رفتن به مطلب

Recommended Posts

ulmo

بازي the middle for battle earth 2 در ماه march سال 2006 وارد بازار مي شود .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
بورومیر

حتماً بازی The Battle For Middle Earth 2 را میخرم چون شمارۀ قبلیش خیلی منو جذب کرد.از این خبرتم ممنون میتراندیر عزیز.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
بورومیر

به علاقه مندان بازیهای The Lord Of The Rings توصیه می کنم به این سایت مراجعه کنن: http://www.lordoftherings.eagames.com

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

تاريخ اكران بازي از march 2006 به february2006 تغيير كرد

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

از تغييرات اين بازي نسبت به نسخه قبلي اضافه شدن نيروهاي دورف ها والف ها و گابلين ها ويكي شدن نيروهاي گوندور وروهان مي باشد.در ضمن شما در ساخت قلعه خود ديگر محدود نيستيد و مي توانيد آن شكلي كه خود مي خواهيد آن را بسازيد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
آرین

من عكس ها و دمو ها بازي را از سايت اصلي بازي دانلود كردم خيلي جالب بود نسبت به نسخه 1 خيلي قشنگتر شده و گرافيك بازي هم تغييرات زيادي كرده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
آرین

ازميتراندير بابت دادن اطلاعات در مورد تاريخ انتشار بازي متشكرم . من براي اكران اين بازي روزشماري مي كنم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
GSV

shoma mitoonid be site http://www.bfme2.com ya mevault.ign.com berid oonja akhbar roozane darbareye BFME2 ro mitoonid bebinid

------------------------------------

دوست عزیز ورودت رو خوش آمد میگیم. از زدن پیامهای کوتاه و اسپم کردن فروم جدا خودداری کن . همچنین از نوشتن پیامهای فینگلیش اجتناب کن...تعداد زیادی از پستهای شما به علت اینکه کاملا بی معنی بودند پاک شدند (ناظر)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

طبق دمو هاي جديد بازي كه ديدم شما در اين بازي قابليت ساخت hero به غير از hero اصلي داريد و مي توانيد hero مورد نظر خود را مثلا يك ساحر و يا يك الف يا انسان بسازيد و برا او نسبت به امتيازاتي در بازي كسب كرده ايد قدرت هاي خاص بخريد مثلا يك ساحر با نام خودتان و مخلوطي از قدرت هاي گاندلف وسارومان بسازيد و ضمنا قابليت بازي با سارون نيز داريد و انفجارها و از بين رفت قلعه ها خيلي واقعي تر و زيباتر شده است.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Lycanthrope

خوشبختانه این بازی گرافیک بسیار بالایی دارد و بدبختانه سیستم من

احتمالا آن را نخواهد کشید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

اگر كسي موفق به گرفتن نسخه دموي بازي شده است مي تواند از سايت http://mevault.ign.com مدهايي كه براي نسخه دمو ا'ده را دانلود كن كه فكر كنم دو تا بيشتر نباشد و ياد م هست كه يكي از آنها نيرو هاي man of the west را به نسخه دمو اضافه مي كند البته بهتر است صبر كنيد تا نسخه اصلي بياد حرف arnona در مورد گرافيك بازي دقيقا درسته و بازي نياز به سيستم قو ي براي اجراي خوب دارد (تاريخ انتشار نسخه اصلي 2/11/2006 مي باشد.)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

این باری رودتر از انتشار در اروپا در ایران پخش شده و آن را می توانید در 6 cd از فروشگا های cd تهیه کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ef@Robber

هنوز مدتي از ورود آخرين نسخه از بازي ارباب حلقه ها نمي گذشت که کمپاني EA خبر از ساخت نسخه ي بعدي اين بازي را به علاقه مندان داد . اين بازي را ميتوان يکي از موفق ترين بازيهاي نقش آفريني / استراتژيك ، سال ۲۰۰۴ تلقي کرد که همه ي نسخه هاي آن برگرفته از فيلمهايي با همين نام بوده اند . بعد از بازيهايي همچون Elemental Evil ، ديگر شاهد موفقيتي در اين سبك از بازيها نبوديم و بالاخره امسال EA با نسخه جديد بازي ارباب حلقه ها سنت شكني كرد . عنوان اين نسخه از بازي battle for the middle-earth است که ميتوان اين نسخه از بازي را موفق ترين نسخه از اين سري بازي ها دانست که هنوز به حد عالي خود نرسيده و با گذشت زمان مطمئنا انتظار بيشتري از اين بازي ميرود .

