رفتن به مطلب
آرون

معرفی شناسه خودتان

Recommended Posts

آرون

در این تاپیک شناسه خود را به سایر رهگذران معرفی کنید و دلیل خود را از انتخاب این شناسه بگویید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Halbarad

تاپیک جالبی بود بانو آرون.

عرض شود که، جونم براتون بگه، من اولش هالباراد بودم. هالباراد یکی از تکاوران شمال و از خویشاوندان شاه اله سار (بینگو) بود که به همراه تعداد دیگری از تکاوران و همچنین الادان و الروهیر، برادران بانو آرون (بازم بینگو) از شمال به یاری پادشاه اومدند و پرچمی رو که بانو آرون برای پادشاه ساخته بود آوردند. هالباراد، تکاور قوی پنجه شمال، در نبرد دشتهای پله نور دلیرانه جنگید و کشته شد.

بعدا که بیشتر و بیشتر توی داستانهای تالکین غور کردم از شخصیت تورین تورامبار، پسر هور، از خاندان هادور، کسی که به خاطر قتل ناخواسته یکی از بهترین دوستانش یعنی بلگ کمان سخت، به تورامبار یعنی به اشتباه افتاده Wronged ملقب شده بود بسیار خوش اومد. وقتی که تورین توی تار عنکبوتها اسیر شده بود، بلگ اون رو پیدا کرد و با یکی از دو شمشیری که ائول، الف تاریک برای شاه تینگول ساخته بود یعنی آنگلاچل (اون یکی شمشیر اسمش آنگویرل بود) تورین رو آزاد کرد، تورین به خاطر جادویی که روش بود، بلگ رو به صورت یک اورک دید. آنگلاچل رو از دستش بیرون کشید و اون رو کشت. وقتی که به خودش اومد، دید که شمشیر در عزای صاحبش سیاه شده. به دوریات برگشت و دستور داد شمشیر رو براش ذوب کنند و دوباره بسازند. شمشیر رو که هنوز هم سیاه بود گورتانگ یعنی آهن مرگبار نامید و وقتی که شمشیر رو بهش دادند همین جمله توی امضای من رو گفت:

Hail Gurthang! No lord or lpyalty dost thou know, save the hand that wieldth thee. From no blood wilt thou shrink.

تورین و خواهرش نینور هر دو تحت افسون گلاورونگ، پدر اژدها ها قرار گرفتند و به فراموشی دچار شدند. وقتی که تورین نینور رو در جنگل برتیل ملاقات کرد، بدون اینکه بدونه اون خواهرشه باهاش ازدواج کرد. بعد از اینکه تورین گلاورونگ رو کشت (یکی از القاب تورین کشنده گلاورونگه) افسون از بین رفت و هر دو متوجه مسئله شدند. نینور خودش رو از یه پرتگاه به پایین پرت کرد و تورین هم خودش رو با شمشیرش کشت.

گفته میشه که در داگور داگورات، این تورینه که با همین شمشیر گورتانگ، با مورگوت نبرد تن به تن میکنه و اینبار اون رو میکشه و انتقام خاندان هورین رو از اون میگیره.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

سلام به همه.خوب من ميتراندير يا همان گاندالف كه همان اولورين مايا مي باشد هستم .جادوگران يا همان (istari) در سال هزار در دوران سو م وارد سرزمين ميانه شدند و ميتراندير آخر همه آمد ودر بندرگاه خاكستري گيردان حلق آتش را به اوداد . اواز زمان ورودش به مبارزه با سائورن و متحد كردن مردمان سرزمين ميانه بر عليه او كوشيد.الفها اورا ميتراندير (زائر خاكستري)مينامند.ميتراندير اولين نفري بود كه فهميد حلقه بيلبو همان حلقه يگانه است و به فرودو برا ي نابود كردن حلقه كمك هاي بسيار كردواگر او نبود شايد خيلي زود حلقه بدست سائورن مي افتاد وي در نبرد تن به تن با بالروگ موريا پس از كشتن بالروگ به حالت مرگ افتاد واز قالب جسماني خارج شد وبه آمان بازگشت ولي به در خواست منوه و با موافقت ارو او را برگنداند تا معموريتش را به پايان برساند وسپس گوایهیر اورا به لورين برد واو در آنجا جامه سفيد به تن كرد و از آن پس گاندالف سفيد نام گرفت.وتنها او از بين istari به عهد و پيمانش با والار باقي ماند.البته اين معرفي مختصر از ميتراندير و دليل انتخاب اين شناسه توسط من بود .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مَنوه سلیمو

