رفتن به مطلب

Recommended Posts

3DMahdi

هوش مصنوعی رو قبول دارم اما نبرد در شمال اصلا کومبو نداره!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
agarwaen

با توجه به level هایی که برای شخصیت های بازی آزاد میشه دیگه وجود کومبو تو بازی بی معنی هستش

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

اون levelها ربطی به شمشیرزنی ندارن. یه سری قابلیتهای جانبی اضافه میکنن. موقه شمشیر زدن فقط همون دو حالت ضربه سنگین و سبک رو داره و ترکیب اونها هیچ کومبویی نداره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

امان از دست جهالت! شما این بازی رو بازی کردین که الکی حرف می‌زنین؟ بین تمام بازی‌هایی که برای ارباب حلقه‌ها ساخته‌شده، بهتر از این بازی وجود نداره! من که این بازی رو به خوبی و خوشی تموم کردم و خیلی هم کیف کردم؛ شما مشکلی دارین که این حرفا رو می‌زنین؟!

ویرایش شده در توسط گند‌الف

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

امان از دست جهالت!!! شما این بازی رو بازی کردین که الکی حرف می‌زنین؟ بین تمام بازی‌هایی که برای ارباب حلقه‌ها ساخته‌شده، بهتر از این بازی وجود نداره! من که این بازی رو به خوبی و خوشی تموم کردم و خیلی هم کیف کردم؛ شما مشکلی دارین که این حرفا رو می‌زنین؟!

آقای گندالف سپید!

این لحن حرف زدن شما بسیار نامناسبه. اگه یکبار دیگه با این لحن صحبت بکنید اخطار میگیرید!

اما در مورد صحبتتون. من 15 ساله دارم بازی کامپیوتری میکنم و 7 نسخه مختلف بازی های ارباب حلقه ها رو انجام دادم و به جرئت میتونم بگم که کانکوئست ضعیفترینشون بوده. به شخصه "بازگشت شاه" و "نبرد برای سرزمین میانه" و "نبرد در شمال" رو بسیار بالاتر از این بازی میدونم.

لازم به ذکره که من علاوه بر بازی کردن دستی هم در بازی سازی دارم و این نظری که میدم تا حدودی تخصصی هم هست و تمام جوانب بازی سازی رو درش مد نظر میگیرم. از نظر گرافیک، گیم پلی، داستان و انجین این بازی خیلی ضعیفه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

آقای مهدی سه‌بعدی عزیز(3DMahdi)؛ با درود و خسته‌نباشید فراوان بر محضر مطعّر و مطهّر جنابعالی.

این جانب، به عنوان یک تازه‌وارد، در اوّلین قدم‌هایم، با یک سری حرف‌ها و تندخویی‌های کوبنده که برخلاف علایق من و بازی که از فرط علاقه، برایش پاورپوینتی هم ساختم(چگونه می‌توانم آن را در خدمت علاقه‌مندان در این سایت قرار دهم؟)، بود، مواجه شدم و حق داشتم که کمی غضبناک گردم؛ با طلب پوزش.(شانذپدل، شاعر بزرگ فرانسوی، می‌گوید:«بکوش عظمت در نگاه تو باشد، نه در آن‌چه بدان می‌نگری.»)

امّا درمورد نطرتان در خصوص بازی «پیروزی» یا «conquest». به نظر من(من هم پنج شش سالی می‌شود که با رایانه آشنایم و به بازی‌های مختلف رایانه‌ای می‌پردازم)، این بازی از لحاظ گرافیک، هوش مصنوعی، تنوّع قدرت‌ها و نقشه‌ها و کلاس‌ها، داستان و نما یا دوربین، بسیار کامل و نیز متفاوت است که این خود سبب زیبایی و جذّاب شدن آن(حدّاقل برای من یکی)می‌شود؛ حدّاقلش از بازی «بازگشت پادشاه» که بهتر بود!به هرحال، سلیقه‌ها متفاوت است، دیگر!

