رفتن به مطلب
Tulkas Astaldo

افسانه های ناتمام و رضا علیزاده

Recommended Posts

رضائی.استل

منم کتابو از بخوان سفارش دادم

یعنی امکانش هست کتاب تموم شده باشه و به دستم نرسه ؟ اخه توی سایت چیزی راجب وضعیت موجود یا نا موجود بودن کتاب ننوشته بود !!

سلام

شما تماس بگیرین با بخوان دات کام، حتما بهتون پاسخ خواهند داد. من خودم سفارش دادم و تماس گرفتم، گفتن موجوده و برام ارسال کردن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Yavanna Kementári

من همین چند ساعت پیش قصه های ناتمام و با وجود مشغله های بیخود این روزا تموم کردم...چن وقت پیش با دوستم رفتیــم انقلابــــــــ و جــــــــــــــای شما خالی...تو نشر افــــــــــــق همه ی سری کارای تالکین و داشت...هابیت (که خیلی سال پیش از یه نشر دیگه خونده بودم) با قصه های ناتمام گرفتم...دیگه پولم به اطلس(که خیــــــــــــــــــــلی وقته می خوام بگیرمش) نرسید حقیقت :-)....می تونــــــــــم بگم بعد از خوندنش یجورایی شیــــــــــــــــــفته ی شخصیت آلــــــــداریـــــــون شدم....هعییی....هیچی دیگه...الان من اینم :-)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
میثراندیر

در ادامه ی سخنان بزرگان

نظر من !!

من می گم بیاید یه کمپین راه بیاندازیم به اسم کمپین درخواست آقای علیزاده برای ترجمه ی کتاب های تالکین. من همین جا قول می دهم هر کدوم از کتابهایی که از تالکین توسط ایشون ترجمه بشه را رو هوا بخرم. انتشار قصه های ناتموم رو هم خبر نشدم

راستی هنوز هست

این قضیه کمپین رو جدی بگیرید

دوستانی که سلام علیک دارن با آقای علیزاده ، سلام برسونید بگید که ما چقدر مشتاق ترجمه ی بقیه ی کتاب هستیم (کاملا جدی)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
رضائی.استل

دوستان عجله نکنین کتاب ها حتما تجدید چاپ میشن فقط باید با انتشارات و کتابفروشی ها در تماس باشین. راجع به تشکیل کمپین باید خدمتتون عرض کنم که ابتدائا نتیجه ای نداره چون فقط تعداد معدودی و اون هم از اعضای آردا متقاضی خواهند بود.بهتره کتاب ها رو از کتابفروشی ها تهیه کنین. راجع به ادامۀ ترجمه ها توسط خود آقای علیزاذه بارها و بارها صحبت به میون اومده و ایشون فرمودن که حالا حالاها سراغ تالکین نمیرن متاسفانه! مخصوصا تاریخ سرزمین میانه که هم وقت میبره و هم انرژی زیادی و هم مشخص نیست که چقد ازش استقبال میشه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فین رود

امروز صبح کتاب به دستم رسید .

ولی نمیدونم چرا وقتی شرو کردم به خوندنش مثل بقیه کتابا اون ذوق و هیجان رو نداشتم :))

درکل راضی نیستم ، بخاطر اینکه کامل ترجمه نشده ..

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Rosebud

چند مدتی هست که فکری، ذهنم رو مشغول کرده که امیدوارم اشتباه باشه. اگر نگاه کنید قطر کتاب هایی که آقای علیزاده از تالکین ترجمه میکنند روز به روز داره کمتر میشه. به نظرم آقای علیزاده و البته در مقام اول انتشارات کل این مجموعه قصه های ناتمام رو ترجمه کرده اند و هر بخشش رو به صورت جداگانه چاپ میکنند تا به سود بیشتری برسند و البته در زمان های خاص که مخاطب حساس تر میشود مثل الان که همزمان شده با اکران فیلم هابیت. خلاصه تنها یک فکر هست و میتواند درست نباشد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
الندیل پادشاه انسان ها

چندین بار هم گفته شده ,کتاب فرزندان هورین که ترجمه شده .خودش یک کتاب جدا گانه هست .اون بخش اول کتاب افسانه های ناتمام (داستان هورین) خلاصه تر هستش. البته علت این اشتباه دوستان به این خاطره که داستان تور وبازگشت گوندلین هم همراه کتاب ضمیمه شده,وبه خاطر همین دوستان فکر می کنند,که بخش اول کتاب افسانه های ناتمام ترجمه شده!!!!!!!!! در حالی که اینطور نیست .حدیث تور توی کتاب اصلی نیست. ولی جناب علیزاده این داستان رو هم ضمیمه اش کردند. :)) :| :( .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Isildur's heir

خیلی دوست داشتم انگلیسیم خوب میبود و میتونستم با شما دوستان برای غنی تر شدن این سایت ترجمه میکردم ولی حیف.من اصلا آدمی نبودم که حسرت چیزی رو بکشم ولی نمیدونم چرا از اینکه انگلیسیم خیلی قوی نیست و نمیتونم اینجا کاری بکنم اینقدر ناراحتم(مشخصه روز به روز علاقه م بیشتر میشه نسبت به این فضا و سایت).دوست داشتم حداقل میتونستم دو تا از حرفهای فرهنگنامه رو تکمیل میکردم.

اگر ممکنه دوستان راهنماییم کنن برای اینکه بتونم کتابهای زبان اصلی رو بخونم باید تا چه سطحی انگلیسیم رشد کنه؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

خوندن رمان به زبان اصلی بیشتر از سطح بالای زبان انگلیسی به علاقه به خوندن و کنارش داشتن صبر و حوصله در درک مطالب بر می گرده. البته پیش نیازش اینه قبلش خواننده، ترجمه های فارسی رو خونده باشه تا به موضوع مسلط باشه و در موقع مطالعه دچار سردرگمی نشه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...