رفتن به مطلب
Captain Of The White Tower

The Fellowship Of The Ring

Recommended Posts

Captain Of The White Tower

می خواهیم راجع به فیلم اول نقاط ضعف و نقاط مثبت را باز گو کنیم.

فیلم خوب بود.اما قسمتهای مثل جنگل قدبمی را که حذف کرده بود . فیلم در اوایل هیجان نداشت.

--------------------------------

دوست عزيز لطف کن اينجوري در زدن پست دست و دلبازي به خرج نده. پست آخرت هم تو اين صفحه زياد قصد خاصي نداشت انگار ! اين دفعه پاکش نميکنم ولي دفعه بعد مجبورم پاک کنم.

آراگورن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
محسن

يه نكته خيلي خيلي كوچيك : قسمتي از فيلم يك كه بحث صبحانه دوم پيش مياد بعد از اينكه آراگورن محل نمي ذاره و ادامه ميدن خودش تو تا ميوه براشون ميندازه. ميوه اي كه براي پيپ ميندازه به شونه چپش مي خوره و مي افته پايين ولي لحظه اي بعد پيپ دست راستشو مياره بالا و ميوه توشه. يه جورايي غير عادي به نظر مياد.

(البته نمي دونم ميوه بودن يا چيز ديگه اي )

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
امیر فارامیر

من نمی دونم خیالاتی شدم یا نه.بار اولی که فیلم یک رو دیدم (2-3 سال پیش) یک برداشتی را دیدم یا فکر می کنم دیدم که بعدا وقتی دوباره فیلم دستم اومد نبود اینکه: وقتی فرودو و سام و مری وپی پین وارد بری می شن یه سایه از روی پرچین می پره و می آد تو شهر.آیا این برداشت وجود داشته یا من چون کتاب رو خوندم فکر می کنم اونو دیدم؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
محسن

من فكر مي كنم چون قاعدتا بار اول نسخه از رو پرده رو ديدي، اون سايه جزء فيلم نبوده.آره همون... سايه يه تماشاچي بوده كه رو صفحه افناده. D:

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ef@Robber

برای اینکه مشکلات را بگویید اول باید اطلاعات کاملی در مورد فیلم داشته باشد .

اطلاعات کلی دباره سه گانه ارباب حلقه ها

اطلاعات کلی درباره سه گانه ارباب حلقه ها

کارگردان : Peter Jackson

نويسندگان:

Peter Jackson، Frances Walsh، Philippa Boyens، Stephen Sinclair

بازيگران:

Elijah Wood، Sir Ian McKellen، Sean Astin، Billy Boyd، Orlando Bloom، Kevin Conway، Hugo Weaving، Brad Dourif

محصول استديوNew Line Cinema

سایت رسمی فیلم

( رده سنی هر سه فیلم PG-13 تعیین شده است. )

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

ارباب حلقه ها: ياران حلقه

تاريخ انتشار : 19 دسامبر 2001

مدت 178 دقيقه

خلاصه فيلم :

بيلبو بگينز در شب جشن تولد خويش تصميم به ترک دهکده هابيت ها در شاير مي گيرد و به خاطر قولي که به دوست جادوگرش گندالف داده است حلقه اي جادويي را که سال ها پيش در سفري ديگر پيدا کرده بود براي برادرزاده اش فرودو به جاي مي گذارد. گندالف پس از مدتي دوباره به شاير بر مي گردد و در ديداري با فرودو پس از اطمينان از آنچه که به خاطرش بازگشته بود، رازي بزرگ را با او در ميان مي گذارد. حلقه اي که بيلبو براي او به يادگار گذاشته متعلق به سائورن، ارباب تاريکي است. فرودو به همراه سه هابيت ديگر به نام های سام، پی پین و مری به دستور گندالف راهي ريونديل، محل سکونت الف ها مي شوند و در راه خود با فردي به نام استرايدر آشنا و همسفر مي شوند. در ريونديل شوراريي براي تصميم گيري در مورد حلقه تشکيل ميشود و در نهایت گروهی 9 نفره شامل چهار هابيت به همراه لگولاس الف، گیملی دورف، استرايدر ( یا همان آراگورن ) و انساني ديگر به نام بورومیر و گندالف جادوگر براي نابودي حلقه سفری پر خطر را به سوی سرزمين موردور آعاز می کنند.

