، اما کامل نیست، 6تاش کمه! :) Blunt the KnivesThe TrollshawsA Very Respectable HobbitEreborThe Dwarf LordsThe Edge of the Wild البته بقیه ظاهرا کامل و با کیفیت هستند! :ymapplause: 1 به به. بالاخره چشممون به جمال تورامبار هم روشن شد! کجایی پسر؟! خب جواب هر دو رو یکجا میدم. این نسخه ای که الان برای دانلود اومده نسخه original هست نه نسخه special. اون آهنگهای اضافی توی نسخه Special هستن. البته ترک های اضافی 4 تاست و نه 6 تا. دوتا شون باید توی این نسخه باشه. از طرفی زمان این نسخه بایت 1 ساعت و 48 دقیقه باشه اما الان 1 ساعت 45 دقیقه است. به احتمال خیلی زیاد این نسخه رسمی نیست و از همون سایتی که موزیک رو به صورت یک تکه گذاشته بود برداشتن و تکه تکه کردن. چون اون سایت فقط نسخه original رو داشته اینها هم نتونستن اون ترک های اضافی رو بذارن. نکته دیگه اینکه اینها نسخه extended نیستن. بعضی از آهنگها نسخه اکستندد دارن و این به این معنیه که بخشی از این آهنگها رو توی فیلم نمیشنویم و نسخه کوتاه شده اش توی فیلم استفاده شده اما اینجا نسخه کاملش رو قرار دادن. امروز که داشتم آهنگ Niel Finn - Song of Lonely Mountain رو گوش میدادم متوجه یه چیزی شدم.توی متنی که مهدی گذاشته یه جاش ناقصه.یعنی فقط یک کلمه ش ناقصه.خیلی تلاش کردم خودم بفهمم چی میگه ولی نشد.یه جستجو کردم تو سایتا دیدم اونها هم زیاد رو این کلمه مطمئن نیستند. All eyes on the hidden door To the Lonely Mountain bourne[?] We’ll ride in the gathering storm Till we get our long forgotten gold Bourne با همین املا؟ این کلمه توی انگلیسی قدیم به معنای مرز هست اما توی انگلیسی امروزی کاربردی نداره و بعیده توی این شعر ازش استفاده بشه. به نظر میرسه اونجا چیزی میگه اما اصلا مشخص نیست. 4 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Théoden 2,187 ارسال شده در نوامبر 17, 2012 يه سؤال از دوستان داشتم : اگه قرار باشه صدا و سيما فيلم هابيت رو دوبله و پخش كنه كي اين كار رو انجام ميده. ميذاره سه تا رو با هم پخش ميكنه يا يكي يكي پخش ميكنه؟ 2 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
3DMahdi 14,529 ارسال شده در نوامبر 17, 2012 5تا پست آخر حذف شد. يه سؤال از دوستان داشتم : اگه قرار باشه صدا و سيما فيلم هابيت رو دوبله و پخش كنه كي اين كار رو انجام ميده. ميذاره سه تا رو با هم پخش ميكنه يا يكي يكي پخش ميكنه؟ جواب این سوالتون رو قبلا لرد الروند تو همین تاپیک گفتن. صفحات قبلی رو مطالعه کنید. 4 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Halfling 94 ارسال شده در نوامبر 18, 2012 اره خودم متوجه هستم که سه بعدی ای که تو ایران پخش میشه به مراتب سطح کیفیه پایینتری نسبت به بقیه کشور ها داره ولی باز کاچی به از هیچیه! مگه نه !؟ به tom bombadil 1 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
dirman 197 ارسال شده در نوامبر 18, 2012 اینم یک عکس از سه بخش کلی داستان های تالکین درباره ی اردا http://axgig.com/images/35865909399736730502.jpg 5 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
baggins 1,708 ارسال شده در نوامبر 18, 2012 تصاویری از آماده سازی سینمای Embassy واقع در نیوزلند، برای اکران فیلم هابیت: 18 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
tisak 946 ارسال شده در نوامبر 19, 2012 (ویرایش شده) این فرش قرمز هابیت یعنی 28 نوامبر تو نیوزیلند رو حتما باید دید! یعنی شوخی بردار نیست! و من هم ساعت دقیق شروع مراسم رو نمیدونم! فقط سه تا سایت می شناسم که فرش قرمز پخش می کنند. یکیش اینجاست: http://new.livestream.com/home و دیگری هم اینجا: http://www.eonline.com/redcarpet/ و http://www.nowlive.com/ به هر حال نزدیک مراسم ممکنه سایت theonering لینکی بده. که بشه زنده مراسم رو تماشا کرد. ولی من خیلی گشتم جز این سه تا سایتی رو ندیدم این قابلیت رو داشته باشه. این فرش قرمز خیلی جذاب خواهد بود تصور کنید بعد از 10 سال عوامل فیلم و مخصوصا کارگردان با خیل عظیم طرفداران دیدار می کنند. اون هم با ساخت فیلمی از همون سری داستان ها. ویرایش شده در نوامبر 19, 2012 توسط tisak 16 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