سير داستاني :

داستان بازي در سال ۱۹۹۰ و در تونلهاي تاريک و جهنمي santona ، شهر دور افتاده ي غرب استراليا به وقوع مي پيوندد . سفري به دل زمين , روي پلهاي باريکي که رودخانه هايي از آتش و مواد مذاب زير آنها را احاطه كرده . و تيم ۹ نفره ي ماجراجويان اين بازي كه به ماجراجويي در اين شهر ميپردازند . در ابتدا به معرفي هر يک از اين افراد مي پردازيم :

gandaf : رپيس يا به قول معروف ريش سفيد اين گروه . اين فرد با عصاي جادويي خود قادر به تلسم کردن هر يک از دشمنان بوده و با تجارب گوناگوني که کسب کرده وظيفه ي خود ميداند تا به عنوان ارشادگر گروه ايفاي نقش بنمايد .

aragon : فرد شجاع اما خشن که در برخورد با دشمنان ، با نهايت بيرحمي برخورد کرده و آنها را از بين ميبرد . اين فرد جنگ با ledorna رهبر قوم balroge ها را تجربه کرده است و کمک زيادي به شما در طول بازي ميکند .

legolas : فردي خونسرد که وظيفه ي تير انداز گروه را بر عهده دارد . اين فرد مي تواند در جنگ با دشمنان در فواصل دور بسيار موثر باشد . گفتني است که اين فرد در نوجواني در مدرسه ي تير اندازي fotan آموزش ديده و به همين دليل تير او هرگز خطا نخواهد رفت .

gimli : فردي قدرتمند که اندام او از بقيه درشت تر است . همچنين او با دستهاي قدرتمندش قادر به تخريب سخترين چيز ها خواهد بود .

boromir : فردي مهربان و کسي که به عنوان اولين داوطلب در اين گروه شروع به فعاليت کرد . فردي که در کار با شمشير , تبهر خاص و از قدرت بالايي در اين امر برخوردار است .

frodo : شايد جوان ترين فرد گروه اين فرد باشد . فردي که بعد از مرگ پدر و مادرش , در کودکي نزد gandlaf رئيس گروه , بزرگ و تربيت شده و به همين دليل او توانايي جنگ با دشمنان قدرتمند را هم دارد .

sam : اين فرد در يکي از جنگهاي مهم قبيله اي يکي از چشمان خود را از دست داده و يکي از خصوصيات اين فرد که زياد به چشم ميخورد فريادهاي مکرري است که در حين جنگ با دشمنان از او شنيده ميشود .

merry : فردي تيز بين که جلوي چشمان او نمي توان مخفي کار کرد و به همين جهت در محيط هاي ساکت و خلوت براي امنيت از او استفاده ميشود و او در اين مواقع به جلو ميرود . همچنين او از قدرت شنوايي بالايي نيز برخوردار ميباشد .

pippin : فردي که در کودکي دوست صميمي frodo بوده و با اختلاف سني کمي از او بزرگتر است . اين فرد در جنگهاي تن به تن تمرکز بالايي دارد و ميتواند در کوتاه ترين مدت دشمنان را از پاي درآورد .

داستان بازي در ابتدا نامفهوم است اما با گذشت و گذراندن کمي از بازي براحتي موضوع آشکار ميشود . در واقع ضمن اينكه يك هدف كلي در بازي داريد مراحل نيز خود بصورت ماموريتي هستند . مثلا در اصل هدف شما از بين بردن balroge ميباشد که در اين مرحله gandlaf به جنگ با او ميرود و بقيه افراد گروه از پلي که نگهبانش balroge است عبور ميکنند . اما تنها هدف شما جنگ نيست بلکه شما در بازي بايد با جمع اوري veterancy upgrade به عنوان check point بازي را به اتمام برسانيد .

همچنين در حين بازي شما ميتوانيد در بعضي از مواقع بازي را به صورت فيلم تماشا کنيد . بازي از دو قسمت اصلي تشکيل شده که يکي از اين دو قسمت solo play يا همان بازي معمولي است که به بخش هاي کوچکتري تقسيم شده است . قسمت بعدي multi player يا بازي تحت شبکه است که مي توان گفت اين بخش از بازي , به خوبي در بازي گنجانده نشده است .

کنترل , صدا گذاري , هوش مصنوعي :

کنترل بازي بدون مشکل و قابل قبول است و دقيقا مانند ديگر بازي هاي اين سبک ميباشد . صداگذاري بازي در حد قابل قبولي نيست و موزيکهاي بازي به گونه اي با بازي و حوصله شما سازگاري ندارد و معمولا از يک موزيک يکنواخت در بازي استفاده شده است .

