رفتن به مطلب

جدول امتیازات

  1. 3DMahdi

    3DMahdi

    Administrators


    • امتیاز

      6

    • تعداد ارسال ها

      9,619


  2. Tom Bombadil

    Tom Bombadil

    Members


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      4,698


  3. narich

    narich

    Members


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      4,399


  4. آرون

    آرون

    Retired Administrators


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      782



ارسال های محبوب

نمایش محتوا با بیشترین امتیاز در 11/26/2011 در همه بخش ها

  1. 2 امتیاز
    خب بالاخره منم تاپیک دار شدم :-o جریان ازین قرار بود که یه روز که داشتم تو آمازون چرخ میزدم با یه تعدادی کتاب مواجه شدم به اسم همین تاپیکی که الان توشید...خلاصه با کلی جون کندن تونستم کتابا رو دانلود کنم. جونم براتون بگه که کتابا در واقع یه سری طرح بودن از فرآیند تبدیل کتاب به سه گانه ی فیلم ها....که البته بدبختانه زبون کتابا چینی بود :ymsmug: خلاصه تصمیم بر این شد که عکس ها رو اینجا قرار بدم....باشد که مفید واقع شود
  2. 2 امتیاز
    خیلی ممنون، خیلی خوبه. یه چند جا نظرات خودم رو با رنگ دیگه اضافه کردم. در مورد همشون با اطمینان نمیتونم نظر بدم. بقیه بیان نظراتشون رو بدن. (فقط جاهایی که در موردشون حرف داشتم نوشتم) توی دومی هم کاملا باهات موافقم.
  3. 1 امتیاز
    حالا شما فرض کن ویچ کینگ میخواد این هدیه ها رو بده :ymsmug:
  4. 1 امتیاز
    مرسی از مهدی بابت زیرنویس . خیلی خوب بود :ymsmug: این شکلکم واسه شما : :-o
  5. 1 امتیاز
    به نظر من که شاید فئانور به مورگوت میگه. بهش می گه نمی توانی از انزوا فرار کنی یعنی تا آخر دنیا دنبالت میام. ___________________ البته شایدم فئانوره که داره از سرزمین میانه تعریف می کنه و میگه اونجا جای بهتریه به خاطر دروغ های مورگوت البته حرف شما هم میتونه درست باشه.
  6. 1 امتیاز
    خب منظور؟! با احتمال 99.99% میتونم اطمینان بدم که اله سار اصلا اون سایت رو ندیده. من چندین سایت دیگه دیدم که صفحه ورودشون اینجوریه و این یه چیز عادیه. یه سال پیش که با اله سار در مورد تغییر صفحه اول صحبت میکردیم همچین ایده ای داشتیم. حتی قرار بود من یه طرح سه بعدی بسازم و بذاریم روی سایت و یه کارهایی هم کردم اما بعدا تصمیم عوض شد و شد این شکلی که الان میبینید. خلاصه که قطعا سایتهای دیگه ای به این شکل هستن و ما هم ادعای ابداع نداریم، اما مطمئنن از روی اون سایت کپی نشده. نظرسنجی ها توی فروم خواهد بود و طبعا کسانی که عضو هستن میتونن رای بدن. برای هر نظرسنجی یک تاپیک باز میشه و شما هم اونجا رای هاتون رو میدید و هم نظراتتون رو میگید. اگه پیشنهادی برای نظرسنجی دارید با پیغام خصوصی به من بدید.
  7. 1 امتیاز
    [:سوت زدن و مشاهده آسمان] جان با من بودی! :D من قویا این مورد رو تکذیب میکنم! حالا بذار این میان ترم ها و تمرینات و پروژه ها تموم بشه(و البته شما هم یادتون بره!) یکم ریکاوری کنم بعد. :دی
  8. 1 امتیاز
    بخش دنیای جادویی همون چیزیه که میخوای. شاید اسمش به نظر جوریه که آدم فکر هری پاتر میافته اما قراره مال همه فانتزی های دیگه باشه(حالا شاید اسمش رو عوض کردیم) وارکرافت به دلیل اینکه ایده اولیه اش از تالکین بوده و شاگردش ادامه اش داده بخش جدا داره. بخش موجودات هم که بحثش جداست و جدا هم بمونه بهتره. اما بقیه باید به دنیای جادویی منتقل بشه. در اولین فرصت اینکار رو میکنم. ممنون بابت اینکه اشاره کردی. ویرایش: 8 تاپیکی که در مورد سایر دنیاهای فانتزی بود به بخش دنیای جادویی منتقل شد. تاپیک «سبک ها و نویسندگان» رو منتقل نکردم چون لزوما همه اونها فانتزی نیستن و بهتره تو همون یاران حلقه بمونه. ویرایش2: بخش جدیدی توی فروم برای نظرسنجی ها ایجاد شده و نتایج نظرسنجی های قبلی رو توش اضافه کردم. بقیه تاپیکهایی هم که مربوط به نظرسنجی بود به اون بخش منتقل شده.
  9. 1 امتیاز