خب فکر کنم این شناسه رو اکثرا می شناسید

منوه به معنای مقدس یگانه و لقب او سلیمو یعنی فرمانروای بادها

منوه سلیمو فرمانروای نفس آردا ، او همسر واردا النتاری و برادر ملکور بود که از نظر قدرت تقریبا یکسان بودند ولی شان و منزلت منوه نزد ارو بیشتر بود و به طور واضح مقصود های او را درک میکرد. او منصوب شد تا در آردا پادشاه پادشاهان باشد ، فرمانروای قلمرو آردا و فرمانروای آنچه که در آن میگذرد.خشنودی او در باد ها و ابرها است و تمام نواحی هوا ، از بلندی ها گرفته تا اعماق ، از دور ترین مرزهای پنهان آردا تا نسیم هایی که در لابه لای علفها می وزد . تمام پرندگان سریع با بال های نیرومند و ارواح و روان ها به شکلهای شاهین و عقاب همواره در حال رفت و آمد به تالار های او هستند و او را دوست می دارند. پوشش و رنگ چشمان او آبی است و عصای سلطنتی او از یاقوت کبود است(ساخته دست الف های نولدور)

او همراه با واردا و الفهای مورد علاقه اش(وانیار) در تانیکوئتیل بلندترین کوهستان آردا زندگی میکنند هنگامی که منوه بر تخت خود مینشیند و به جلو نگاه میکند اگر واردا در کنار او باشد می تواند قدرتمندتر از هر چشم دیگری، دور ترین نقاط را ببیند، خواه از میان مه و تاریکی باشد خواه از فراز دریاها ....

ببخشید اگه یه زره غاطی پاتی شد ...:-

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ef@Robber

من اون که زمانی عضو می شدم

کلن کانتر بودم و به من رابر می گفتن چون از شیوه های جالبی استفاده می کردم . افا هم مخفف اسم و فامیلم ....

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
لگولاس

تاپیک خیلی جالبیه...من چون کلا از الف ها خوشم میاد دوست داشتم یک شناسه الف داشته باشم و به خاطر مهارت و وفاداری و دلاوری و خیلی صفات دیگری که لگولاس سبز برگ داشت این شناسه رو انتخاب کردم که به نظر خودم از الف های برین هم خیلی بالاتر است...

برای دیدن زندگی نامه من هم به تاپیک زندگی نامه های شخصیت های ارباب حلقه ها بروید...

http://www.arda.ir/forum/topic.php?intId=54&page=0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Niphredil

نیفرندیل اسم گلی زمستانی به رنگ صورتیه که در لوتلورین به همراه الانور زرد پیدا می شه از اون جایی که شنیدم نبفرندیل و الانور از هم جدا نمیشن و از اوون جایی که من و دوستم از هم جدا نمیشیم این اسم رو انتخاب کردم...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مالبت پیر

این محلی است که لیدی آرون رسالت خودش رو کامل کرد، جالب ترین تاپیک.

من حیقتش اگر می خواستم از شخصیت های کتاب انتخاب کنم باتر من بارلی رو انتخاب می کردم با اون مهمون خونه دوست داشتنی اسبچه راهور در بری، هنوزم گاهی وسوسه می شم مثه جناب هالبارد هزار چهره اسمم رو عوض کنم.

