توروندور 1,796 ارسال شده در ژوئن 2, 2014 من قصد دارم تهیه کنم بازیش رو. دموی بازی جذبم کرد کاملا و اینم بگم اولین بازی سبک سوم شخصه از آردا که میخوام تهیه و بازی بکنم. امیدوارم نا امیدم نکنه. 5 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Legolas 2,323 ارسال شده در ژوئن 4, 2014 ظاهرا یه ویدیوی جدید دیگه هم منتشر شده: http://shadowofmordor.wikia.com/wiki/File:Shadow_of_Mordor_Marwen_Trailer_-_Fannotation از پنل سمت راست هم می تونید بقیه ی ویدیوها رو مشاهده کنید. 4 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
راداگاست قهوه ای 1,534 ارسال شده در ژوئن 4, 2014 ظاهرا یه ویدیوی جدید دیگه هم منتشر شده: http://shadowofmordor.wikia.com/wiki/File:Shadow_of_Mordor_Marwen_Trailer_-_Fannotation از پنل سمت راست هم می تونید بقیه ی ویدیوها رو مشاهده کنید. نمیتونید این ویدئو هارو بذارید تو آپارات بعد تو سایت آپلودش کنین؟؟؟ هر چه قدر صفحه رو باز میکنم فقط یه چیز سفید نشون میده. 2 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Legolas 2,323 ارسال شده در ژوئن 5, 2014 امروزم یه تریلر جدید به صورت رسمی منتشر شده که توی لینک زیر می تونید ببینید: https://www.youtube.com/watch?v=ABmoXXPyGeI هر کاری کردم نتونستم با سایت های تبدیل کننده تبدیلش کنم بنابراین فقط کیفیت پایینش (8 مگابایت) رو توی مدیافایر آپلود کردم: http://www.mediafire.com/download/s2cce9941latu4n/Official+Shadow+of+Mordor+E3+CG+Trailer+Gravewalker+%28Low%29.mp4 نمیتونید این ویدئو هارو بذارید تو آپارات بعد تو سایت آپلودش کنین؟؟؟ هر چه قدر صفحه رو باز میکنم فقط یه چیز سفید نشون میده. من دوباره چک کردم مشکلی نداشت! فقط باید فلش پلیر داشته باشید. اگه فیل تر بشکن داری با اون تست کن! متاسفانه فعلا هم نمی تونم جای دیگه ای آپلودش کنم. 2 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Théoden 2,187 ارسال شده در ژوئن 5, 2014 كيفيت خوب :| http://uploadboy.com/6lqsitn4tkf0.html 5 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
راداگاست قهوه ای 1,534 ارسال شده در ژوئن 5, 2014 انگار قراره هفتم اکتبر بیاد. با این تریلر جدیدا راستشو بگم از بازی یه ذره زده شدم اون سیستم که میتونه ارک وارگه و ترول های دیگرو کنترل کنه اصلا خوشم نمیومد اخه زیاد جور در نمیاد با دنیای تالکین که آدم بخاد یه ارتش شیطانی رو برای پیروزی بر خود نیروی شیطانی کنترل کنه مثل اینه که از خود حلقه قدرت برای نابودی خودش استفاده بشه که این اصن غیر ممکنه. ممکنه بازی تحولی بزرگی تو سری بازی های منتشر شده از سرزمین میانه ایجاد کنه اما مطمئنم که دوستداران تالکین رو ناراضی میکنه. 2 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
FILI 809 ارسال شده در ژوئن 18, 2014 انگار قراره هفتم اکتبر بیاد. با این تریلر جدیدا راستشو بگم از بازی یه ذره زده شدم اون سیستم که میتونه ارک وارگه و ترول های دیگرو کنترل کنه اصلا خوشم نمیومد اخه زیاد جور در نمیاد با دنیای تالکین که آدم بخاد یه ارتش شیطانی رو برای پیروزی بر خود نیروی شیطانی کنترل کنه مثل اینه که از خود حلقه قدرت برای نابودی خودش استفاده بشه که این اصن غیر ممکنه. ممکنه بازی تحولی بزرگی تو سری بازی های منتشر شده از سرزمین میانه ایجاد کنه اما مطمئنم که دوستداران تالکین رو ناراضی میکنه. با چیزی که گفتی زیاد موافقم نیستم ، حلقه ی قدرت یه چیز دیگه س ولی این روحی که به درون این تکاور رخنه کرده باید دید دقیقا چیه و چرا داره به این تکاور کمک می کنه، بعدشا تو دنیای بازی ها سازنده ها باید ریسک کنند و گیم پلی متنوعی رو در بازی هاشون ایجاد کنند، خیلی ها میگن تقلیدی از اساسین کرید که بله خوب ولی زیاد روی این موضوع حساسیت نشون ندید، کلا تو این رسانه خیلی از هم دیگه الهام می گیریند و الهام بخش میشند. ولی خوب من نظر چندان قطعی رو حرف هام ندارم باز هم باید صبر کرد و دید. 4 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
AragornRP 555 ارسال شده در ژوئیه 3, 2014 (ویرایش شده) آغاز تاریکی | پیش نمایش Middle Earth Shadow of MORDOR امپراطوری ها بر انداخته می شوند و امپراطوری های جدیدی شکل می گیرند. شوالیه ها می میرند و تاریکی حکومت خود را گسترش می دهد. سائرون ارباب تاریکی ها زمین هایی که انسان ها از MORDOR تصاحب کرده اند را پس می گیرد. چه بسیار انسان که نمی کشد و چه فرزندانی که یتیم نمی کند. در این میان شخصی برای انتقام از مرگ باز می گردد. شخصی که تمام خانواده اش توسط سائرون کشته شده اند. شخصی که این بار فنا ناپذیر است و فقط به یک دلیل از مرگ بازگشته است: انتقام… انتقامی که هدفش بسیار بزرگتر از کشتن یک شخص است. انتقامی که به تنهایی در برابر تاریکی قد علم کرده است… . نام بازی: middle earth: shadow of mordor سازنده: Monolith Productions ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment پلتفرم ها: PC – PS3 – PS4 – Xbox 360 – Xbox One سبک: Action RPG- Third Person – Open World