در آخر، امیدوارم که دیگر چنین مباحث جنجال‌برانگیزی را در این سایت پرمحتوا نبینم؛ یا حدّاقل به جای این که عضوی بگوید «بسیار مزخرف است»، بگوید «به نظر من، بهتر از این هم می‌توانست باشد» یا اگر مخالف بحث است، نظری ندهد! من هم بهتر است که در بحث دیگری که انگار از این بازی خوب گفته‌بود، شرکت کنم که به نظر می‌آید این بحث به انتقاد از این بازی پرداخته‌است و من با آن مخالفم.

خلاصه...

با تشکّر و عذر فراوان. :D

ویرایش شده در توسط گندالف سپید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

شما چه بازی دیگه ای در مورد ارباب حلقه ها انجام دادید؟

بازگشت شاه مال 2003 هست اما کانکوئست مال 2009. بازگشت شاه از نظر گرافیک از بازی های همزمان خودش بالاتر بود اما کانکوئست از بازیهای زمان خودش خیلی پایین تر بود.

این چیزی هم که میگیم فقط حرف ما نیست. نمراتی که سایتهای بازی به این دو بازی دادن مقایسه کنید. بازگشت شاه حدود 8.5 بوده و کانکوئست حدود 5:

http://en.wikipedia.org/wiki/Return_of_the_King_(video_game)#Reception

http://en.wikipedia.org/wiki/The_lord_of_the_rings_conquest#Reception

خوندن توضیحاتش رو هم پیشنهاد میکنم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

با درودی دوباره. من نمی‌خواستم یه بار دیگه وارد این بحث بشم، ولی خودتون باعثش شدین.

گرافیک این بازی، طوری نیست که نشه ازش لذّت برد، (از خیلی از بازی‌های هم‌زمانشم بهتره)؛ داستانش هم در آخر، متفاوت میشه که خیلی جالبه؛ کلاس‌های مختلفی داره(شمشیرزن، تروریست، جادوگر، کماندار، قهرمان و عظیم‌الجثّه)؛ قدرت‌هاش متنوّعه(استفاده از شمشیر و خنجر و عصا و مشت یا لگد برای وارد کردن ضربات فیزیکی، پرتاب صاعقه و آتش و نارنجک و انواع تیر، ترمیم جان و...)؛در اماکن مختلف و متنوّعی میشه مبارزه کرد یا در محیط اطراف قدم زد(از سرسبزی «شایر» و «ریوندل» گرفته تا تاریکی «کوه هلاکت» و «دروازه‌ی سیاه») و دوربینش هم سوم‌شخصِ نزدیکه(مایل به اوّل شخص) که همه‌ی اینا موجب زیبایی و لذّت‌بخش بودن این بازی میشن.

به هرحال، بهتره که دیگه این بحثو ادامه ندیم و باعث توهین به علایق و سلیقه‌های همدیگه نشیم.با سپاس

ویرایش شده در توسط گندالف سپید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
torambar

دوست عزیز ، شما خودتون مبحث نقد این بازی رو باز کردید و حالا می گید که بهتره ادامه اش ندید ؟

چرا فکر میکنید که نباید به این بازی بگه "مزخرف" ؟ خب به هر حال اینم خودش یه نظره و اگه شما معتقد به احترام به نظرات هستید ، خب چرا خودتون به این نظر احترام نمیذارید ؟ :دی

در مورد گرافیک ، فکر کنم خود شرکت سازنده هم بتونه اعتراف کنه که گرافیک این بازی ضعیف ـه ! ساخت موتور های گرافیکی بازی هزینه واقعا بالایی داره ، و شرکت ها فقط برای مجموعه های پرطرفداری که فروش عظیم جهانی دارن (مثل call of duty , assassins creed , devil my cry , ... ) بودجه های کلان برای موتورهای گرافیکی خرج میکنن . درسته که گرافیک بازی گیمر رو اذیت نمی کنه ، ولی خب خیلی بازی های دیگه هم هستند که خیلی بیشتر روی گرافیک کار میکنند و اگه اونها رو بازی کنید ، دیگه چیزی مثل کونکوئست برای شما ارزشی از نظر گرافیک نداره .