ولی این که چی شد این اسم رو انتخاب کنم این بود که. راستش انتخاب بین شخصیت های کتاب که خیلی سخت بود. همه یه جورایی دوست داشتنی، جالب و وسوسه کننده ولی فکر می کنم پشت همه نام های کتاب یه ذهنیتی هست و بیشتر دنبال یه نام خاص و مجرد بودم. از سال ها پیشم گاه گداری توی روم ها با نام آفریدگار و . . . می رفتم. تاثیر فرمان اول رو هم که نمیشه انکار کرد. نتیجه اش این شد که می بینید.

حالا آفریدگار بهتره یا بارلی؟!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Halbarad

آقا تسلیم. غلط کردم شناسه ام رو عوض کردم. خوبه؟ بابا تو این دوره زمونه نمیذارن اسمتم عوض کنی. ضمنا، دست خانم واثقی پناه هم درد نکنه که با خوندن کتابش اشتباهاتی رو که توی ماجرای تورین داشتم بهم فهموند. هرچند که من دیگه مجددا هالباراد تکاور شمال شدم. اون جمله رو تورین قبل از خودکشی به گورتانگ میگه و گورتانگ هم جالب جوابش رو میده.

فقط نمیدونم چه طوریه که این اشتباهات توی دائره المعارف آردا بود.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مالبت پیر
آقا تسلیم. غلط کردم شناسه ام رو عوض کردم. خوبه؟ بابا تو این دوره زمونه نمیذارن اسمتم عوض کنی. ضمنا، دست خانم واثقی پناه هم درد نکنه که با خوندن کتابش اشتباهاتی رو که توی ماجرای تورین داشتم بهم فهموند. هرچند که من دیگه مجددا هالباراد تکاور شمال شدم. اون جمله رو تورین قبل از خودکشی به گورتانگ میگه و گورتانگ هم جالب جوابش رو میده.

فقط نمیدونم چه طوریه که این اشتباهات توی دائره المعارف آردا بود.

این چه حرفیه جوون؟! بابا حالا ما یه چیزی گفتیما!!! ولی خب می دونین هالباراد هزارچهره خیلی بی مناسبت نیست واسه اون حجم از انسانیت که من در شما دیدم خب طبعاً یه چهره که حالا شناسه ات هر چی می خواد باشه.

در ضمن ناظر محترم این آفریدگار داره تاپیک رو از منحرف می کنه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
سارون کبیر

سلام این بخشی از قسمتی از مطلبیه که بانو آرون توی وبلگشون در مورد سائورون نوشته بودند و چون خیلی کامل بود من همونو به ابنجا منتقل کردم (چون سایت خودتونه با خودم گفتم که دیگه شاید نیاز به اجازه گرفتن نباشه و اگه اشتباه کردم بلاک کنین ولی اون بلایی که توی الفها سرم آوذدین اینجا نیاریبن! )

می‌دونين که سائورون يه مايار بود.يکی از کسانی که فرشتگان برای راهنمايی و کمک به موجودات زمين ميانه فرستاده بودند.يعنی اون اولاش خوب بود.

پس از ساخت آردا , لرد سياه - ملکور - با فريفتن سائورون اون رو تبديل به يکی از قابل اعتمادترين و خطرناکترين خدمتکاراش کرد.

می‌پرسين چرا خطرناکترين؟؟؟ چون سائورون می‌تونست به هر شکلی که بخواد در بياد. مثلا می‌تونست هميشه زيبا و نجيب به نظر بياد.اينجوری همه رو گول ميزد اما خيلی محتاطانه.

وقتی که مورگوت(همون ملکور) توسط فرشتگان به زنجير کشيده شد,سائورون دوباره به شکلی زيبا و نجيب در اومد و با احترام بسيار با قاصد يکی از فرشتگان برخورد کرد و تمام کارهای شيطانيش رو انکار کرد.سائورون اگر هم تا يه حدی خوب بود و ميتونست راستشو بگه, اما سقوط مورگوت و خشم عظيم پادشاهان غرب اونو ترسوند.

.بمونه Manweاما قاصد بهش گفت که بايد به آمان برگرده و منتظر دستور و حکم

اونوقت سائورون خيلی غرورش خورد شد چون نمی‌خواست اينجوری تحقيرش کنن و منتظر بمونه تا يه والار بهش دستور بده: اين به معنی اين بود که مدت زيادی بهشون خدمت کنه تا ثابت بشه که وجود پاکی داره.

واسه همين وقتی قاصد Manwe رفت , سائورون خودشو تو سرزمين ميانه مخفی کرد ; و دوباره به کارهای شيطانی برگشت.

همونطور که گفتم این بخشی از مطلب بود برای خوندن ادامش میتونین به آدرس :

www.lordoftherings.persianblog.ir

مراجعه کنین ...

حالا من چرا سائورون شدم؟ ...

ماجراش بر میگرده به اولین باری که فیلم یکو دیدم ... همون سکانسهای اویه ... نبرد ... سائورون ... قدرت ... عظمت ... زیبایی... وقار.!() ...و یهو ترکید! ... خوب خلاصه من مجذوب سائورون شدم! البته اون موقع فکر میکردم که اسمش سایرونه! برای همینم آی دی یاهوم با این عنوان ساختم ... الانم دیگه مهم نیست! که سایرونه ،سارونه،سائرونه،سائرنه،سارونه و یا هر چیز دیگه ایه من بهش میگم سائورون اصلشم همینه ...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Imrahil Prince of Dol Amroth

سلام ،منم که ایمراهیلم پسر آدراهیل پسر...

آمارمم اینه:

گونه:آدم!!!!!(درستش و بگیری هلف الفم!!)

تولد:2955دوران سوم

فوت:والا من که هنوز زنده ام اما میگن تو 35 دوران 4 عمرم دادم به شما.

محل سکونت:دول آمروت،خلیج بلفالاس

والدین:پدر-آدراهیل،مادر-تالکین نگفته!

توضیحات:

راستش خا نواده ما از قدیم الا یام ،فرمانرواهای دول آمروت بودن من با اینکه فرزند آخر بودم(چون فقط دو تا خواهر داشتم.)شدم جانشین پدرم.

از خواهرام یکیشون ایورنیل بود اون یکی فیندولاس.اون اولی که از سرنوشتش اطلاعی در دست نیست!اما دومی ،شد زن دنه تور کارگزار گوندور و مادر فارامیر و بورومیر.(من از همون اولشم مخالف بودم،میگفتم این دنه تور زیاد با پلانتیر ور میره و حواسش به زن وزندگی نیست اما کو گوش شنوا؟)

در زمان جنگ حلقه ام من با 800 نفر اومدم تا به شوهر خواهرم کمک کنم،اما نگو که آخر سر بازی با پلانتیر کار دستش داده بود.اصولا تو اون جنگ من هر کی دم دستم اومد نجات دادم اعم از فارامیر (خواهر زده

عزیزم)و اۀووین که بعدا شد خواهر شوهر دخترم.(اگه میدونستم نجات نمیدادم.)بعدم زمانی که می خواستیم به موردورحمله کنیم قرار شد من نصف نیرو اعزمی رو(3500نفر)تهیه کنم.(آخه این انصافه؟)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Imrahil Prince of Dol Amroth

در مورد نزادم باید بگم که جد من ایمرازور از نومه نوری های ساکن الف هون بود و با یک الف به نام میترالیس

که به همراه آمروت و نیمرودل از لوترین به بلفالاس ازدواج کرد و نسل امرا دول آمروت را به وجود آورد.

بعد از آخرین پادشاه و روی کار اومدن کارگزارها دول آمروت به صورت مستقل اداره میشد هرچند ما به گوندور وفادار بودیم.

من 3تا پسر(الفیر،ارچیریون،آمروتوس)ویه دختر به نام لوتیریل دارم.(دخترم در سال 21 دوران 4 با اۀومر ازدواج کرد.)

در مورد قیافه مم میگن چشم خاکساری با موهای تیره بلند داشتم و قدمم خیلی بلند بوده.(در مجموع میگن قیافه ام خوب بوده حالا باید خودتون ببینید تا نظر بدید!)