dirman 197 ارسال شده در نوامبر 19, 2012 (ویرایش شده) لعنتی لعنتی>>>>>> :) :) ;) گرگ و میش فروشش بیشتر از پیش بینی برای هابیت شد طرفداراش هم تا الان 35 میلیون نفرن خدا چرا لعنتی لعنتی :ymapplause: لینک اثبات خبر: http://www.boxoffice...awn-part-2-2012 شکست هابیت و فروشش یعنی خداحافظی با قسمت دوم و سوم و خداحافظی با اعتبار پیترجکسون و شاید هم پایان عظمت و شکوه سینمای حماسی فانتزی ویرایش شده در نوامبر 19, 2012 توسط dirman 2 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
تور 9,804 ارسال شده در نوامبر 19, 2012 عجله نکن. هنوز هابیت اکران نشده... امکان نداره طرفدارهای گرگ و میش بیشتر از طرفدار های ارباب حلقه ها و هابیت و پیتر و آثار تالکین باشند... خیلی هم تند نرو. صرفا از پیش بینی ها بیشتر شده. اعتبار چندین و چند ساله پیتر جکسون اگر هم کم بشه با اکران قسمت هابیت از قبل هم بیشتر میشه مطمئن باش... 11 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
tisak 946 ارسال شده در نوامبر 19, 2012 من که نفهمیدم! گرگ و میش141 میلیون تو امریکا فروخته و این به هیچ وجه از پیش بینی هابیت بیشتر نیست. 5 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Legolas Greenleaf 1,242 ارسال شده در نوامبر 19, 2012 بابا چرا جو میدی حالا؟!یه سیب بیوفته بالا 1000تا چرخ میخوره تا بیاد پایین.هنوز که هابیت اکران نشده که.وقتی یه فیلم این قدر سطح پاین و کلیشه ای این همه فروش کرده پس مطمئن باش فروش هابیت بیشتر خواهد بود.توایلایت عددی نیست.اونایی که پیش بینی می کنن میزان فروش رو خدا که نیستن اشتباه هم می کنن.اصلا" به نظرم نباید دلشوره داشته باشیم اگه به پیتر جکسون ایمان داریم.من که دلم قرصه. 17 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
فنگورن 3,679 ارسال شده در نوامبر 19, 2012 یعنی انتظار داشتید قسمت آخر توایلایت از این کمتر بفروشه ! بابا پس این همه تینیجر برن چی ببینن :دی جدا از شوخی ، فروش کل توایلایت هیچ وقت رقیبی برای هابیت به حساب نمی اومده ، الان هم به حساب نمیاد . من بهت قول میدم ، فروش جهانیش خیلی از 700 میلیون دلار بالاتر نمیتونه بره . فروش این جور فیلم ها مثل آتیشی میمونه که یدفعه شلعه ور میشه و خیلی زود فروکش میکنه . رقیب اصلی هابیت در فروش امسال اونجرزه ( با افتتاحیه 200 میلیون دلاری و فروش کل بیش 1500 میلیون دلار ) . 17 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
baggins 1,708 ارسال شده در نوامبر 19, 2012 سوال جواب هایی از پیتر جکسون در مورد فناوری HFR ( High Frame Rate) 3D: QUESTION: Why did you shoot The Hobbit Trilogy using the High Frame Rate (HFR) format? PETER JACKSON: We live in a rapidly advancing digital age. Technology is being continually developed that can enhance and enrich the cinema-going experience. High Frame Rate shooting for a mainstream feature film has only become viable in the last year or two, and yet we live in an age of increasing home entertainment. I started shooting The Hobbit films in HFR because I wanted film audiences to experience just how remarkably immersive the theatrical cinema experience can be. QUESTION: What is the history of frame rates and why do you think the time has come to increase them in the theater? PETER JACKSON: Silent movies were shot at somewhere between 16 and 18 frames per second (fps) with hand-cranked cameras. In 1927, when sound came along, the industry needed to agree on a motor-driven, constant camera speed. 