استفاده از مپ های متنوع در جاهای مختلف هم چیزی نیست که به عنوان نکته ی مثبت ازش یاد بشه ! هر کسی که بخواد برای بازی ای با این داستان و با این سبک ، مپ طراحی کنه ، حتما "از سرسبزی «شایر» و «ریوندل» گرفته تا تاریکی «کوه هلاکت» و «دروازه‌ی سیاه»" رو توی بازی اش می گنجونه ! استفاده از مپ های متنوع یه کلیشه هست که تو اکثر بازی های با این سبک میتونید پیدا کنید . و به نظر من توی نشون دادن این صحنه ها هم کونکوئست هیچ ابتکاری نشون نداده ! محیط رو کاملا مثل اون چیزی که تو فیلم نشون داده شده ، طراحی کرده

کومبو های این بازی هم واقعا ضعیف یودن . اون "استفاده از شمشیر و خنجر و عصا و مشت یا لگد برای وارد کردن ضربات فیزیکی، پرتاب صاعقه و آتش و نارنجک و انواع تیر، ترمیم جان و..." که گفتید ، بیشتر گیمر رو گول میزنن ! مطمئنا خود شما هم توی بازی وقتی که توی درگیری هستید ، ناخودآگاه فقط تند تند کلیک میکنید ! اگه بازی ای از لحاظ کومبو قوی باشه ، باید نوع جنگیدن رو به ابتکار گیمر بزاره و امکاناتش رو بهش بده . اینجور کومبو طراحی کردن ،مثل کونکوئست ، فقط یه جور رفع وظیفه هست . چون خیلی از این امکانات عملا به هیچ دردی نمیخورن ! مثلا قابلیت shield که mage ها دارن ، واقعا به درد نمیخوره ! ( البته اگه نخوایم بی انصافی کنیم ، میشه توی multi player ازش استفاده کرد ، ولی اون هم خیلی محدوده ) اگه war in the north رو بازی کنید ، متوجه میشید که کومبو ها و اسکیل های اون بازی ، خیلی از کونکوئست بهترن ( البته به نظر من اون هم خیلی ابتکار گیمر رو به هیجان نمیاره )

داستان بازی رو هم ، فکر کنم دوستان توی این تاپیک ، یا یه تاپیک دیگه مفصل در موردش حرف زدن . این رو همه ی طرفدارای لوتر قبول دارن که از نظر داستان ، بهترین بازی که تا حالا ساخته شده return of the witch king بوده

این نظر مختصر من در مورد بازی بود ، شما هم میتونید خیلی راحت بحث کنید و دلیل هاتون رو بگید ! صرف گفتن «این بازی عالیه » یا «بهتر از این وجود نداره» نمیتونه حرف خوبی برای یک بحث باشه . کسانی که اینجا به بازی نقد دارن ، دلیل هاشون رو گفتن و شما هم میتونید دلیل هاتون رو بگید و با بقیه بحث کنید !

اگه بخواید بدون دلیل و با تعصب به نظرات بقیه بگید "جهالت" ، مطمئن باشید واکنشی دریافت میکنید که اول از همه خودتون رو ناراحت می کنه !

:D

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

با درود. من آن‌قدر این بازی را نقد و درباره‌ی آن بحث کردم که دیگر خسته شدم و تصمیم به ترک آن گرفتم؛ امّا نمی‌توانم بگذارم کسی از این بازی بد بگوید؛ بنابراین، باری دیگر، به نقد این بازی (که اشتباهی، به جای «کانکوئست»، «کونکوئست» نوشته می‌شود،) پرداختم. (واژه‌ی «مزخرف»، بسیار زشت و توهین‌آمیزتر از لفظ «جهالت» است؛ برای به‌کاربردن این واژه هم عذرخواهی فراوان کردم و پستش را ویرایش نمودم. شما هم می‌توانید به جای این که بگویید «این بازی مزخرف است»، بگویید «به نظر من، این بازی، می‌توانست بهتر از این هم باشد» که بسیار زیبا و باادبانه‌تر است.)