هوش مصنوعي بازي از كيفيت خوبي در بين بازيهاي هم رده خود برخوردار است . كه متاسفانه هميشه يكسان نشان نمي دهد يا به عبارتي هوش مصنوعي بازي از تعادل خوبي برخوردار نيست . ولي همين هوش مصنوعي نه چندان ضعيف مي تواند براي شما در طول بازي دردسر هايي ايجاد کند . از دشمنان شما مي توان به goblin swordman و gaue trol اشاره کرد که goblin ها بيشتر در بازي ديده ميشوند و به نوعي gaue trole ها رئيس goblin ها به حساب مي ايند .

گرافيک , نورپردازي , چرخش دوربين :

موتور گرافيكي بازي در حد خوبي نوشته شده است اما نمي توان از آن به عنوان يك موتور گرافيكي ماندني ياد كرد . سعي شده نور پردازي بازي با دقت هر چه تمام تر انجام شود . چرخش دوربين نيز بصورت كاملا يکنواخت اما با تغيير به سمت راست و چپ و در بعضي مواقع بالا و پائين انجام گرفته است . موتور گرافيکي بازي از diretx 9 سري b تبعيت ميکند که در نوع خود بسيار خوب است .

به طور کلي موتور گرافيکي بازي داراي مشکلات و نواقصي مي باشد که همين نواقص باعث مي شود تا قوت هاي بازي از نظر گرافيکي ديده نشود اما به هر جهت قابل قبول است . مخصوصا براي يک بازي با اين سبک !!!

نتيجه گير کلي :

اين نسخه از بازي ارباب حلقه ها را مي توان بهترين نسخه از اين سري بازي تلقي کرد که به ندرت از نسخه هاي قبلي خود از همه جهت بهتر است و EA ميتوانست با كمي رعايت نكات و جزئيات اين بازي را در صدر يكي از بهترين بازيهاي اين سبك در سال 2004 قرار دهد . اين بازي تاكنون نتوانسته از استقبال خوب هواداران پروپا قرص ارباب حلقه ها ، برخوردار باشد .

برگرفته از http://www.bazikade.com

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

ef@ robber عزيز اين نقد كه شما از سايت http://www.bazikade.com

گرفتي در مورد نسخه اول اين بازي است كه در سال 2004 منتشر شده در حالي آخرين خبري كه من نوشتم در مورد انتشار نسخه دوم اين بازي كه از نظر گرافيكي و داستاني نيز فرق دارد مي باشد. بهتر بود اين نقد را در مبحثThe Battle for Middle-earth 1 مي گذاشتين.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Lycanthrope

من تنها بازی هایی که حاضر هستم به خاطرشون سیتمم رو بالا ببرم این چهار تا هستند: بازی آرپیجی جدید بلیزاد که ممکنه دیابلو 3 باشه ,وارکرفت 4, , نوروینتر 2 که امثال میاد و یک گیگ رم و 256 گرافیک دست کم لازم داره و سایلنت هیل 5

