رفتن به مطلب

جدول امتیازات

  1. آرون

    آرون

    Retired Administrators


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      782


  2. L.Dwarf

    L.Dwarf

    Members


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      12


  3. Lord Sauron

    Lord Sauron

    Members


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      10


  4. night wolf

    night wolf

    Members


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      10



ارسال های محبوب

نمایش محتوا با بیشترین امتیاز در 05/06/2019 در همه بخش ها

  1. 1 امتیاز
    سلام این اولین مبحثی هست که من در این سایت ایجاد میکنم. ببخشین اگه جاش بده ولی هیچ جایی پیدا نکردم که بذارم... تو رو خدا کمک کنین به من حسابی گیج شدم. من خیلی دوست دارم کاهای تالکین رو مطالعه کنم اما یکم که توی سایت گشتم دیدم خیلی مطالب هست که من اطلاعی ازشون ندارم و حالا هم نمیدونم چطور باید این اطلاعات رو کسب کنم. منظورم اینه که ترتیبشون چطوریه؟ شما ها برای اینکه من بخوام از ابتدای راه برم و سردرگم نشم چه پیشنهادی دارین. خیلی ممنون میشم که به من راهنمایی کنید.
  2. 1 امتیاز
    برای پاکیزه و چشم نوازتر شدن تاپیکها و برای کمک به آسان‌تر خوانده شدن محتوای فروم، مجموعه ای از پیشنهادات در قالب یک راهنما برای رسم الخط تهیه شده است. امیدواریم استقبال دوستان از این مبحث به بهتر شدن فضای نوشتاری در سایت کمک کند. 1- استفاده صحیح از جلوه های فونت: توصیه شده: بهتر است در نوشته های خود به مقدار معقول از حالت درشت(Bold) و مورب(Italic) و زیرخط دار و رنگی استفاده کنید و این موارد تنها برای تاکید بر کلمات خاص استفاده شود. توصیه نشده: استفاده از اندازه فونت بزرگ یا بولد کردن و رنگی کردن تمام متن که باعث القای حس پرخاشگرانه در خواننده میشود و نیز مخاطب را در خواندن آن به زحمت میاندازد پسندیده نیست. 2- انسجام و پشت سر بودن خطوط: توصیه شده: متون خود را به صورت کامل و پشت سر هم بنویسید تا خواندن آن برای مخاطب راحت باشد. نیازی نیست که در آخر هر جمله دکمه Enter را بزنید. خود فروم با توجه به ابعاد مرورگر متون را از قسمتهای مختلف جدا کرده و ادامه متن را به سطر بعد میبرد. جملات مرتبط به هم را در یک پاراگراف بنویسید و تنها زمانی که مبحث عوض میشود کلید Enter را زده و به پاراگراف بعدی بروید. توصیه نشده: از گذاشتن سطور خالی در داخل متن خودداری کنید. این کار باعث طولانی شدن پستها و صفحات تاپیک میشود. انسجام متن را با وارد کردن یک جمله در هر سطر به هم نزنید. گذاشتن نقاط برای هدایت کردن مخاطب به . . . . . . انتهای متن به هیچ عنوان صحیح نمیباشد. 3- استفاده نکردن از کلمات و اصطلاحات SMSـی ومغایر با دستور زبان فارسی سایت آردا یک سایت فرهنگی، ادبی است که به بحث در مورد یک کتاب و نکات پیرامونی آن میپردازد. بنابراین از مخاطبان کتاب خوان انتظار میروند که رسم الخط و دستور زبان فارسی را به درستی رعایت کنند. استفاده از عباراتی مثل «عه، عاقا این ج ک دادی ب من چ ربطی داره» به جای «اِ، آقا این جوابی که دادی به من چه ربطی داره» به هیچ عنوان صحیح و پذیرفته شده نیست. 4- پیوست کردن تصاویر تصاویر بزرگ حتما پیوست شده و از قرار دادن آنها با تگ img در پست که باعث کند شدن بارگزاری صفحه و به هم ریختن قالب صفحه می شود خودداری کنید. برای پیوست کردن کافیست دکمه «ویرایشگر پیشرفته» را بزنید و با استفاده از دکمه زیر ویرایشگر، فایلهای مورد نظر خود را آپلود کنید. فرمتهای پشتیبانی شده برای آپلود در فروم از این قرار هستند: aiff, bmp, css, doc, docx, gif, gz, hqx, htm, html, ico, jpeg, jpg, mov, mp3, mpg, pdf, php, png, ppt, ps, ram, rar, rtf, srt, tar, tiff, txt, viv, wav, wmv, xls, xlsx, xml, zip [/CODE] اگر فایل شما فرمتی غیر از این فرمتهای بالا دارد برای آپلود کردن آنرا به فرمت zip فشرده و سپس آپلود کنید. [b]5- قرار دادن لینک های خارجی در داخل تگ کد:[/b] برای درج صحیح لینکهایی که به بیرون از سایت ارجاع می دهند از تگ کد استفاده کنید. به این ترتیب علاوه بر نمایش صحیح، این لینکها از دید روباتهای جستجوگر مخفی میشه و فی*** بودن لینکها یا لینکهای دانلود غیر قانونی برای سایت مشکلی ایجاد نمیکنه. [CODE] http://google.com http://wikipedia.com 6- بهتر است در جایی که نیازی به استفاده از تصویر نیست از تصویر استفاده نشود. توصیه شده: دانلود ماهنامه آردا کوئنتا توصیه نشده: 7- بهتر است در هنگام نقل قول پست های طولانی تنها بخش مورد نظر را نقل قول کنید نقل قول کردن کل پست باعث طولانی شدن صفحه می شود. همچنین خواننده متوجه نمیشود که پاسخ داده شده در جواب کدام بخش از صحبتهای کاربر است.
  3. 1 امتیاز
    راستی دو تا سوال: 1- فرق اله سار با Elessar چیه؟ چرا دو تا داریم که هم ادمین هستن و هم آواترشون یکیه؟ :ymsmug: 2- این برادر admin کیه مدیر شده پستی هم نداده؟ :-o
  4. 1 امتیاز
    نام مسعود سن 16 علایق تاریکی و اربابانش مثل لرد سائرون!
  5. 1 امتیاز
    سلام. اسم:محمد رضا (دوست دارم کامل گفته بشه) سن:18 سال (دوست ندارم بزرگ شم) اخلاق:بعضی ها بهم میگن خوش سخن (همون وراج خودمونه) بیشتر شبیه دوارف هام البته یه ذره بامزه تر و ترسو تر و از همه مهمتر فضول هم هستم.(بهتره بگیم کنجکاو) علاقه مندی ها :مادر مادر بزرگم . و از همه بیشتر دنیای تخیلات خودم و کتاب های تخیلی (البته نه همشون)
  6. 1 امتیاز
    تار مینیاتور عزیز جای سوالت اینجا نیست لطفا یه جای درست بپرس یا یه تاپیک بزن درباره اش. در هر صورت والا نبوده و مایا بوده.
This leaderboard is set to تهران/GMT+03:30
×
×
  • جدید...