رفتن به مطلب

جدول امتیازات


ارسال های محبوب

نمایش محتوا با بیشترین امتیاز در 01/17/2019 در همه بخش ها

  1. 1 امتیاز
    راجع به انتخاب اسمم چی بگم به نظرتون؟ والا موقع ما جزء اولین کسایی بودیم که ثبت نام کردیم واسه همینم نام کاربری تالکین به ما افتاد . هرچند بعدش پشیمون شدم چون احساس می کردم یه توهین به استاده ، حتی با تریدی مهدی هم در میون گذاشتم که اگه بشه عوضش کنم اما ایشون گفتن که ایراد نداره یه کم هم توضیح دادن که راضی شدم و همین موند دیگه . :ymapplause: :)
  2. 1 امتیاز
    هوم! سؤال جالبیه. من شخصاً امیدوارم چند تا لگولاس و گندالف و ائارندیل نداشته باشیم. دوست دارین بذارین به حساب پیرمغزی :) ولی وقتی اسامی خیلی شبیه هم باشه من یه خورده اینها رو با هم قاطی میکنم! من از شناسه ی کاربری خودم خیلی راضی ام. بسیار زیاد! هرچند که هیچ ارتباط مشخص و ظاهری با دنیای تالکین نداره ولی به نظرم گویای ذات افسانه ها و ذات خودم هست ;) انتخابش هم کاملاً عمدی بود! البته خیلی سال پیش، وقتی تازه فیلم ارباب حلقه ها دراومده بود چند تا از دوستان، بر سبیل محبت اسم مستعار گیملی روم گذاشته بودن. تو سایت گیملی نداریم که؟ داریم؟ :) پ.ن. حالا که خوب فکرشو می کنم می بینم گیملی هم تضادی داشت ها! بازیگر این نقش در واقع خیلی قد بلند بود! :ymapplause:
  3. 1 امتیاز
    با تشکر از همه دوستان. فکر میکنم که اطلاعات اولیه تکمیل شده، بنابراین تاپیک رو میبندم. اگه اشتباهی توی مطالب می بینید یا فکر می کنید مطلبی از قلم افتاده با پیغام خصوصی به من اطلاع بدین. ویرایش: لینک شجره نامه ها به لینکهای مفید و سوالات متداول اضافه شد.
This leaderboard is set to تهران/GMT+03:30
×
×
  • جدید...