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

شايد خيلي ها اين بازي را نگرفتن و شايد هم گرفتن ولي من گرفتم وهمين ديشب آن را تمام كردم ( البته بازي good champain) در مورد گرافيك هم بايد بگم كه من با يك گيگ رم و 256 گرافيك تونستم در حد كيفت با لاتر از متوسط ولي نه درحد قوي بازي كنم و اما داستان بازي كه برگرفته از كتاب ودرمورد جنگ هاي حاشيه اي در هما ن زما ن رفتن فرودو به موردور مي باشد . همين طور كه همه ميدانيم همزمان با جنگ در هلم ديپ و ميناس تريت ريوندل و لورين و تنها كوه و سيا بيشه نيز مورد حمله از دولگدور گرفتند.در قسمت بازي شما دز بعضي مراحل مي توانيد از نير و هاي الفها به فرماندهي گلورفيندل الف و گلواين دورف و در بعضي از مراحل با نيرو هاي دورف ها و كمانداران ديل به فرماندهي داين استفاده كنيد.به غير از good champain شما مي توانيد بازي evil champain كه آن هم همين داستان از ديد نيرو هاي دولگدور است ويا بازي war of the rings كه تاحدودي مانند بازي skirmish مي باشد با اين تفاوت كه ميتوانيد قبل از بازي در زمين مورد نظر نيرو ها يا hero ها را قرار دهيد.در بازي skirmish شما مي توانيد از نيروهاي دورفها كه داراي hero هاي(گيملي و داين و گلواين ) است ويا از نيروهاي الفها با هيرو هايي مانند(الروند و گلور فيندل و آرون , لگولاس و هالدير و تراندويل) ويا مردان غرب (آراگورن و گاندالف و برومير , فارامير ,تئودون , ائومر و ائورين ) استفا ده كنيد البته ميدانيد كه در اين نسخه خود نيز مي توانيد يك hero با قدرت هايي خاص ايجاد كنيد و در بازي به هر نيرو يي كه با آن بازي ميكنيد آن را اضافه كنيد.hero هاي موردور ( 5 تا نزگول و پادشاه آگنمارو زبان سارون و فرمانده اور كها در حمله به ميناس تريت كه اسمش يادم نيست) ديگه از hero هاي آيزنگارد و گابلينها فاكتور مي گيرم ولي اين را بدانيد كه گالو م جزو هيروهاي بازي نيست والبته گالوم با اين كه شما نمي توانيد آ ن در هيرو هاي خود داشته باشيد ولي ميتوانيد در زمين بازي او را لابه لاي در خت ها پيدا كنيد و با كشتن وي حلقه را بدست آوريد و با دادن حلقه به قلعه خود يك hero جديد با قدرت خيلي قوي به جمع هيروها اضافه مي شود كه اين هيرو براي الفها و مردان غرب و دورفها گلادريل است با چهره اي كه خود را در برابر وسوسه حلقه امتحان ميكندو براي موردور و آيزنگارد و گابلين ها سارون است.روند بازي سختر نسبت به نسخه اول است وبه سخت مي توانيد پيروز بشويد اين حر فها من بود در مور د ظاهر و شكل بازي ولي نقد نيست و اگر از دوستان دوست دارد بازي را نقد كند نه مثل نقد سايت بازيكده كه اصلا درست نيست, بگذارد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فارامیر

منم بازی رو تمام کردم مراحل بازی good camaign تا اونجا که یادمه از دفع حمله که به ریوندل میشه شروع میشه تا دفاع از اره بور و حمله به دول گولدور از نکاتی که به بازی اضافه شده می توان به جنگ دریایی اشاره کرد که امکان ساخت چندین نوع قایق وجود دارد. همچنین اگر با یکی از تیمهای موردور آیزنگارد یا گابلین به بازی بپردازید در صورت بدست آوردن حلقه توانایی ساخت سائورون را خواهید داشت.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
آرین

بازی بسیارزیبا و دارای یک گرافیک خفن هست.من که ازش خسته نمی شم،دو روزه تمامش کردم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

patch v.1.4 هم آمد كه حجم آن 24mb هست. اين patch برطرف كننده يكسري باگهاي بازي هست و map جديدي ندارد . و مي توانيد از سايت http://mevault.ign.com آن را دانلود كرده و crack آن را از سايت http://www.megagames.com دانلود كنيد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
نیمه الف

ببخشید BTFME1 را از کجا متوانم بگیرم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

نيمه الف عزيز اينجا مبحث bfme2 هست نه مبحث bfme 1 .با اين حال شما اين بازي را مي توانيد از اكثر مغازه هاي بازي فروشي در 4 سي دي تهيه كنيد كه فكر نمي كنم نيازي به پرسيدن باشد ولي اگر منظور شما دانلود آن ار اين سايت هست بايد بگويم كه اين بازي در اين سايت براي دانلود گذاشته نشده است و با حجم 4 gb فكر نمي كنم نيازي هم براي دانلود گذاشتن اين بازي باشد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
نیمه الف

ممنون میتراندیر من خودم BFME2 رو بازی کردم با خوب ها تا مرحله آخر رفتم و تموم کردم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Haldir of Lorien

با سلام خدمت شما عزیزان

من یک سوال در زمینه ساخت هیرو دارم و آن این است:

هنگام ساختن Herro میزان قدرت ها را مثلا عدد 20 نشان می دهد که از این عدد میتوان برای Power و Armor و Heal و غیره استفاده کرد و تنظیمات را انجام داد.چگونه میتوان این عدد را زیاد کرد چون اگر فضا های خالی نیرو ها را بشماریم حدودا باید عدد پاور 30 شود.

با تشکر از شما

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
نیمه الف

من که BFME2 رو تموم کردم عدد امتیازا برای هیرو ها 30 شد بهتره که توی

skirmish بیشتر برنده بشی و good campaignرو تموم کنی. good campagin همش نه تا مرحله است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...