35mm film stock is very expensive, so it needs to be as slow as possible. However, the early optical soundtrack required a minimum speed to achieve fidelity of the sound. 24 fps was decided on, and became the industry standard for over 80 years, with cinemas all around the world installing mechanical projectors only capable of projecting at 24 fps. 24 fps was a commercial decision — the cheapest speed to provide basic quality — but it produces movement artifacts, like strobing, flicker and motion blur. Now, in the digital age, there’s no reason whatsoever to stick to 24 fps. We didn’t get it perfect in 1927. Science tells us that the human eye stops seeing individual pictures at about 55 fps. Therefore, shooting at 48 fps gives you much more of an illusion of real life. The reduced motion blur on each frame increases sharpness and gives the movie the look of having been shot in 65mm or IMAX. One of the biggest advantages is the fact that your eye is seeing twice the number of images each second, giving the movie a wonderful immersive quality. It makes the 3D experience much more gentle and hugely reduces eyestrain. Much of what makes 3D viewing uncomfortable for some people is the fact that each eye is processing a lot of strobing, blur and flicker. This all but disappears in HFR 3D. QUESTION: Having shot the film using HFR technology, what are your thoughts on the experience? PETER JACKSON: I think HFR is terrific. As a filmmaker, I try to make my movies immersive. I want to draw the audience out of their seats, and pull them into the adventure. That is the experience I hope to offer moviegoers no matter which format they choose at the theater. While I personally prefer watching The Hobbit: An Unexpected Journey in HFR 3D, I can assure you that every format will provide you with an incredible and immersive experience. HFR 3D is “different” — it won’t feel like the movies you’re used to seeing, in much the same way as the first CDs didn’t sound like vinyl records. We live in an age when cinemas are competing with iPads and home entertainment systems. I think it’s critical that filmmakers employ current technology to increase the immersive, spectacular experience that cinema should provide. It’s an exciting time to be going to the movies. 7 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
تور 9,804 ارسال شده در نوامبر 20, 2012 این قضیه مرگ 27 حیوان در جریان ساخت هابیت چی بوده؟؟ که البته جکسون رد کرده... 1 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
مهمان ارسال شده در نوامبر 21, 2012 دوتا عكس تازه منتشرشده توسط سايت theonering.org كه بهشون عنوان "تيزر" رو داده؛ ولی مثل اينكه يه تصاويری هستن از كتابچه ای كه قراره همراه فيلم اكران بشه. اين هم عكس ها: (كه يه آقايی به اسم جری ؟؟ گرفته) همينطور شركت مايكروسافت با برادران وارنز قراردادی بسته كه طبق اين قرارداد مايكروسافت اجازه داره عكس شخصيت های فيلم های هابيت و ارباب حلقه ها رو به عنوان تم و طرح محصولات نرم افزاری و سخت افرازی اش در نظر بگيره و عوضش هم احتمالاً يه مبلغی رو به برادران وارنز پرداخت ميكنه. هيچی ديگه... همين بود! 0 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Théoden 2,187 ارسال شده در نوامبر 21, 2012 (ویرایش شده) يه تصوير از رويارويي گندالف با راداگاست ویرایش شده در نوامبر 21, 2012 توسط web 6 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