تاریخ انتشار: ۷ اکتبر ۲۰۱۴ میلادی( ۱۵ مهر ۱۳۹۳ شمسی) امپراطوری تاریکی Mordor در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است. مشخص است که سائرون ارباب تاریکی ها مکانی بسیار مناسب برای حکومت برگزیده است. ( وی ۲۵۰۰ سال در همین مکان حکومت کرد.) به همراه خانواده اش در کنار دروازه سیاه ساکن می شود. چرا که می خواهدTalionدر این میان جنگ جویی به نام در حمله به آن جا شرکت داشته باشد. سائرون تمام خانواده او را از بین می برد. وی نیز در حمله ای به دروازه سیاه در بدن وی نفوذ می کند و او با یک هدف از مرگ باز می گردد. هم اکنون اوWraithکشته می شود. اما روح شکست ناپذیر است و آماده برای انتقام. قطعا دشمن اصلی او سائرون خواهد بود… از همین حالا باید بدانید که در این بازی شما با یک داستان پردازی عالی رو به رو خواهید بود. چرا که این عنوان روایت داستانی ما بین سه گانه هابیت و سه گانه ارباب حلقه ها را روایت می کند و همه شما می دانید که این دنیا که J.R.R.Tolkien سازنده آن است از بهترین عناوین داستانی بوده و همواره محیطی غنی برای تمام هنرمندان را فراهم کرده است که در هر بخشی که می خواهند عناوینی با داستان های عالی بسازند. چرا که در هر بخش این دنیا جزئیاتی وجود دارد که شاید سال هایی بعد در یک بازی یا یک فیلم شاهد آن ها باشیم. تمام اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده است به ما نوید یک عنوان فوق العاده در خور سری ارباب حلقه ها را می دهد. یکی از شاهد های این مسئله این است که شرکت Warner Brosحامی این عنوان AAA بزرگ است و همین طور در کارنامه استودیو سازنده عناوینی با کیفیت همچون F.E.A.R و EarthGuardians of Middle دیده می شود.از مسائل شادی آور دیگر برای طرفدران و تضمینی دیگر برای عالی بودن کیفیت داستان این عنوان وجود Peter Jackson و تیم Weat Workshop در تیم ناظران داستانی است. البته باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که نویسنده اصلی این عنوان Christian Camtamessa است که وی نیز در کارنامه خود نویسندگی داستان بازی بزرگ راک استار یعنی Red Dead Redemtion را دارا می باشد و وجود به عنوان طراح اصلی این عنوان تضمینی دیگر برای موفقیت داستانی middle earth: shadow of mordor خواهد بود. . شخصیت اصلی داستانی این عنوان Talion است که با او آشنا شده اید. اما شما در این بازی یک روحید در ۲ بدن! آری! چرا که Wraith نیز در این بدن قرار گرفته است و توانایی های بسیاری را به ارمغان آورده است و از جذابیت های اصلی گیم پلی این عنوان نیز همین موضوع خواهد بود. بسیار جالب است که بدانید در بعضی مواقع تصمیمات این ۲ در تضاد با هم قرار می گیرد و این موضوع نیز بخش های جالبی از داستان را رقم می زند. به طور مثال یکی به دنبال صلح است و شخص دیگر می خواهد قتل عام کند و … و… اما در اغلب مواقع تصمیمات اصلی این ۲ مشترک خواهد بود. . در حقیقت این بازی یک نو آوری بزرگ داشته است. این اولین بار است که شخصیت اصلی در حقیقت یک نفر اما ۲ نفر است و این ۲ نفر تا حدی با هم متفاوتند که هر ۲ در حالی که یک شخصیت هستند دو شخصیت متفاوت را تشکیل می دهند! آخرین سخن پر اهمیتی که از بخش داستانی این عنوان باقی می ماند این است که شما در بخش های مختلف بازی با شخصیت های محبوب و معروف دنیای ارباب حلقه ها دیدار می کنید. مثلا یکی از آن ها که در داستان بازی نیز نقش به سزایی را ایفا می کند همان گالم(Gollum) خواهد بود. شخصیتی که هم روی بد و روی خوب دارد و او را به خوبی می شناسید… حضور این شخصیت ها باعث می شود که این عنوان یک داستان شناخته شده تر و حرفه ای تر داشته باشد و بتواند در بخش داستانی به شکل یک عنوان بزرگ عمل کند. مبارزات معنا دار . گیم پلی در این بازی بیداد می کند.همان طور که در قبل تر توضیح دادیم این بازی به علت وجود Wraith در هر دو بخش داستانی و گیم پلی شکل دیگری به شیرازه خود می گیرد و این عنوان را بار ها بیشتر و بیشتر ارزشمند تر از حالت عادی خود می کند. به طور مثال در بخش گیم پلی شما در کنار تمام عناصر اصلی همچون مخفی کاری و حمله های مستقیم و استفاده از تاکتیک های مختلف همواره می توانید از قدرت های فوق العاده ای که Wraith به شخصیت اصلی ما داده است استفاده کنید. مثلا زمان را توسط او آهسته کنید بعد با استفاده از Talion زیر دستان و ضعیف تر ها را شکست دهید و در همین لحظه یک مسافت طولانی را با قدرت های Wraith در آن طی کنید و در پشت رقیب اصلی ظاهر شوید و او را کشته و با سرعت به رقیب دیگر حمله کنید. در حقیقت تعامل توانایی های این دو با یکدیگر شکلی بسیار عالی به گیم پلی این عنوان داده است. . یکی از مسائلی که در این عنوان Open World به وضوح مشاهده می شود سیل بسیار زیاد دشمنان در جای جای Mordor است. شما در محیط این عنوان هرگز تنها نخواهید بود! البته به طور همیاری هم به جز Wraith نخواهید داشت اما همواره دشمنان بسیاری آماده پذیرایی از شما هستند و شما باید در هر لحظه انتظار هر چیزی را بکشید و این موضوع تجربه این عنوان را جذاب تر از گذشته می کند. در بازی اتفاقات ناگهانی بسیاری وجود