The Lord of the Rings: The Two Towers

ارباب حلقه ها: دو برج

تاريخ انتشار : 18 دسامبر ‏2002‏

مدت 179 دقيقه

خلاصه فيلم :

فرودود و سام پس از جدا افتادن از سایرین مسير خود را به سوي موردور ادامه مي دهند تا حلقه را نابود کنند. آراگورن، لگولاس و گيملي براي آزاد کردن پيپين و مري که اسیر شده اند راه خود را ادامه مي دهند و در اين ميان با واقعيتي عجيب روبه رو مي شوند؛ گندالف زنده است. از طرف ديگر مري و پيپين که از چنگ نیروهای یورک-های گریخته اند با موجوداتي به نام انت ها آشنا مي شوند که به قول خودشان چوپان درختان هستند. با کوشش مري و پيپين آنها عليه سارومان وارد عمل مي شوند و آيزنگارد را مورد هجوم قرار مي دهند. گندالف و سه همراهش به سوی روهان حرکت کرده اند تا از پادشاه آنان برای مبارزه علیه سائورون کمک بخواهند. در اين زمان سايه تاريکي بر Middle-earth افزايش مي يابد و ارتش Dark Lord به سمت گوندور مي تازند .

The Lord of the Rings : Return of the King

ارباب حلقه ها-بازگشت پادشاه

تاريخ انتشار : 17 دسامبر 2003

مدت 201 دقيقه

خلاصه فيلم :

فرودو و سام به کمک گالوم به سرزمين تاريکي ( موردور ) نزديک مي شوند تا حلقه را در آنجا به درون آتش کوه هلاکت انداخته و نابود سازند . آنها در مسيرشان با عنکبوت غول آسا و مرگباري به اسم شالوپ مواجه مي شوند که بايستي با آن مبارزه کنند . از سوي ديگر ياران گندالف جادوگر متشکل از آراگورن ، لگولاس و گيملي و دوستان هابيت خود مری و پی پین، در آستانه نبرد نهايي و بزرگ با افراد سائورون با هم متحد مي شوند . آراگون در تلاش است تا به عنوان وارث تاج و تخت ايزيلدور اعلام موجوديت کند. قواي سائورون براي از بين بردن نژاد انسان ها پايتخت گوندور را محاصره کرده اند. گندالف نيز در تلاش است تا به ارتش شکست خورده گوندور نيروي تازه اي ببخشد و براي اين کار از کمک پادشاه روهان که جنگاورانش را براي شرکت در اين نبرد عظيم فرستاده نيز بهره مند است. اينجا پايان يک دوران از زندگي دنيا است.

مهمترین نکته جنبی فیلم:

اگر فيلم ارباب حلقه‌ها: دو برج را ديده باشيد، حتماً توجه كرده ايد كه بازي شخصيت گالوم نسبت به ساير موجودات خلق شده توسط كامپيوتر متفاوت مي باشد. حركات و عكس العمل هاي بدن، زمان بندي ها و حركات ماهيچه هاي صورت كاملاً حالت عادي دارند، اين تفاوت ها به اين دليل مي باشد كه نقش گلوم توسط يك بازيگر بريتانيايي به نام اندي سركيس ايفا شده و سپس تصوير او با استفاده از كامپيوتر، رنگ آميزي و تبديل به گلوم شده است.

اجراي فوق العاده اين نقش باعث شده كه گلوم به عنوان بهترين اجراي ديجيتالي سال انتخاب شود، بالاتر از شخصيت هايي چون Yoda در Star Wars II و Dobby در هري پاتر و تالار اسرار و حتي صحبت از اين بود كه بازي اندي سركيس، ارزش نامزد شدن براي بهترين بازيگر نقش دوم اسكار را دارا مي باشد.

در مورد دی وی دی های فیلم:

اگر پشت صحنه تولید این سه گانه به همراه صحبت با عوامل فیلم را که در انتهای هر کدام از دی وی دی های این سه گانه قرار دارد ندیده اید، نه تنها نصف عمرتان بر فنا هست !! بلکه به عمق شاهکاری که در پس این سه گانه نهفته است پی نبرده اید.

ارباب حلقه ها و سینما - تلویزیون ایران:

شايد شما هم مثل من تعجب کرديد وقتي ماه رمضان دو سال پيش شنيديد که شبکه 2 تصميم دارد براي روز عيد فطر يکي از جديدترين فيلم هاي سينمايي که هنوز يک سال از اکرانش نگذشته بود رو پخش کنه. فيلمي که در زمان اکرانش دنياي سينما رو تکون داده بود و همون سال چهارتا اسکار گرفته بود اما به هر حال همه منتظر بودند که اين فيلم رو از تلويزيون تماشا کنند اما من همچين هم اميدوار نبودم چون فکر مي کردم اين فيلم هم به سرنوشت بعضي از فيلمهاي ديگه که از تلویزيون پخش مي شوند دچار ميشه يعني اون قدر از از اول و آخر فيلم سانسور مي کنند که اصلا آدم نمي فهمه چطور شد. اما نه اين بار اوضاع کمی بهتر بود. حد اکثر سانسور فيلا 10 تا 15 دقيقه بود و معلوم بود که از روی نسخه دی وی دی تبدیل شده و از همه باحال تر هم موسيقي پايان فيلم بود که به همراه صداي خواننده اش به صورت تمام و کمال پخش شد !!

این نکته موقعی جالب خواهد شد که بدونید چون گویا فیلم رسما خریداری نشده بود، یا این که چون دیگه برای صدا و سیما عادت شده !! موسیقی متن فیلم اوریجینال نبود و موسیقی متن فیلم آخرین موهیکان روی فیلم قرار گرفته بود !!

از اون موقع به بعد هم شبکه دو در مناسبت های مختلف ادعای پخش قسمت دوم این سه گانه رو کرده که اگر شما دیدید، پس مطمئنا من هم دیدیم !!

یک شاهد دیگه در تایید اهمیت نسخه های چهار دیسک دی ودی دی های ارباب حلقه ها این که تلویزیون ایران در برنامه سینمای حرفه ای توانست تنها با دوبله پشت صحنه های دو قسمت اول سه گانه، بیش از 15 جلسه برنامه یک ساعته تولید کند.

در مورد ارباب حلقه ها و سینمای ایران باید گفت که در جشنواره گذشته قرار بود که بازگشت پادشاه اکران بشه. خیلی ها به خاطر این که این فیلم رو روی پرده بزرگ و مهمتر از اون با صدای دالبی مشاهده کنند بلیط سانس های مختلف این فیلم رو قبل از جشنواره خریداری کردند، ولی تا پایان جشنواره این فیلم نرسید ( و گویا از اول هم قرار نبوده برسه !! ) و میزان اهمیتی که به تماشاگر در سینمای ایران داده میشه بیش از پیش مشخص شد.

بعد از جشنواره هم در مورد این که قرار هست این سه گانه در سینماهای ایران اکران بشه صحبت های زیادی شد، که باز هم از پیش نتیحه اش برای همه روشن بود.

برگرفته از :

http://www.plnet.tk

http://www.efazati84.persianblog.com

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
hellboy

فیلم خوبی بود ولی خیلی سبک بود

-----------------------

لطفا از اظهار نظر یک خطی خودداری فرمایید و دلایل خود را ذکر کنید.

ممنون argona

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
رایت ساحر

به نظر من که فیلم سنگینیه!

از اون فیلم هاست که چند بار باید دید تا کامل فهمیدش. اما به نظر من ریتم فیلم بعضی جاها خیلی کنده. اما در کل یه دسته. من که دوسش دارم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ef@Robber

بابا اصلا ترازو می آوریموزن می کنیم

فیلم اول اون چیزی که انتظار داشتم نبود ولی در کل خوب بود

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
امیر فارامیر

من خیلی شفته ی فیلم شدم شاید شیفته واژه ی مناسبی نباشه یعنی خاطرش برام عزیزه:D من از ریزه کاری های فیلم خیلی خوشم اومد مثلا پروانه ای که نشانگر آمدن عقاب ها بود خیلی جالب بود و نکته ی دیگر اینکه طنز را حفظ کرده بود نکته ای بود که قابل ستایش بود مثلا وقتی سری فیلم های هری پاتر را می بینیم می فهمیم یه کارگدان خوب چقدر نقش مهمی دارد و برعکس چه جوری یک کارگردان بد اثر را از بین می بره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
محسن
من نمی دونم خیالاتی شدم یا نه.بار اولی که فیلم یک رو دیدم (2-3 سال پیش) یک برداشتی را دیدم یا فکر می کنم دیدم که بعدا وقتی دوباره فیلم دستم اومد نبود اینکه: وقتی فرودو و سام و مری وپی پین وارد بری می شن یه سایه از روی پرچین می پره و می آد تو شهر.آیا این برداشت وجود داشته یا من چون کتاب رو خوندم فکر می کنم اونو دیدم؟

من داشتم اون تيكه اي كه گفتي رو از كناب مي خوندم كه اين رو ديدم. آره ميگه يه سايه اي از روي ديوار گذشت و داخل Bree شد كه همون آراگورنه. شايد با كتاب تداخل زدي !

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
teoden

فيلم از به توره کلّی خوب بود هر چند که بعضی از قسمتهای داستان رو حذف يا خلاصه کرده بودن .خيلی از فيلمهايه هری پاتر(از لحاظ وفاداری به اثر )بهتر بود.

لطفا از اظهار نظرهای یک خطی خودداری فرمایید.چند بار باید یک مطلب را به دوستان گفت؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
great strider

نظر من اینه که فیلم و کتابو باید ریخت رو هم.دقیق تر اینکه وقتی که فیلم رو دیدیم و کتابو خوندیم باید اونا را با مخلوط کنیم.بعضی از صحنه ها رواز کتاب و بعضی از صحنه ها رو از فیلم باید انتخاب کنیم،خودمون باید انتخاب کنیم.خیلی وقتا فیلم کم گذاشته که باید مطالب کتاب رو اضافه کرد.خیلی وقتا هم باید کتاب رو تغییر داد.کاهی وقتا هم باید هر دو رو تغییر بدیم!!!!!!!!!!!!هرچی باشه ما هم حق داریم اثر مورد علاقه ی خودمون رو داشته باشیم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
white witch

به نظر من اگه اون قسمت های اول رو حذف کردن یکمی بهتر شده چون مثلا فکر کنید که تام بامبادیل بود گور پشته جنگل قدیمی و سفرشون داخل خود شایر خیلی خسته کننده می شد البته این نظر شخصی منه ولی خوب برای رسید به یک فیلم خوب از یک کتاب خوب باید بعضی از قسمت ها تغییر بکنه یا حذف بشه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
gildor

من دوست داشتم گیلدور و گلورفیندلم نشون می دادن ، ولی نخیر ...

تازه زیادم از ماجراهای فرودو و بقیه ی هابیتا توی جنگل نشون ندادن

شعراام که هیچی :)) عه :( فقط آواز توی دربار گوندور ....

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...