رفتن به مطلب
الندیل پادشاه انسان ها

اقتباس های سینمایی ارباب حلقه ها

Recommended Posts

الندیل پادشاه انسان ها

با سلام ,این مبحث رو به دو دلیل ایجاد کردم که اولا یک همچین مبحثی رو توی فروم سایت اکادمی فانتزی دیده بودم وجای خالی این بحث در فروم اردا دیده میشد وثانیا یادم میاد که اولین باری که چند سال پیش در مورد ارباب حلقه ها توی اینترنت شروع به تحقیق کردم به سایت ویکیپدیای فارسی واژه ارباب حلقه ها رجوع کردم .درمقاله این سایت این جمله رو خوندم (تا امروز دو تولید سینمایی بر مبنای این داستان انجام شده‌است که از میان آن دو، فیلم‌های سه‌گانه‌ای به کارگردانی پیتر جکسون شاخص‌تر هستند. این فیلم‌ها در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ به نمایش درآمدند.)واز اون وقت تا حالا همیشه برام این سوال مطرح بوده که ایا این اقتباس اولی همون انیمیشن معروف رالف باکشیه یا یه فیلم دیگه هست. وبرای شروع بحث حالا این مطلب را از سایت مزبورعینا اینجا می نویسم:به جز ارباب حلقه‌هاي مشهور پيتر جسکون، يه اقتباس ديگه هم از اين کتاب صورت گرفته که گويا مال Kevin Wallace هست. خواستم بدونم کسي اطلاعاتي از اين اثر داره؟

وب‌سايت رسميش هم lotr.com هست. توي وب‌سايت موسيقي لوتلورين رو به طور رايگان هم براي دانلود گذاشته (http://www.lotr.com/sights_sounds/music/lothlorien.mp3) و بايد بگم به نظر من خيلي موسيقي زيبايي بود! )

تا نظر بقیه دوستان چی باشه؟با تشکر الندیل پادشاه انسان ها.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Tulkas Astaldo

این مطلب نیازی نیست تو فروم باشه.تو صقحه اول همه اینا توضیح داده شده.من این تاپیک رو تا 12 ساعت آینده پاک خواهم کرد.امیدوارم تا اون زمان جواب من رو دیده باشید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
الندیل پادشاه انسان ها

تولکاس دوست عزیز خواهش می کنم این مبحث رو پاک نکنین چون توی منوی صفحه اول سایت در مورد این فیلمی که گفتم هیچ چیزی ننوشته شده.در ضمن خطاب به همه دوستان:اقا بیایین حداقل در مورد این مبحث نظر بدین شاید یکی پیدا بشه که در مورد این فیلم اطلاعاتی داشته باشه تا ما هم بهره مند بشیم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...