دارد. اتفاقاتی که می تواند تجربه این عنوان را برای هر شخص متمایز با شخص دیگر بکند. در حقیقت این Side Quest ها یا همان اتفاقات ناگهانی در جای جای نقشه وجود دارند اما هرگز شما نمی توانید آن ها را به روی نقشه مشاهده کنید. به طور مثال شما در حال گذر از روی کوهی برای رسیدن به Mordor هستید در حالی که می توانستید این راه را توسط بیابان طی کنید. حال شما ناگهان شخصی را می بینید که از شما کمک می خواهد و با همراه شدن با او میبینید سائرون به دهکده او حمله کرده و اصلا در Mordor نبوده است. در حالی که اگر به این شخص بی توجه باشید و به او کمک نکنید و راه خود را بروید سائرون را در همان قلعه اش برای نبرد ملاقات کنید. در حقیقت این اتفاقات ناگهانی در هر زمان و مکانی در این عنوان ممکن است دیده شوند اما انتخاب با شماست که آن ها را انجام می دهید یا نه. البته به گفته سازندگان انجام این ماموریت های ناگهانی به طور قطع تجربه ای عالی به بازیکنان خواهد داد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در کنار تمام این Side Quest ها و مراحل اصلی، مراحل فرعی بسیاری نیز برای انجام وجود دارد. در حقیقت شما برای تجربه گیم پلی به هیچ عنوان محدود نخواهید بود! . گیم پلی در بازی به صورت مدیریت شده انجام می پذیرد. این موضوع بدین معناست که شما همواره می توانید ۲ درجه یا همان کلاس خود را ارتقا دهید و از قابلیت های بیشتر آن استفاده کنید. این ارتقا درجه در هر بخش کاملا بسته به نحوه عملکرد شما در بخش های مبارزات شکل می گیرد. در این بازی دو درجه برای ارتقا وجود دارد: ۱- Wraith : این درجه در حقیقت با جادوگری همراه است و تمام آن توسط شخص Wraith انجام می پذیرد. به طور مثال اگر در نبرد های مختلف از این قابلیت ها استفاده کنید این کلاس برای شما ارتقا پیدا می کند و هر بار توانایی های بیشتری برای جادوگری به دست می آورید. مثلا اگر در اکثر نبرد ها با استفاده از قابلیت دید از راه دور از فاصله ای زیاد دشمن خود را با استفاده از کمان نابود کنید. یا با استفاده از جادو های وی در پشت حریف خود ظاهر شده و او را شکست دهید و … در حقیقت با هر استفاده ای که از قابلیت های Wraith در مبارزات بکنید، توانایی های بیشتری در این بخش پیدا می کنید. مثلا می توانید دشمن خود را از مرگ زنده کنید و او را به عنوان دوست خود قرار دهید تا با دشمنان شما بجنگد! یا حرف خود را به دیگران تحمیل کنید. یا کاری کنید میزان وفاداری سربازان دشمن کاهش یابد. یا با استفاده از تحریک فکر کسی کاری کنید وی فرمانده خود را بکشد! پس استفاده از این کلاس و امکاناتش قطعا برای گیمر شیرین خواهد بود! . 2-Ranger: این بخش در حقیقت بخشی است که قهرمان اصلی یعنی Talion در آن فعالیت می کند. دیگر خبر از جادو نیست بلکه همه چیز بر اساس مبارزات شکل می گیرد. به طور مثال شما یک مرحله را به صورت مخفی کاری به اتمام می رسانید و یا به تمام دشمنان یک جا حمله می کنید و یا با استفاده از استراتژی هایی که برای حمله وجود دارد با استفاده از توانایی های مختلف مبارزه ای خود دشمن را از پای دی می آورید… و به طور قطع با انجام هر کدام از این کار ها در مبارزه در کلاس رنجر به شما توانایی های بیشتر متناسب با نحوه مبارزه تان داده خواهد شد. به طور مثال امکاناتی برای مخفی کاری بیشتر مانند Hiden Blade به شما داده می شود تا بتوانید با یک پرش از سقف به طور مخفیانه دشمن خود را از پای در آورید. یا پس از تعقیب و گریز های زیاد در مبارزات این توانایی برای شما افزایش پیدا می کند. همانگونه که گفتیم سیستم مبارزات در این بازی بسیار عالی عمل کرده است. حتی بخش مبارزات تن به تن نیز به خوبی ساخته شده است و هر کدام از این مبارزات به شکلی کاملا جذاب و با فنون مختلف انجام می پذیرد و صرفا محدود به چند حرکت ساده نیست. اما چنین گیم پلی فوق العاده ای به دشمنانی عالی و با کیفیت احتیاج دارد. منظور از کیفیت گرافیک و شکل آن ها نیست بلکه شخصیت داشتن آن ها و فکر کردن آن هاست که اهمیت دارد. در حقیقت همچین گیم پلی عالی ای برای کامل شدن نیاز به دشمنانی با هوش مصنوعی فوق العاده دارد که سازندگان این موضوع را به طور جدی در بازی پیاده کرده اند و یک سیستم فوق العاده هوش مصنوعی با نام “سیستم دشمنی” ساخته اند که آن را به همراه یکدیگر بررسی می کنیم. اول از همه باید به شما اطمینان دهم که دیگر با یک سری دشمن هم شکل که دو نوع حمله دارند مواجه نیستیم! هر دشمنی در این عنوان هوش دارند. تفکر دارند و یاد می گیرند. هر کدام با هم متفاوتند و ممکن است گروهی با هوش بوده و گروهی نیز احمق باشند. هر دشمنی برای خود توانایی های خاصی دارد و هر دشمن نقطه قوت و ضعف و خود را دارا می باشد. هر دشمنی می تواند در هر جای نقشه در حال انجام کار خود باشد در حالی که شما او را نمی بینید! هر دشمنی می تواند از نحوه مبارزه شما درس بگیرد و شما هرگز نمی توانید یک دشمن هوشمند را دو بار به یک روش شکست دهید. ممکن است در بازی با دشمنی مواجه شوید که وی را یک بار با روشی شکست داده اید اما این بار او به هیچ عنوان از آن روش ها شکست نمی خورد و راه و روش