SHIRE 2,883 ارسال شده در نوامبر 21, 2012 دقایقی پیش وارنر بروس به طور رسمی اعلام کرد: برادران وارنر و نیولاین سینما همراه با پیتر جکسون و دیگر تهیه کننده گان هابیت به شدت اتهام سوءاستفاده از حیوانات در فیلم را رد و محکوم می کنند. در سراسر روند طول فیلمبرداری ما مسئولانه و سریعا از حیوانات در برابر حوادث مراقبت کردیم. در حقیقت ما همه اقدامات لازم برای حفاظت از تمام حیوانات اهلی را انجام دادیم. پرسش اساسی ما این است که چرا این اطلاعات غلط باید نزدیک به اکران هابیت منتشر شود؟ 15 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
تور 9,804 ارسال شده در نوامبر 22, 2012 بدخواهان... اون هایی که اکران هابیت یک جورایی براشون ضرر داره {جلو کسب و کارشونو میگیره} جدا تو این فکر بودم که نکنه توطئه ای کنن برای این کارگردان جوان. یک سه گانه ساخت که رده های اول باکس آفیس رو به همراه 17 اسکار از آن خود کرد. سه گانه ای دیگر از او در راه است. شاید کیفیت بالای فیلم یکم بقیه رو قلقلک میده... 11 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Théoden 2,187 ارسال شده در نوامبر 22, 2012 (ویرایش شده) اين هم چند تا تصوير ديگه از هابيت. ویرایش شده در نوامبر 22, 2012 توسط web 4 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
مهمان ارسال شده در نوامبر 22, 2012 (ویرایش شده) يه عكس ديگه از اون سری عكس هايی كه جری منتشر ميكنه كه جا مونده بود: (تيزرها؟؟) اين هم غرفه جری هنرمند و يه عكس كه همراه ريچارد تيلور (از برندگان اسكار و بهترين گريم كننده های جهان كه در فيلم هابيت همكاری داشته) گرفته: قبل از اينكه آخرين مطلبم رو هم بذارم، توجه تون رو به شماره ای از مجله رولينگ استون كه به فيلم هابيت اختصاص داده شده بود، جلب ميكنم: و آخرين مطلب، نمايشگاهی از اسباب بازی های فيلم هابيت: منبع: https://www.theonering.net سايت نقد فارسی پـ.نـ: حالا صفحه ويرايشگر كامل من ديدن داره! :دی ویرایش شده در نوامبر 22, 2012 توسط گندالف سپید 0 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Théoden 2,187 ارسال شده در نوامبر 22, 2012 (ویرایش شده) سوال جواب هایی از پیتر جکسون در مورد فناوری HFR ( High Frame Rate) 3D: QUESTION: Why did you shoot The Hobbit Trilogy using the High Frame Rate (HFR) format? PETER JACKSON: We live in a rapidly advancing digital age. Technology is being continually developed that can enhance and enrich the cinema-going experience. High Frame Rate shooting for a mainstream feature film has only become viable in the last year or two, and yet we live in an age of increasing home entertainment. I started shooting The Hobbit films in HFR because I wanted film audiences to experience just how remarkably immersive the theatrical cinema experience can be. QUESTION: What is the history of frame rates and why do you think the time has come to increase them in the theater? PETER JACKSON: Silent movies were shot at somewhere between 16 and 18 frames per second (fps) with hand-cranked cameras. In 1927, when sound came along, the industry needed to agree on a motor-driven, constant camera speed. 35mm film stock is very expensive, so it needs to be as slow as possible. However, the early optical soundtrack required a minimum speed to achieve fidelity of the sound. 