    می تونید برای نظرسنجی ها تاپیک بزنید. و گزینه ها رو توی هر تاپیک اضافه کنید، یعنی نظرسنجی بر اساس تاپیک بشه نه توی صفحه ی اول سایت. و یک فروم هم برای نظرسنجی ها ساخته بشه. در مجموم امکان برگردوندن اونها نیست چون چیزی معادلش توی صفحه ی فعلی سایت نر نظر نگرفتم. نتیجه ی نظرسنجی اخر هم به این شکله:
  10. 1 امتیاز
    رنگ تم کنونی رو قهوه ای کردم. رنگ عوض کردن چه مکافاتی داره، چه برسه به تم. سلیقه میخواد که ما از آن عاجزیم. اینم از رنگ های زمخت من برای تم :ymsmug: http://s2.picofile.c...3103866/008.jpg مشکل: الان داشتم همین فایل رو آپلود میکردم که نتیجه شد: "آپلود نادیده گرفته شد (خطا 500)" ویرایش: خیلی هم بد نشده ها! چرا نظر ها رو جاری نمیکید!! " یادم باشه دیگه از طرح های خودم بد ننویسم :-o "
  11. 1 امتیاز
    دوستان یکم رعایت کنید دیگه. انقد به این گالادریل رای تکراری ندید :ymsmug:
  12. 1 امتیاز
    متاسفانه من در زمینه ترجمه ترانه و lyric زیاد کار نمی کنم و در حد و حدود معنی شعر در میارم و به نظرم یه ترانه موسیقی بهتره به زبان اصلی خونده شه. در هر حال این اولین شعره . قبل از گذاشتن شعرتون باید یه توضیح هم بدید چون اشعار بلایند گاردین تاریخ خاص و منظور خاصی دارن. این شعری که الان میذارم اسمش هست The Eldar. از آلبوم Nightfall in Middle Earth (شباهنگام در سرزمین میانه). عنوان خود آهنگ The Eldar , برای کسانی که نمی دونن, اسم همون اِلف هاي بلندپايه دنياي تالکينه , به معني مردم ستاره ها. الدار الفهاي اوليه بودند, اونهايي که پس از برخواستن در درياچه Awakening , دعوت والار -مقدسين- رو قبول کردن و به سرزمين قدسي آمان سفر کردن و نور دو درخت والينور رو ديدن . (دو درخت والينور , درختاني بودن که نور سرزمین قدسی رو تامین می کردن, در آن زمان که هنوز ماه و خورشید نبود, اما بعدها پس از نابودی اونها, ميوه يکيشون ماه شد و شکوفه اون يکي خورشيد.) حالا اين آهنگ از زبان «فینرود فلاگوند» يکي از الفهاي الدار بلند پايه س. فينرود فرمانرواي والای الف ها و موسس قلمرو پنهان نارگوتروند بود و در جريان بدست آوردن سيلماريل ها به همراه «برن» , پس از نبردي سخت و بدون سلاح با يه گرگ نما (سارون) براي نجات برن, در سردابه هاي سارون جان داد. خب , این هم متن ترانه به زبان اصلی و ترجمه - زیاد گیر ندید به ترجمه ش :grin: THE ELDAR I've seen the moon And the first sunrise I'll leave it to the memories And kiss the wind goodbye For the Eldar I'm trapped inside this dream Of the Eldar's Song of doom I've tasted poison When I drank the wine of fate But the fear was in my heart I realized too late The house of spirits call For the Eldar I'm trapped inside this dream Of the Eldar's Song of the doom High's the fee Soon my spirit will return Welcome dawn Your light will take me home I say farewell متن فارسی : « اِلدار » ماه را دیده ام و اولین طلوع را همه را به خاطره ها می سپرم و بوسه وداع بر باد می فرستم برای الدار در این رویا گرفتار شدم از ترانه تقدیر شوم الدار من سم را چشیده ام آن دم که جام سرنوشت را نوشیدم اما هراس در وجودم بود و بسی دیر آگاه شدم جایگاه ارواح مرا می خواند ... برای الدار در این رویا گرفتار شدم از ترانه تقدیر شوم الدار پاداشم بسیارست به زودی روحم بازخواهد گشت طلوع آفتاب خوش آمدی نور تو مرا به وطن خواهد برد بدرود می گویم اينجا داره از زيان فينرود در اون سردابه ها ميگه.که داره خاطراتشو به ياد مياره که اولين برخواستن ماه رو ديده و بعد خورشيد رو. (که قبل از اومدن خورشيد هنوز انسان ها نبودن که برخواستن ماه و اولين طلوع خورشيد رو ببينن) و اينجا در حال مرگه که ميگه ديگه با اينا خدافظي مي کنه و اون روزا رو به خاطره مي سپره. و اينکه به خاطر حفظ شرافت الدار تا اينجا اومده و به خاطر عهدي که الدار سر سيلماريل ها بستن و به دليل اون عهد, محکوم به هلاکت هستن (song of Doom) و دیگه ... آخرین لحظه های زندگیش مثلا.
This leaderboard is set to تهران/GMT+03:30
×
×
  • جدید...