مبارزه شما را یاد گرفته است. همانگونه که شما در بازی می توانید توانایی های خود را افزایش دهید دشمنان شما نیز از این قائده مستثنی نخواهند بود. هر دشمنی می تواند به نحوه مخصوص به خود عمل کند. دشمن می تواند همه چیز را به یاد داشته باشد یا همه چیز را فراموش کند. به طور مثال اگر شما دشمنی را در یک نبرد شکست بدهید اما او را ببخشید ممکن است بار بعدی که وی را دیدید برای شما با رهبر گروه خویش مبارزه کند یا آن قدر احمق باشد که هیچ چیز را به یاد نداشته باشد و یا از طرفداران حقیقی و با هوش سائرون باشد و بدون رحمی باز هم به شما حمله کند و شما را با روش های جدید شکست دهد! چرا که نحوه جنگیدن شما را در گذشته دیده و با آن به خوبی آشناست. . در این عنوان شما هیچ شخصیت بی فکری را مشاهده نخواهید کرد. هر لحظه می توانید یک کار جدید انجام دهید و یک تجربه جدید داشته باشید. به طور مثال می توانید طلسم بردگی را از روی یک ارگ بردارید اما هیچ تضمینی برای رفتاری که وی بعد از این انجام می دهد وجود نخواهد داشت. ممکن است احمق باشد و فرار کند. ممکن است که تسلیم تو شود و به تو بپیوندد و یا این که تو را با یک حرکت بکشد. تمام این ها ثابت می کند که این هوش مصنوعی عالی برای صد ها بار فوق العاده تر کردن تجربه این عنوان کافی است. . اما یکی از عوامل ناراحت کننده این است که “سیستم دشمنی” بهترین عملگرد خود را در نسل هشتم ارائه می دهد و متاسفانه آن عملکرد حقیقی را در کنسول های نسل هفتم نخواهد داشت. سازندگان در این رابطه این گونه می گویند: هدف ما از همان ابتدا خلق یک جهان حقیقی بود. جهانی که در هر لحظه در هر جا و مکانش اتفاقی در حال افتادن باشد. جهانی که بتواند عنوان ما را متمایز با همه عناوین بکند. ما با زحمات بسیار با کیفیتی فوق العاده سیستم دشمنی را ساختیم اما از همان ابتدا تمرکز اصلی تیم ما بر روی نسل هشتم بود و همین امر باعث شد این سیستم نیز کاملا برای نسل هشتم بهینه شود. اما با در نظر گرفتن علاقه مندان این عنوان از عرضه آن بر روی نسل هفتم نیز دریغ نکردیم اما به طور قطع امکاناتی همچون سیستم دشمنی که تا این حد پیشرفته ساخته شده است توانایی عرضه بر روی نسل هفت با همان کیفیتی که در نسل هشت دیده می شود را نخواهد داشت. این کمبود ها در نسل هفت باعث ایجاد مشکل برای ماست اما تمام سعی ما بر این است که تجربه این عنوان بر روی همه پلتفرم ها عالی باشد. . اگر بخواهیم بخش گیم پلی این عنوان رو در یک کلمه توصیف کنیم: هیچ کلمه ای برای توصیف این عظمت وجود ندارد! باید پذیرفت که این بازی در بسیاری از بخش ها خصوصا داستان و گیم پلی تفاوت ایجاد کرده است و می تواند طوفانی به پا کند. چرا که این بازی در گیم پلی حرفی برای گفتن دارد و در کنار فوق العاده بودن بدون شک آن، نکته عالی دیگر این است که به هر شخص تجربه ای متفاوت با شخص دیگر داده می شود… کیفیتی ارزشمند بدون هیچ طارفی در رابطه با بخش گرافیک این عنوان باید به شما بگویم که با عنوانی عالی رو به رو هستید. قطعا گرافیک این عنوان به مانند عناوینی همچون The Witcher 3:Wild Hunt و Division و … و … نخواهد بود. اما اگر کیفیتی که ارائه می دهد را با نقشه اش مقایسه کنید و تمام جزئیات را در نظر بگیرید و ویژگی های فوق العاده داستان و گیم پلی آن را فراموش نکنید، بدون شک گرافیک این عنوان راضی کننده خواهد بود. مکان هایی که در این بازی تجربه می کنید بسیار هستند. در حقیقت هر مکانی که در این بازی وجود دارد با جزئیات خاص خود شکل داده شده است و به طرزی بسیار راضی کننده ساخته شده است. برای توصیف تمام مکان های بازی شما را دعوت می کنم که صحبت های Michael de Plater مدیر این شرکت بازی سازی را در این رابطه مشاهده کنید: در این عنوان شهر ها و مکان های مختلفی برای تجربه شما ساخته شده است. هر کدام از آن ها کیفیت ویژه خود را داشته و چیز ویژه ای برای شما به ارمغان می آورند. به طور مثال یکی از چیزهایی که ما را شگفت زده می کند گشت و گذار در Mordor است که به اندازه سرزمین Middle-earth مشهور است و سفر در آن بخشی بسیار مهم در تجربه این عنوان به شمار می رود. اهمیت جزئیات در Mordor زمانی پر اهمیت تر می گردد که داستان ما حدود ۱۰۰۰ سال پس از آغاز حکومت سائرون آغاز می شود و در این زمان دیگر خبری از آن بیابانی که در ارباب حلقه ها دیده اید نیست. بلکه در این زمان Mordor در اوج خود به سر می برد و باید فوق العاده ساخته شود. علاوه بر این ما می خواستیم که سفری به اعماق سرزمین Mordor را داشته باشیم که قبلا در هیچ بازی دیگری نمایش داده نشده است. این به ما اجازه می دهد تا در Mordor به عنوان یک اکوسیستم زنده قدم بگذاریم و به سوالاتی نظیر اینکه چطور Sauron ارتش خود را در سرزمین خشکی و خاکستر تغذیه می کند، پاسخ دهیم. این بار ما محیطی را برای شما آفریدیم که همه جزئیات لازم را داراست. ایشان در ادامه اضافه می کنند: خبر فوق العاده ما به دوست داران دنیای تالکین این است که شما قرار نیست همان چیز هایی که در هابیت و ارباب حلقه ها دیدید را دوباره مشاهده کنید. بلکه ما برای شما بخشی دیگر و جدید از این دنیا را آفریده ایم. مکان هایی که هنوز در هیچ فیلم یا بازی دیگری به تصویر کشیده نشده اند. از دیگر محیط های شناخته شده مانند Black Gates, Barad-Dur و Mount Doom نیز در بازی حضور دارد و آن ها نیز با کیفیت عالی خلق شده اند.اما شک نکنید که این بار مکانی متفاوت را می بینید. چرا که این بخش از تاریخ این دنیا هرگز به تصویر کشیده نشده است و کاملا با آن جهنمی که در ارباب حلقه ها دیده اید متفاوت است.ما از ابتدا قصد خلق چیز جدیدی را داشتیم و با اطمینان می گوییم که به هدف خود رسیده ایم. این عنوان فوق العاده خواهد بود. ما در حال ساخت این عنوان با موتور بازی سازی logitech game هستیم و تمام آن چیزی که لازم است را داریم. پس منتظر این عنوان باشید بدون شک این بازی در بخش گرافیک نیز همان گونه که گفتیم عالی عمل کرده است و این موضوع تضمینی دیگر بر موفقیت این عنوان خواهد بود. با جنگجوی تنها همراه شوید… . تریلر های کمی از این عنوان منتشر است اما بدون شک با مشاهده آن ها در میابیم که این شرکت عنوانی لایق نسل هشت را آفریده است. از گرافیک تا سیستم دشمنی آن به طور جدید شکل گرفته است. از هیچ عنوان قبلی ای الهام برداری نکرده است و تمام این بازی و اجزای شکل دهنده آن به طور جدید و برای یک تجربه جدید به وجود آمده است. تجربه ای که قرار است متمایز با دیگر عناوین باشد و شما را باری دیگر به این دنیای فوق العاده وارد کند. حضور شخصیتی همچون تروی بیکر به عنوان صداگذار شخصیت این عنوان نیز شادی آور است. سخنی باقی نمی ماند اما باید پذیرفت که با در نظر گرفتن این اطلاعات تجربه middle earth: shadow of mordor تجربه ای متفاوت و فوق العاده خواهد بود. چرا که این بازی هر المانی که برای فوق العاده بودن یک عنوان کافی است را دارا می باشد و داستانی به عظمت دنیای تالکین در کنار این جزئیات فوق العاده بدون شک ارزش بارها تجربه را داراست… منبع : gamefa.com ویرایش شده در ژوئیه 3, 2014 توسط AragornRP 13 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
راداگاست قهوه ای 1,534 ارسال شده در ژوئیه 3, 2014 اگر واقعا همینطور که گفته شده باشه...یه انقلابی تو سری بازی های دنیای تالکین میشه. واقعا بعد از این که این مطلبو خوندم دارم دیوونه میشم خیلی منتظرشم به نظرم شاهکاریه که حتی میشه با سری فرقه قاتلین مقایسش کرد.یه OPEN WORD توپ. منظر موفقیتش هستم. 2 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Sаuron 86 ارسال شده در اوت 3, 2014 میگم این تریلر آخری که توش اسمیگل هست کسی دیده؟؟میگن قسمت های مهمی از داستان رو لو میده.اگه میشه یکی یه توضیحی در موردش بده. 0 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
الوه 8,414 ارسال شده در اوت 3, 2014 میگم این تریلر آخری که توش اسمیگل هست کسی دیده؟؟میگن قسمت های مهمی از داستان رو لو میده.اگه میشه یکی یه توضیحی در موردش بده. این خبر سایت رو نگاه بندازید :D 2 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Sаuron 86 ارسال شده در اوت 3, 2014 میشه یکم در مورد طرف بیشتر توضیح بدی همون روحه!!! 0 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
الوه 8,414 ارسال شده در اوت 3, 2014 میشه یکم در مورد طرف بیشتر توضیح بدی همون روحه!!! خب لینک خبر رو برای همین دادم دیگه :/ در انتهای خبر و بعد از ویدئو این توضیح وجود داره: همانطور که در تریلر مشخص می شود این شبح کسی نیست جز کلهبریمبور کسی که توسط سائورون فریب خورد و به کمک او حلقه های قدرت را ساخت اما پس از اینکه به هویت واقعی و نیت سائورون پی برد با او مقابله کرد و سه حلقه الفی را ساخت و در نهایت به دست سائورون کشته شد. در این بازی روح او به کمک تالیون می آید تا با کمک یکدیگر با سائورون مقابله کنند. 2 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
تکاور شمال 314 ارسال شده در اوت 3, 2014 سائرون رو چه خوب نشون دادن پشت چهره الفیش شیطنتش معلمومه مخصوصا اونجایی که کلبریمور رو میگه خیلی خوب درست کردن 1 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Sаuron 86 ارسال شده در اوت 4, 2014 نمیشه یه زیر نویس واسه این تریلر بدین؟؟اسمیگل چی داره میگه؟! 1 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
تکاور شمال 314 ارسال شده در اوت 4, 2014 راس میگه صداشون خیلی نامفهومه 0 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
گیلدور اینگلوریون 1,130 ارسال شده در اوت 9, 2014 تاریخ انتشار این بازی : ۳۰ سپتامبر (مصادف با ۸ مهر) برای PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360 و Xbox One منتشر می شود منبع:گیمفا 2 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