24 fps was decided on, and became the industry standard for over 80 years, with cinemas all around the world installing mechanical projectors only capable of projecting at 24 fps. 24 fps was a commercial decision — the cheapest speed to provide basic quality — but it produces movement artifacts, like strobing, flicker and motion blur. Now, in the digital age, there’s no reason whatsoever to stick to 24 fps. We didn’t get it perfect in 1927. Science tells us that the human eye stops seeing individual pictures at about 55 fps. Therefore, shooting at 48 fps gives you much more of an illusion of real life. The reduced motion blur on each frame increases sharpness and gives the movie the look of having been shot in 65mm or IMAX. One of the biggest advantages is the fact that your eye is seeing twice the number of images each second, giving the movie a wonderful immersive quality. It makes the 3D experience much more gentle and hugely reduces eyestrain. Much of what makes 3D viewing uncomfortable for some people is the fact that each eye is processing a lot of strobing, blur and flicker. This all but disappears in HFR 3D. QUESTION: Having shot the film using HFR technology, what are your thoughts on the experience? PETER JACKSON: I think HFR is terrific. As a filmmaker, I try to make my movies immersive. I want to draw the audience out of their seats, and pull them into the adventure. That is the experience I hope to offer moviegoers no matter which format they choose at the theater. While I personally prefer watching The Hobbit: An Unexpected Journey in HFR 3D, I can assure you that every format will provide you with an incredible and immersive experience. HFR 3D is “different” — it won’t feel like the movies you’re used to seeing, in much the same way as the first CDs didn’t sound like vinyl records. We live in an age when cinemas are competing with iPads and home entertainment systems. I think it’s critical that filmmakers employ current technology to increase the immersive, spectacular experience that cinema should provide. It’s an exciting time to be going to the movies. متني كه دوستمون baggins فرستاده بود رو ترجمه كردم. دست و پا شكسته اس ولي خب بعضي هيچي. سؤال: چرا شما در ساخت سه گانهي هابيت از فرمت HFR (فريم ريت بالا) استفاده كرديد؟ پيتر جكسون: ما در دوره اي زندگي مي كنيم كه فناوري ديجيتال با سرعت بسيار زيادي در حال پيشرفت است.اين فناوري روز به روز در حال پيشرفت است كه مي تواند كيفيت سينما را بالا ببرد. فيلمبرداري با فرمت HFR براي فيلمي كه در يك جريان اصلي قرار دارد تنها در يكي دو سال اخير رايج شده است. در هر حال ما در دوره اي زندگي مي كنيم كه تفريحات و سرگرمي هاي خانگي در حال افزايش است.من فيلم هابيت رو با فرمت HFR توليد كردم چون مي خواستم به تماشاگران اين فيلم نشان دهم تجربهي ديدن يك فيلم با كيفيت چگونه تجربه اي است. سؤال: پيشينهي فريم ريت ها چيست و چرا شما فكر مي كنيد كه زمان آن رسيده كه مقدار آنها را در سينما افزايش دهيم؟ پيتر جكسون: فيلم هاي بي صدا زماني با دوربين هاي دستي در بازهي 16 تا 18 فريم در ثانيه ساخته مي شدند. در سال 1927 زماني كه صدا به فيلم اضافه شد ، صنعت سينما مجبور شد براي يكنواخت كردن سرعت فيلمبرداري از آرميچر استفاده كند.ذخيرهي فيلم هاي 35 ميليمتري خيلي پرهزينه بود.بنابراين لازم بود تا آنجايي كه ممكن است سرعت فيلمبرداري را كم كنند. به هرحال ، soundtrack هاي بصري اوليه به حداقل سرعت احتياج داشتند تا به صدايي مطلوب دست يابند. تصميمي كه گرفته شد 24 فريم بر ثانيه بود كه تقريبا به مدت 80 سال يك فريم ريت استاندارد به حساب مي آمد.همراه با آن ، سينما ها در سراسر جهان شروع كردند به نصب نورپرداز ها يي كه تنها قادر بودند با سرعت 24 فريم بر ثانيه نور پردازي كنند. 24 فريم بر ثانيه تصميمي بود كه با اهداف تجاري گرفته شده بود.ارزان ترين راه براي توليد فيلم هايي با كيفيت هاي ابتدايي . اما اين امر باعث ميشد كه تمامي تصاوير اين گونه فيلم ها مصنوعي به نظر برسند.