1-گرافیک: گرافیک این بازی (که تولید سال 2009 می‌باشد،) چندان هم بد نیست و از بازی چون «Shadow Harvest: Phantom Ops» (که اخیراً و احتمالاً پارسال ساخته شده‌است)، بسیار بهتر است. امّا گرافیک هم چندان ملاک نیست (موارد زیر مهم‌ترند)؛ به قول سعدی، «صورت زیبای ظاهر هیچ نیست/ای برادر، سیرت زیبا بیار».

2-نقشه‌ها و اماکن: نقشه‌های این بازی، به طور بسیار دقیق و زیبا و ظریف طرّاحی شده و مانند اماکن داخل فیلم می‌باشند (که این از امتیازات بازی محسوب می‌شود) و امکان این را نیز دارد که بازیکن، بتواند در وسعت گسترده‌تری از اماکن نسبت به برخی بازی‌ها (مانند بازی «بازگشت پادشاه» که نسخه‌ی اصلی و ویدیویی فیلم هم است) گشت بزند.

3-قدرت‌ها و کلاس‌ها: قدرت‌های این بازی، با توجّه به انواع کلاس‌ها (جنگجو، جاسوس، جادوگر، کماندار، قهرمان و عظیم‌الجثّه)، به طور دقیق و مناسب انتخاب شده‌اند که می‌شود با کمی فکر و دقّت، مناسب با موقعیّت و به اختیار بازیکن، از قدرت‌ها استفاده کرد. مثلاً من در نقش جادوگر، ابتدا عصایم را بر زمین می‌کوبانم تا دشمن بیافتد، سپس بر رویش آتش پرتاب می‌کنم تا جانش در آن کم شود و بعد، با یک یا چنذ صاعقه یا ضربه‌ی شمشیر، کارش را تمام می‌کنم.(اگر جانم هم کم شده‌باشد، ترمیمش می‌کنم؛ تندتند و بی‌فکر و هول‌هولکی هم کلیک نمی‌کنم!) به هرحال، از قدرت‌ها و کلاس‌ها که بهترین نکته‌ی مثبت بازی هستند، نمی‌شود بد گفت.

4-داستان: داستانش هم که گفتید خوب است!

5-مأموریّت‌های متنوّع و جذّاب: مأموریّت‌هایی که در این بازی وجود دارند، بسیار متنوّع و جذّاب هستند.

6-مراحل فرعی: این بازی، علاوه بر مراحل اصلی، دارای مراحلی فرعی یا تمرینی می‌باشد که به ماهر شدن در بازی کمک کرده و سرگرم‌کننده نیز هستند.

7-دوربین: دوربین یا نما، سوم‌شخصِ نزدیک (مایل به اوّل‌شخص) است که بر امتیاز بازی می‌افزاید.

8-گویندگان: گویندگان بازی، خود بازیگران فیلم هستند.

9-کلیدهای ترکیبی: در این بازی، می‌توان از کلیدهای ترکیبی استفاده کرد که در برخی جاها، بسیار مفید هستند.

10-امکان بازی آنلاین چندنفره: این بازی، امکان بازی آنلاین چندنفره را هم دارد.

11-آهنگ‌گذاری: آهنگ‌گذاری اين بازی خيلی خوب و مناسب است و حس و هيجانی غير قابل وصفی را به بازيكن در هنگام بازی می‌بخشد.

درمورد بازی «نبرد در شمال» هم چیزی نمی‌دانم؛ چون بازی نکرده‌ام. ولی نمی‌توان «کانکوئست» را با «نبرد در شمال» مقایسه کرد؛ چرا که «کانکوئست» قدیمی‌تر است. در ضمن، شاید «کانکوئست» را نتوان با هیچ بازی مقایسه کرد (به دلیل شباهات و دارا بودن همین موارد در بازی دیگر)؛ ولی به جای خودش، بازی خوبی است.

در آخر، از شما تشکّر می‌کنم که نظرتان را درباره‌ی عقیده‌ام اظهار کردید و اگر در این نظر، به سلیقه و عقیده‌ی شما توهین شد، پوزش می‌طلبم. سپاس و بدرود :D

ویرایش شده در توسط گندالف سپید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

توی لینکهایی که دادم نظر کارشناسان درباره بازی اومده بود. گرافیک واقعا ضعیف بود و سبک بازی هم یکنواخت بود.

مواردی مثل کلاسها، گویندگان، بازی آنلاین، دوربین و داستان کمابیش در تمام بازی هایی که در مورد ارباب حلقه ها ساخته شده یکسانه و نمیشه اینا رو ملاک برتری این بازی نسبت به بازی های دیگه قرار داد. تازه توی این موارد بازیهای بهتری داشتیم. کلاسهای BFME بهتر بود، صحنه های بازگشت شاه دقیقا از روی فیلم ساخته شده بود:

http://en.wikipedia....-comparison.jpg

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

اگر تفاوت سلیقه‌ها در میان انسان‌ها وجود نداشته‌باشد که زندگی معنایی نخواهد داشت! شاید این بازی بسیار مزخرف(به قول شما) و من هم بسیار جاهل باشم؛ ولی نمی‌توانم با ذائقه‌ام مبارزه کنم. من که مصمّمم تا این پست را ترک کنم؛ امیدوارم بتوانیم در بحثی دیگر، دانش‌ها و داشته‌هایمان را با یکدیگر در میان بگذاریم. (ولی به طور کلّی، اگر پست یا نظر قبلیم را کاملاً و با دقّت مطالعه کرده‌باشید؛ به این نتیجه می‌رسید که این بازی از نمره‌ی 10، نمره‌ی 7/5، 8 را کسب می‌کند. کارشناسان هم احتمالاً اشتباه و بی‌دقّتی کرده‌اند!!!)

ویرایش شده در توسط گندالف سپید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ائارندیل Eärendil

با سلام به مهدی و گندالف سپید.

یه جورایی فکر کردم این تاپیک هم شده شبیه تاپیک شاهنامه و همه دارن حرف خودشون رو به کرسی میشونن.

و مجبور شدم وارد این تاپیک بشم.ولی یه بازیه کامپیوتری که این قدر اهمیت نداره که به دعوا کشیده بشه.

به نظر من کونکوئست یه بازیه خیلی خوبیه که البته خواستن با اکشنهای زیاد طرفدارانه غیر آردایی رو هم وارد این جور بازیا کنن.و زمانی بود که در گیم نتها و محیط آنلاین رقیبهای زیادی برای این دنیا بوجود اومده بودن.

و شروع خوبی برای سوم شخص گروهی بود.و زمانی بود که فقط بازیهای استراتژیک برای ارباب حلقه ها ساخته میشد.

ایراداتی هم داشت که در بازی نبرد در شمال یه کمی از اونارو برطرف کردن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Khamul

به نظر بنده کانکوئست باید سرشو بذاره بمیره ! جنگ در شمال کمبو هم داره ! هرچی کلاس توی کانکوئست هم هست ، توی جنگ در شمال هم هست به جز تروریست و عظیم الجثه .

داستان رو که گند زده. توی هلمز دیپ آراگورن لباس سربازای گاندور رو پوشیده ! تو خزد دوم که گندالف ردای سپید تنشه !

فاجعه بالاتر اینکه باید خودتو بکشی تا به یکی از کلاس های هیرو برسی !

جنگ در شمال گرافیکش پایینه ولی داستانش خیلی خلاقانه تر و مبارزاتش عالییییییییییییییی تر هست .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

به نظر بنده کانکوئست باید سرشو بذاره بمیره ! جنگ در شمال کمبو هم داره ! هرچی کلاس توی کانکوئست هم هست ، توی جنگ در شمال هم هست به جز تروریست و عظیم الجثه .

داستان رو که گند زده. توی هلمز دیپ آراگورن لباس سربازای گاندور رو پوشیده ! تو خزد دوم که گندالف ردای سپید تنشه !

فاجعه بالاتر اینکه باید خودتو بکشی تا به یکی از کلاس های هیرو برسی !

جنگ در شمال گرافیکش پایینه ولی داستانش خیلی خلاقانه تر و مبارزاتش عالییییییییییییییی تر هست .

شايد يه ذرّه بين فيلم و بازی تفاوت وجود داشته‌باشه، ولی امتيازات ديگه‌ی بازی اون رو پيش می‌بره. امتيازات ديگه رو هم مفصّل در دوتا پست قبليم توضيح داده‌بودم. شما كه اين قدر از اين دوتا بازی بی‌نظير بد می‌گی، بگو چه بازی خوبه؟!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Khamul

نه داداش میگم جنگ در شمال خوبه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

نه داداش میگم جنگ در شمال خوبه

اِ! من سندم دارم:

به نظر بنده کانکوئست باید سرشو بذاره بمیره ! جنگ در شمال کمبو هم داره ! هرچی کلاس توی کانکوئست هم هست ، توی جنگ در شمال هم هست به جز تروریست و عظیم الجثه .

داستان رو که گند زده. توی هلمز دیپ آراگورن لباس سربازای گاندور رو پوشیده ! تو خزد دوم که گندالف ردای سپید تنشه !

فاجعه بالاتر اینکه باید خودتو بکشی تا به یکی از کلاس های هیرو برسی !

جنگ در شمال گرافیکش پایینه ولی داستانش خیلی خلاقانه تر و مبارزاتش عالییییییییییییییی تر هست .

ديدی گفتم! حالا جنگ در شمال هيچی؛ كانكوئست چی؟!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

راستی بچّه‌ها؛ کسی از سرویس‌پک جدید بازی خبری داره؟ من آخر یکی از تریلرها سایت دانلودش رو دیدم، ولی سایتش باز نمی‌شد. اگه کسی چیزی می‌دونه، لطفاً ما رو هم بی‌نصیب نذاره! ممنون

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
arw leg ara gan gim

مرحله ی سه رو چیکار باید کرد؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

مرحله ی سه رو چیکار باید کرد؟

می‌شه بيشتر توضيح بدی؟ من شايد بتونم كمكت كنم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
arw leg ara gan gim
می‌شه بيشتر توضيح بدی؟ من شايد بتونم كمكت كنم.

تو مرحله ی سه بازی،توی موریا ، اول مرحله در رو به روته ،باز هم هست ولی نمیتونی واردش بشی.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Legolas

اون یه جورایی باگه بازیه

این فایل رو دانلود کن و بریز جایی که بازی رو نصب کردی.

http://www.uploadbaz.com/zu28uix2q22y

ویرایش شده در توسط Legoolas

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

تو مرحله ی سه بازی،توی موریا ، اول مرحله در رو به روته ،باز هم هست ولی نمیتونی واردش بشی.

فکر کنم اشکال از کرک بازی باشه یا فایل دیگه‌ای که کامل نصب نشده. من که مشکی نداشتم. توی این مرحله، هیچ دری نیست که باز باشه؛ ولی نشه بری توش! اگه بازم مشکلی هست، بپرس.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
white witch

ببخشید من بازی The Lord of the Rings: Conquest رو بازی کردم خیلی خوشم اومد به نظر من خیلی جالب بود البته من فقط همین و middle-earth IIرو بازی کردم میشه شما بگی کدومش قشنگه تا برم بگیرم شاید در برابر اونی که شما می گی این واقعا مزخرف باشه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

میشه شما بگی کدومش قشنگه تا برم بگیرم شاید در برابر اونی که شما می گی این واقعا مزخرف باشه.

این دوستان ما، بازی هایی مثل LOTR: War in North رو انجام دادن که conquest رو مزخرف می دونن. البته خود من کانگوئست رو خیلی دوست دارم و ازش خوشم میاد؛ ولی اگه جنگ در شمال رو بازی کنم، شاید این بازی (conquest) هم مثل بقیه ی دوستان، به نظرم مزخرف بیاد... . :ymapplause:

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...