الروس 844 ارسال شده در اوت 9, 2014 در انتظار خنکای سایه موردور به نقل از روزنامه جام جم - ضمیمه کلیک نویسنده : سیاوش شهبازی تاریخ عرضه: پانزدهم مهر 93 پلتفرم: PC, XOne, X360, PS4, PS3 سازنده: Monolith Productions ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment از معرفی عنوان عظیم «ارباب حلقهها: سایه موردور» یک سالی میگذرد. در همین یکسال حواشی خاصی حول این بازی شکل گرفته که یکی از مهمترین آنها، تهمت کپیبرداری از سری بازیهای «کیش قاتل» است. بیشک سبکی که انیمیشنهای بازی را بر اساس آن ساخته و پرداختهاند و تواناییهای آکروباتیک تالیون، نقش اصلی داستان، در این برداشت بیتاثیر نبوده است. اما فیلمهای منتشر شده از بازی و برداشتهای منتقدان نامدار این صنعت، از چیز دیگری خبر میدهد. سایه موردور در فاصله بین داستان «هابیت» و «یاران حلقه» اتفاق میافتد. تالیون، جنگاوری است که در حمله سائورون خانوادهاش را از دست میدهد و خودش هم کشته میشود. سپس نیرویی اسرارآمیز او را به زندگی بازمیگرداند تا بساط سائورون را بر هم بزند و انتقام خون خانوادهاش را بگیرد. تالیون قادر است بین دنیای عادی و دنیای رویاها (Wraith) ـ همان دنیایی که فرودو با به دستکردن حلقه به آن سفر میکرد ـ سفر کند که کاربرد اولیهاش بیشباهت به «دید عقابی» در کیش قاتل نیست. اما از اینجا به بعد، خصلتهای اختصاصی این بازی خود را نشان میدهد. تالیون قادر است پس از وارد کردن صدمه کافی، ذهن اُرکها و دیگر دشمنان سست عنصر را به تسخیر درآورده و آنها را یار خود کند. در یکی از نمایشها دیدیم که تالیون یک کاراگور (موجودات گراز مانندی که در فیلم دوبرج به آراگورن و همراهانش حمله میکنند) را به تسخیر درآورده و سوار بر آن، ارکها را از دم تیغ گذراند. نکته جالب اینکه کاراگور برای احیای سلامت خود، از اجساد همان ارکها استفاده کرد. تواناییهای تالیون در دنیای احلام هم فراتر از آن است که در کیش قاتل دیدهایم. او قادر است تله پورت کرده و به سهولت خود را از نقطهای به نقطه دیگر منتقل کند و دشمنان را از بین ببرد. سیستم مبارزات هم پیچیدهتر و غنیتر از آن بازی است. دشمنان بسادگی دست به سر نمیشوند و هرنبرد چند دشمن خاص را جلو رویتان خواهد گذاشت که هرکدام استراتژی خاص خود را میطلبد. اما از همه جذابتر، نوع«خصومت» است که قرار است گل سرسبد این بازی باشد. فرض کنید در نبردی کشته میشوید. تا به دنیا بازگردید، مدتی طول میکشد و به محض حیات یافتن، متوجه میشوید ارکی که ضربه نهایی را به شما وارد کرده، ترفیع گرفته و اکنون یک فرمانده یا بردهدار است. صداپردازی و انیمیشن صورت فوقالعاده نقش بسزایی در حرارت دادن به کینه شما دارد و بیشک دلتان خواهد خواست ردّ ارک مذکور را زده، از خجالتش دربیایید. فقط آماده باشید، چون او به محض دیدنتان، شما را خواهد شناخت! پس از حمله به ارک مورد نظر، باید ابتدا همراهانش را از بین ببرید. ممکن است در خلال نبرد قافیه بر دشمنتان تنگ بیاید و پا به فرار بگذارد. با تعقیب او و واردکردن صدمه کافی، چند انتخاب پیش رو خواهید داشت. میتوانید او را ترسانده و بفرستیدش تا از رعبآوری شما برای دیگر ارکها بگوید و تضعیفشان کند، یا جاسوسی شما را کند، یا حتی بفرستیدش تا فرمانده خود را به قتل برساند! هر کدام از این انتخابها، به خلق یک ماموریت تازه در دنیای موردور منجر خواهد شد. با نفوذ به ذهن ارک، تالیون میتواند رابطه او را با دیگر رهبران ارکها بسنجد و قابلیتها و تواناییهای آنها را متوجه شود. در فیلمی که از بازی منتشر شده، تالیون با نفوذ به ذهن ارکی موسوم به رَت پک، از رابطه او با فرماندهاش خبردار شد. فرمانده رت پک ارکی بود اورتاک نام که قبلا در نبرد با تالیون، نصف صورتش از ریخت افتاده بود. رویارویی با اورتاک از عهده تالیون خارج بود. بنابراین به رت پک دستور قتل او را داد. در این حالت، او میتوانست رت پک را دنبال و خودش کلک اورتاک را بکند. پس از آن فقط باید صبور باشید، چون رت پک هر لحظه ممکن است عملیات را آغاز کند. در آغاز ماموریت، شاهد بارانی سنگین بودیم (که واقعا زیبا بود) که در کنار تاریکی شب، خبر از فرصت میداد؛ فرصتهایی از جمله پرتکردن حواس ارکها و کاراگورها با طعمه یا اتخاذ رویکردی کاملا مخفیانه یا بیمحابا زدن به دل دشمن. تالیون با رسیدن به محل اختفای اورتاک، باز از حالت رویایی استفاده کرد. رت پک پشت ارتاک ایستاده بود و با رنگ آبی مشخص شده بود که نشان از مریدی او برای تالیون میداد. تعدادی از دشمنان هم با دستان سفید مشخص شده بودند؛ یعنی مریدان رت پک، و در نتیجه مریدان تالیون بودند. تالیون تیراندازی را که روی سقف نگهبانی میداد برای حمایت هوایی تسخیر کرد. سپس به رت پک و مریدانش دستور حمله داد و شاهد بودیم که رت پک با فروکردن خنجر خود در پهلوی اورتاک، او را خائن نامید! اورتاک رت پک را از پا درآورد، اما ضربهای که به وی وارد آمده بود او را در کانون ضعف قرار داد. تالیون حمله را آغاز کرد و در اولین حرکت، اورتاک او را به یاد آورد که چطور صورتش را سوزانده بود و تالیون را تهدید به آتش زدن کرد. نبرد نفسگیری رخ داد که نشان از گستره قابل توجه انیمیشنهای رزم داشت. نبرد آن جریان و جوشش دلپذیر ظاهری کیش قاتل را ندارد (که با توجه به دستوری بودن اکثر نبردهای آن بازی و پررنگتر بودن اکشن محوری در این عنوان، کاملا طبیعی است)، اما از آنها هم حماسیتر است. در نهایت تالیون سر از تن اورتاک جدا کرد و به همراهانش تشر زد که خبر ظهور او را به اربابشان سائورون بدهند. آن طور که از پیشنمایشها برمیآید، این اثرِ اقتباسی از جهان ناب و غنی استاد تالکین، بهترین عنوان بین تمام اقتباسهای صورت گرفته تا به امروز است. شکی نیست که هر بازیکن اهل حماسهای، بیصبرانه منتظر عرضه این عنوان بزرگ خواهد بود. به علت رعایت حق موئلف از قرار دادن این خبر معذور بودم :D :| 0 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
گیلدور اینگلوریون 1,130 ارسال شده در اوت 11, 2014 (ویرایش شده) به نقل سایت گیمفا به تازگی یک ویدئو جدید از پشت صحنه ساخت بازی Middle-earth: Shadow of Mordor منتشر شده است که در آن ما شاهد آقای Alastair Duncan بازیگر نقش Bright Lord) و آقای Troy Baker (بازیگر نقش Talion) هستیم.) این ویدئو را در ادامه مطلب دانلود و یا تماشا کنید تا ببینید این دو هنرمند بزرگ چه صحبت هایی دارند. Bright Lord فردی است که تمامی حلقه های قدرت را در دنیای ارباب حلقه ها خلق کرده است. نام او Celebrimbor می باشد و به Talion این اجازه را می دهد که در قالب قدرت های جادویی Wraith کنترل نیروهای دشمن را در دست بگیرد. رابطه این فرد با Talion بسیار عمیق خواهد بود چرا که هر دو گرفتار یک طلسم شده اند و می خواهند با یافتن باعث و بانی آن، برای همیشه از نفرین اشاره شده رها شوند. قای Christian Antamessa در گذشته به عنوان یکی از نویسندگان و کارگردان Middle-earth: Shadow of Mordor اعلام کرده بودند که داستان بازی مذکور فضای خالی بین دو فیلم سینمایی The Hobbit و The Lord of the Rings را پر خواهد کرد در حالی که به نوشته های آقای J.R.R. Tolkien نیز وفادار خواهد ماند. طوری که ایشان می گویند اعضای حاضر در استدیو کاملا به داستان آقای Tolkien وفادارا مانده اند. Middle-earth: Shadow of Mordor را می توانید هم اکنون پیش خرید کنید تا اینکه در ۳۰ سپتامبر (مصادف با ۸ مهر) برای PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360 و Xbox One منتشر شود. ویرایش شده در اوت 11, 2014 توسط گیلدور 3 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
Sаuron 86 ارسال شده در اوت 12, 2014 واسه بازی یه تریلر جدید اومده اگه میشه تریلر کم حجمشو بذارید. 0 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
گیلدور اینگلوریون 1,130 ارسال شده در اوت 16, 2014 (ویرایش شده) به نقل گیمفا Warner Bros و Monolith Productions تصویر جدیدی از شخصیت محبوب Gollum در عنوان جدید Shadow of Mordor را منتشر کرده اند. در کنار این عکس، لیست کاملی از اچیومنت های این عنوان منتشر شده است. قبل از همه چیز باید گفت که تصویر منتشر شده از Gollum بسیار بی نظیر است. بسیاری از طرفداران پس از دیدن تصویر و کیفیت آن خوشحال و هیجان زده شده اند. لیستی که به همراه این تصویر منتشر شده است به همراه توضیحات نحوه ی به دست آمدن این اچیومنت ها است. به نظر می رسد که روش به دست آوردن این اچیومنت ها بسیار عاقلانه باشد. به نظر می رسد که با پیشروی در داستان، بیشتر این اچیومنت ها به دست خواهد آمد. البته تعدادی از آنها مربوط به مبارزات می باشد. در ادامه پس از دیدن تصویر، لیست منتشر شده را با هم مرور می کنیم. (A Graug’s Heel (10 GP: غلبه کردن بر ترس از یک Warchief(A Mighty Doom (10 GP: به دست آوردن رتبه ی ۲۵(A New Master (15 GP: به دست آوردن رتبه ی Captain در یک مبارزه(And it Burns, Burns, Burns (15 GP: استفاده از توانایی انفجار، برای کشتن ۵۰ Uruk(Bearer of the Shining Lamp (20 GP: به دست آوردن ۱۰۰% Ithildin(Black Celebration (15 GP: مسموم کردن یک کاپیتان در جشن خودش(Burning Vengeance (15 GP: کشتن یک berserker در حالی که آتش گرفته است(Crowned with Living Light (10 GP: به دست آوردن ۵۰ درصد Ithildin(Divide and Conquer (15 GP: منهدم کردن دو بادیگارد Warchief، سپس بیرون کشیدن و کشتن آنها(Fire of Justice (30 GP: به اتمام رساندن تمامی مراحل Urfael Legend(Fly you fools! (10 GP: فراری دادن ۲۰ Uruk به کمک انداختن لانه ی Morgai ها(Height of Despair (10 GP: حمله کردن از بالا به یک دشمن، در حالی که بیش از ۶۰ متر تفاوت ارتفاع دارید(Iron of Death (10 GP: خطر مرگی به شما برسد و آن را با موفقیت پشت سر بگذارید(Jaws of Death (10 GP: جلب توجه caragors ها به تعداد پنج دفعه(Legend of Shadow (10 GP: به اتمام رساندن یک مرحله ی Dagger و شروع افسانه ی Acharn(Legend of Vengeance (15 GP: به اتمام رساندن یک مرحله ی Sword و شروع افسانه ی Urfael(Legend of the Maker (10 GP: به اتمام رساندن یک مرحله ی Bow و شروع افسانه ی Azkâr(Liberator (30 GP: به اتمام رساندن تمامی مراحل Outcast Rescue(Lord and Master (10 GP: به دست آوردن تمامی پنج Warchief(Master of the Wilds (20 GP: به اتمام رساندن تمامی Hunting Challenges ها که مربوط به شکار می باشد(Memories of Eregion (20 GP: فعال کردن تمامی Forge Tower ها(No Power in Numbers (10 GP: به یک کاپیتان برای زنده ماندن در مرحله ی Recruitment Power کمک کنید. سپس او را بکشید(Paid in Blood (20 GP: باز کردن قفل چهار اسلات Dagger