رفتن به مطلب

جدول امتیازات


ارسال های محبوب

نمایش محتوا با بیشترین امتیاز در 03/24/2019 در همه بخش ها

  1. 1 امتیاز
    به نظر من این بحثی که ارائه کردم اگه روش بشه فکر کرد بحث خیلی جالبیه , من الان وقت چندانی ندارم که توضیح بدم دلیل این نظریه رو , ممکنه چند روز دیگه وقت کنم , در ضمن آقای وارمستر چرا شما اصرار دارید که بحث قطع شه ؟ بحث به جایی نرسیده که بخواد قطع شه و دیگران هم دارن نظرشون رو میگن ! در ضمن هالباراد اگه فکر می کنی اینها مثل هم نیستن و متفاوتن باید دلیلای قطعی تری بیاری. من فکر می کنم اگه بخوایم فکر کنیم حتی می تونیم بگیم اینها دقیقا متضاد هم هستن , به غیر از مونث بودن یکسانشون به این نمادهای متضادی که میشه براشون آورد دقت کنید : خیر - در برابر - شر زیبایی - در برابر - زشتی آرامش - در برابر - آشفتگی خود پرستی - در برابر - نوع پرستی(بشردوستی) نیروی روح و روان - در برابر - نیروی حیوانی و جسمی میل به قدرت - در برابر - میل به غذا روشنایی - در برابر - تاریکی اونها هر دو جاویدان هستن, و هردو در سطحی به یک اندازه پایینتر از برترینی از خودشون (ارندیل و آنگولیانت) هستن , و از نیروهای بزرگی که دارن می خوان استفاده کنن که دنیا رو با تاریکی/روشنایی بپوشونن. و هیچ جا دونفر رو به این صورت مثل هم و در تضاد هم پیدا نمی کنید واسه همینه که می گم این دوتا مثال های خوبی برای بحثی در این زمینه هستن ! اینکه خیر به همون نسبت که متضاد با شر همسانشه , میتونه شر باشه یا نه ؟ بازهم می گم این چیزی که گفتم الان فقط یه مثال بود در زمینه متضاد بودن اونها , وگرنه نظریه من یه چیز دیگه هستش و فقط خیلی طولانیه و باید فرصت کنم که بگم. منتظر نظرهای شما هستم.
  2. 1 امتیاز
    آخه این دو تا کاملاً در قطب مخالف همن ! فرودو و گالم هردو هابيت بودن و سارومان و گندالف هردو جادوگران قدرتمندی از شورای سفيد بودن ولی هيچ وجود الفی ای برای شلوب نمیشه تصور کرد !! تنها شباهتشون در قدرتشون در سرزمين میآنه و در زن بودنشونه ! البته کسی به شلوب نمیتونه بگه زن ! :D بايد گفت مؤنث. فکر کنم میدونم این نظر تو از کجا اومده ! از اونجايی که گالادريل پيشنهاد گرفتن حلقه رو به فرودو داد و با توجه به قدرت زيادش تو موجودی رو تصور کردی که گالادريل بعد از به دست کردن حلقه تبديل بهش میشه ! و نتيجه این شد ! غير از اینه؟
  3. 1 امتیاز
    ببین هالباراد عزیز من که نگفتم حتما شباهت, با دقت بخون گفتم اگه فکر می کنی تفاوتی هم وجود داره بگو که چرا اینطوریه ؟ در ضمن بورومیر و ایووین جان, شلوب (با اسم درست تر شیلاب) یه حیوان نیست , حیوانات سرزمین میانه چیزهایی متفاوت از آینور یا مایار هستند, شلوب هم از نسل آنگولیانته, و آنگولیانت هم یه مایاره , پس نمیشه گفت که شلوب حیوونه, یه جورایی به مایار بودن می زنه, قدرت های مایار از گالادریل بیشتر بود اما چون شلوب دقیقا مایار نیست میشه گفت یه جورایی میزان نیروی این دوتا در یک سطحه. و در ضمن کی گفته شلوب نمیدونسته حلقه چیه ؟ تو این برداشتها رو همه رو صرف اینکه حیوان بوده کردی ولی حالا که نیست باید تجدید نظر کنی.
This leaderboard is set to تهران/GMT+03:30
×
×
  • جدید...