رفتن به مطلب
  • -3
Aran Dur

کدام یک از مایار به شکل زن بودند؟

سوال

Aran Dur

خب من چند تا سوال برام پیش اومده، چرا سارون و بقیه ی مایاها به مرد تبدیل می شدن و به زن تبدیل نمی شدن. مثلا سارون همیشه در قالب یک انسان مرد یا الف مرد یا هر چیز مرد در می اومد. چرا به شکل زن در نمی اومد؟ فکر می کرد در شکل مرد قدرتمندتر بنظر میاد؟ :h14058::Balrog:

 آیا مایایی هست که به شکل یک زن در اومده باشه؟ منظورم الف باستانی نیست. منظورم مایای هست که شکل زن یه خودش گرفته.

ویرایش شده در توسط Nienor Niniel

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

3 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 9
ورونوه

فکر می کنم توضیح صفحه ی 20 سیلماریلیون شامل جواب این سوال هم میشه:

اما والار هنگامی که مایل به پوشاندن خویش باشند، برخی کالبد مردان و برخی کالبد زنان را برمی گزینند. چرا که این تفاوت خلق و خوی از همان آغاز با ایشان بوده است، و در گزینش هریک متجلی شده است و گزیدنی نیست. چنان که در میان ما مرد بودن و زن بودن را می توان با جامه نشان داد. ولی به موجب جامه،کسی مرد یا زن نمی شود.

خب کاری که از والار برنیاد از مایار هم بر نمی یاد. و فکر می کنم اگه سائورون می تونست این کار رو می کرد. چون مخصوصا سائورون دوران دوم بیشتر از این که در پی نشون دادن صلابت و قدرت مردانه(طبق تعریف کلیشه ای) باشه، به شکل پنهانی اهداف خودش رو دنبال می کرد و براش جذابیت کالبد اولویت داشت.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • -1
Aran Dur
در 57 دقیقه قبل، Uinen گفته است :

معلومه که هست ما کلی مایا میشناسیم که قالب جسمانی یک زن به خودشون میگرفتن مثل آرین مایایی که سکان کشتی خورشید رو در دست داره در زمان اقامتش در والینور در کالبد یک زن بوده . 

یا اصلا چرا راه دور برم خودم یه نمونه بارز :|Uinen مایا که همسر اوسه بود . اون هم در قالب یک زن بود .

یا ایلماره خادم واردا که ازش به عنوان یکی از قدرتمند ترین مایار یاد شده و به نوعی سردسته مایار محسوب میشده خودش در قالب جسمانی یک زن بوده . فکر نکنم جنسیت ربطی به نشون دادن قدرتشون داشته باشه. و تازه آرین هم از تیلیون که سکان کشتی ماه در دستش بوده قدرت بیشتری داشته لازم به ذکره که بگم تیلیون در قالب جسمانی یک مرد بوده و جزو شکارچیان دسته اورومه والا اما با این حال تو کتاب گفته شده قدرت کمتری نسبت به آرین داشته .

یا ملیان ؛ایشون رو که دیگه همه میشناسن . اون هم یک مایا بوده که قالب جسمانی یک الف مونث رو به خودش میگیره و تازه بچه دار هم میشه .

ماشاالله یکی دوتا که نیستن مایاری که قالب جسمانی یک زن رو داشته باشند کلی هستن . اصلا سیلماریلیون رو خوندی ؟؟؟

خیلی ممنون بابت نظرتون. خیلی اطلاعات خوبی بهم دادین.

می خوام بیشتر در مورد زن نشدن سارون بحث کنیم که استاد تغییر قیافه بود

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان
این موضوع از هم اکنون بسته می گردد.

×
×
  • جدید...