Rune(Paths of the Dead (20 GP: جمع آوری ۲۵% از Artifacts(Power Vacuum (10 GP: کشتن تمامی پنج Warchie، قبل از اینکه یک Uruk جای آنها را بگیرد(Ranger of Ithilien (20 GP: به اتمام رساندن تمامی Survivalist Challenge ها(Repaid in Blood (10 GP: به پایان رساندن یک مرحله ی Vendetta(Rise and Fall (20 GP: بعد از اینکه یک Urkus یک Talion را کشت تا یک Captain بشود، به او کمک کنید تا Warchief بشود و سپس او را بکشید(Scout of the Morannon (20 GP: به اتمام رساندن با موفقیت یک Survivalist Challenge(Shadows of the Ancient Past (30 GP: جمع آوری ۱۰۰% Artifacts و گوش دادن به خاطرات آنها(Stinking Rebels (20 GP: پنج بادیگارد یک Warchief را بر ضد او کنید(Strike True (20 GP: باز کردن قفل دو اسلات Bow Rune(The Cold Light (20 GP: باز کردن قفل سه اسلات Sword Rune(The Free Folk (15 GP: به اتمام رساندن یک مرحله ی Outcast Rescue(The Last Shadow (30 GP: به پایان رساندن تمامی مراحل Acharn Legend(The Maker’s Bow (30 GP: به اتمام رساندن تمامی مراحل Azkâr Legend(The Spirit of Mordor (20 GP: درست کردن یک آشوب با بر هم زدن میان دو Warchief و ایجاد جنگ بین آنها(The White Rider (15 GP: آزاد کردن ۳۰ برده در کمتر از ۱۸۰ ثانیه در حالی که سوار بر caragor هستید(Thrill of the Hunt (20 GP: به پایان رساندن موفقیت آمیز ۴ مرحله ی شکار یا Hunting Challenges(Unleashed (10 GP: پنج caragor را از قفس هایشان نجات دهید(You Will Obey (20 GP: یک Uruk را ازان خودتان کنید ویرایش شده در اوت 16, 2014 توسط گیلدور 5 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
گیلدور اینگلوریون 1,130 ارسال شده در اوت 18, 2014 چند تصویر جدید از بازی : 6 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
گیلدور اینگلوریون 1,130 ارسال شده در اوت 19, 2014 (ویرایش شده) به نقل گیمفا مواردی که وجود آن در season pass بازی Shadow of Mordor تایید شده است به شرح زیر است:ارائه ماموریت منحصر به فرد “Guardians of the Flaming Eye” بازیکنان در این ماموریت وظیفه در منطقه Orc Warband به دفاع در برابر سائرون در زمان قبل از ورود وی به the Black Gate را دارند و در مقابل پس از اتمام این ماموریت پاداش هایی نیز کسب می کنند.دسترسی به “Trials of War” و چالش های متفاوت آن بازیکنان مهارت های خود را در برابر انبوهی از سپاهیان سارئون محک می زنند و با رکورد زنی و کسب بهترین نمرات ممکن نسبت به رقیبان خود در بخش آنلاین می توانند خود را به عنوان یکی از علاقه مندان حرفه ای بازی به یک افسانه تبدیل شوند.چندین مراحل داستانی جدید و اضافه شدن چندین ساعت گیم پلی “Lord of the Hunt” – شامل شکار حیوانات وحشی منطقه Mordor به عنوان یک بازیکن و نیز کشف محل های استراحت مخفی و کسب نشانه های منحصر به فرد و در نهایت مقابله و رویارویی با دشمنان و هیولاهای قدرتمند و متعدد “The Bright Lord” – قرار گرفتن بازیکنان در نقش Celebrimbor که بازیکن باید با استفاده از قدرت و توانایی های خود به مبارزه با سارئون بپردازد.دسترسی به محتوای انحصاری بازی اخیرا اعلام شده که کاربران PS4 با پیش خرید Shadow of Mordor می توانند به محتوایی منحصر به فرد دست یابند که احتمالا در محتوای انحصاری آن به کارهایی در سرزمین میانه اختصاص می یابد. ویرایش شده در اوت 19, 2014 توسط گیلدور 5 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
مایدروس 72 ارسال شده در اوت 19, 2014 (ویرایش شده) خب لینک خبر رو برای همین دادم دیگه :/ در انتهای خبر و بعد از ویدئو این توضیح وجود داره: يا خدا . كله بريمبور؟ [-( كله بريمبور همون روحه ست كه به تاليون ديد عقابي ميده؟ عجب ... بي صبرانه منتظرش هستم. ظاهرا گيم پلي آنويل رو با فضاي باز اسكايريم قاطي كردن به سكنجبين ازش در آوردن !!!!! فقط با اين احوال حداقل سيستم مورد نياز چه خواهد بود؟ ویرایش شده در اوت 19, 2014 توسط مایدروس 1 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست
گیلدور اینگلوریون 1,130 ارسال شده در اوت 19, 2014 يا خدا . كله بريمبور؟ [-( كله بريمبور همون روحه ست كه به تاليون ديد عقابي ميده؟ عجب ... بي صبرانه منتظرش هستم. ظاهرا گيم پلي آنويل رو با فضاي باز اسكايريم قاطي كردن به سكنجبين ازش در آوردن !!!!! فقط با اين احوال حداقل سيستم مورد نياز چه خواهد بود؟ حداقل سیستم مورد نیاز : OS: ۶۴-bit: Vista, Win 7, Win 8Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHzMemory: ۴ GB RAMGraphics: NVIDIA GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6950DirectX: Version 11Network: Broadband Internet connectionHard Drive: ۲۵ GB available space سیستم پیشنهادی : OS: ۶۴-bit: Win 7, Win 8Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHzMemory: ۸ GB RAMGraphics: NVIDIA GeForce GTX 670 | AMD Radeon HD 7970DirectX: Version 11Network: Broadband Internet connectionHard Drive: ۴۰ GB available space 5 به اشتراک گذاری این پست لینک به پست