و همچنين باعث ايجاد لرزش و تيره شدن تصاوير ميشد. حالا در عصر ديجيتال هيچ دليلي وجود ندارد كه ما روي 24 فريم بر ثانيه پا فشاري كنيم. در همان سال 1927 هم اين گونه فيلم ها خوشايند نبودند. علم ثابت كرده است كه بهترين سرعت براي چشم انسان 55 فريم بر ثانيه است. بنابراين فيلمبرداري با سرعت 48 فريم بر ثانيه چيزي فراتر از يك خيال از دنياي واقعي را به شما عرضه مي كند. تيرگي كاهش يافته در هر كدام از فريم ها به فيلم شفافيت بهتري مي دهد و باعث مي شود كه ظاهر فيلم مطلوب تر شود. و يكي از بزرگترين مزيت هاي آن اين است كه باعث مي شود چشم شما در هر ثانيه دو تصوير را مشاهده كند و به همين دليل فيلم از كيفيتي شگرف بر خوردار خواهد شد. اين موضوع همچنين فيلم هاي سه بعدي را ملايم تر كرده و خستگي چشم را كاهش مي دهد. علت آن كه اكثر تماشاگران فيلم هاي سه بعدي دچار ناراحتي مي شوند اين است كه چشم اين افراد تعداد زيادي تصاوير تيره و داراي لرزش را پردازش مي كند. كه اين مشكل در فيلم هاي سه بعدي كه با فرمت HFR ساخته شده اند وجود ندارد. سؤال: به عنوان كسي كه داريد از فناوري HFR استفاده مي كنيد.فكر مي كنيد چگونه اي تجربه اي است؟ پيتر جكسون: من فكر مي كنم HFR فوق العاده است.به عنوان يك فيلم ساز من سعي مي كنم فيلم هاي پر كيفيت خلق كنم. من مي خواهم تماشاگران را از صندلي هايشان جدا كنم و آنها را به ماجراجويي بكشانم.اين تجربه اي است كه من اميدوارم بتوانم به تماشاچيان ارائه دهم.اين كه آنها براي ديدن فيلم در سينما چه فرمتي را انتخاب مي كنند اصلا مهم نيست. اگرچه من خودم شخصا ترجيح مي دهد فيلم هابيت:سفري غير منتظره را با فرمت HFR 3D مشاهده كنم. ولي من به شما اطمينان مي دهم كه شما هر فرمتي را كه انتخاب كرديد ، ديدن فيلمي افسانه اي را تجربه خواهيد كرد. HFR 3D متفاوت است. مانند فيلم هايي كه شما سابقا تماشا مي كرديد نيست.ما داريم در عصري زندگي مي كنيم كه سينما ها در حال رقابت با Ipad ها و سيستم هاي تفريحي خانگي هستند. من فكر مي كنم اين مهم است كه فيلم سازان از فناوري كنوني براي بالا بردن كيفيت استفاده كنند. تجربه اي شگرف كه سينماها بايد آن را فراهم كنند.اكنون زماني مناسب براي پرداختن به فيلم ها است. ویرایش شده در نوامبر 23, 2012 توسط web 24 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
strayder 3,659 ارسال شده در نوامبر 24, 2012 (ویرایش شده) بچه ها پیتر جکسون تو صفحه فیس بوکش پشت صحنه 9 منتشر کرده . لینک دانلود: https://rapidshare.com/#!download|634p9|4097621887|The%20Hobbit-An%20Unexpected%20Journey-Video%20%239%20%28NaghdeFarsi%29.mp4|37788|0|0 ویرایش شده در نوامبر 24, 2012 توسط strayder 10 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Gandalf the Grey 814 ارسال شده در نوامبر 24, 2012 (ویرایش شده) شرکت Air New Zealand در فاصله نزدیک به 20 روز تا اکران فیلم هابیت سرانجام B777-300ER با رنگ آمیزی فیلم The Hobbit: An Unexpected Journey را رونمایی کرد. با توجه به سه گانه شدن این فیلم برای قسمت سوم نیز یک فروند هواپیما در نظر گرفته خواهد شد اما هنوز نوع آن را این شرکت مشخص نکرده است. منبع : انجمن مرجع هوانوردی و هوافضای پارسی Airliners.net ---------------------------------- یک موضوع دیگه ای هم در حال حاضر یادم اومد ، اولش میخواستم یک تاپیک با عنوان برنامه های تلویزیونی مرتبط با تالکین و سرزمین میانه تو بخش سینمای تالکین بسازم ، ولی منصرف شدم ، به همین دلیل این موضوع رو در همین جا مطرح میکنم، اگر مدیران محترم صلاح میدونند ، به یک تاپیک مجزا منتقل کنند. چهارشنبه 8 آذر 91 / ساعت 10:00 شب / شبکه من و تو 1 / برنامه از افسانه تا تاریخ / تالکین و ارباب حلقه ها خوش باشید. ویرایش شده در نوامبر 24, 2012 توسط Gandalf the Gray 15 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست