رفتن به مطلب

جدول امتیازات

  1. 3DMahdi

    3DMahdi

    Administrators


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      9,619


  2. الوه

    الوه

    Administrators


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      22,577


  3. hamid stormcrow

    hamid stormcrow

    Retired Moderators


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      8,742



ارسال های محبوب

نمایش محتوا با بیشترین امتیاز در 03/14/2019 در همه بخش ها

  1. 1 امتیاز
    در این تاپیک قصد دارم ترجمه خودم از سری رمان های فانتزی سقوط امپراطوری مالازان نوشته نویسنده کانادایی استیون اریکسون براتون قرار بدم. من در حال حاضر مشغول ترجمه جلد اول کتاب هستم و ترجمه ها رو به صورت هفتگی براتون می ذارم. شما می تونید نظرات خودتون رو درباره خود کتاب و ترجمه من تو این تاپیک مطرح کنید. در پایان باید اضافه کنم حق استفاده از ترجمه رایگان کتاب صرفا مخصوص اعضای فروم آردا ست بنا بر این از همه دوستان صمیمانه خواهش می کنم از قرار دادن این فایل ها در سایت ها و فروم های دیگر و همچنین وبلاگ های شخصی جدا خودداری کنید. جلد اول این مجموعه با نام باغ های مهتاب در سال 1999 منتشر شد و نامزد دریافت جایزه جهانی ادبیات فانتزی گردید. بخش اول باغ های مهتاب.pdf
  2. 1 امتیاز
    توی نمایشگاه کتاب حمید رو دیدم و گفت متاسفانه وقتش به شدت پره و این امکان که بتونه در آینده نزدیک ترجمه رو از سر بگیره وجود نداره.
  3. 1 امتیاز
    در مورد کتاب که نمیشه بحث کرد به این زودی :دی فقط یکم کش دار بود اولش یعنی میتونست راحت مکالمه کنه نه وسط توصیف بره مکالمه و رشته ی افکارمو پاره کنه خخخخخ در باب ترجمه هم روان و خوب مشکلی ندیدم فقط یه پیشنهاد دارم اسامی رو اگه میشه انگلیسیشون رو بزار توی پاورقی واسه کسانی مثل من که وسواس توی خوندن دارن، مهمه واسشون که بتونن اون اسم رو درست تلفظ کنن... خب دیگه حرفی نموند دستت درد نکنه و منتظر قسمت بعدیم :)
This leaderboard is set to تهران/GMT+03:30
×
×
  • جدید...