راستش من اول میخواستم اۀومر شم اما بعد دیدم که ای دل قافل اۀومر و قبلا گرفتن این بود که شدم ایمراهیل امیر دول آمروت.(واسه همینم دخترم رو دادم به اۀومر.)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
smaug

من اسماگ هستم . هر کی منو نشناسه باید بره بمیره !

من فقط دنبال گوهر آرکن هستم .

هر کی پیداش کرد بیارش شهر دریاچه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
اهریمن شکن

سلام.

منم اهریمن شکن یکی از نادرترین اژدهای سفیدی و نور.

زادگاهم خورشید و قبرستانم خورشید.

به دنبال حقیقت هستم و در راهش مبارزه میکنم.

دوست انسانها و خوبیها و دشمن تاریکی و بدی.

تنها و ساکت. سعی میکنم که حق را یاد بگیرم و یاد بدم.

پینوشت( البته ایکونم با اینی که اینجاست یه ذره فرق داره ولی چون اختصاصی و شخصی بود اضافه نکردم به پروفایلم. یه چیزی شبیه هیمنه با تغییرات روی فرم بدن)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
telenar

می بینین که نام من « تلنار » هست. شما این نام را در هیچیک از کتابای تالکین پیدا نخواهید کرد و نه در نامه هاش و نه در نوشته های محرمانه ش. این نام را خودم بر اساس نام های دیگه درست کردم. البته اسم کامل من « آلدامیر تلنار » هست. معروفترین و تنها آلدامیری که در نوشته های تالکین ازش صحبت شده یکی از پادشاهای گوندور بوده که در جنگ با کاستامیر در لنگرگاه های اومبار کشته شد و پسرش انتقامش رو گرفت. ولی تلنار نه معنی مشخصی داره (البته داره ولی من هنوز پیداش نکردم) و نه معلومه که اسم کدوم مخلوقی بوده. اما اینکه من چرا این دو اسمو انتخاب کردم به خاطر هم از اسم آلدامیر خوشم اومد هم از اسمی که خودم ساختم. البته از اسامی آرتامیر و آلداهیر یا اسامی من در آوردی مثل «تلانیر» (!) هم خوشم اومد ولی در نهایت قرعه به این دو تا افتاد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
tiny-elanor

خب الانور اسم یه گل زردیه که در لوتلورین در کنار گل نیفرندیل میروید و بعد از این که با دوستم صحبت کردم تصمیم گرفتم که شناسه ام رو الانور کوچک انتخاب کنم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
yashar

من گیج شدم ولی احمق نیستم

من یاشار هستم

عاشق جا ها و اشخاص ساده هستم

فعلن همین

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
واردا

من واردا هستم و تعجب می کنم که چرا کسی تا حالا این شناسه رو بر نداشته چون این شناسه متعلق به واردا یکی از والاها هستش در واقع بزرگترین والای مونث واردا نام داره که زیبا ترین والا و موجود روی زمینه و نور ایلوواتار هنوز توی چهره ی اون دیده می شه و نور ستارگان و خورشید و ماه و دو درخت از اونه! و اون مسئول تمام نورهای موجود در جهانه!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
آرون

اتفاقا شناسه واردا زیاد داریم اما بیشتر انگلیسی هستن یا به صورت کامل

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
L.Dwarf

من به دلیل دوست داشتن بیش از حد دوارف ها و از همه مهمتر شخصیت گیملی در لوتر این شناسه رو انتخاب کردم.

اون L اولش هم به معنی little است چون اختلاف سنی من با دوارف ها یه کمی زیاده.... D:

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Frodo-B

من فرودو هستم!

بايد سفري ناشناخته رو به پايان ببرم،از جاده هاي نا آشنا بگذرم و رنجي هايي غريب رو تحمل كنم تا....

رنج ها ما رو خردمند مي كنن!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
yashar

یاشار گزاشتم چون اسم من یاشار هستش

از تام بامبادیل هم خوشم میومد ولی به خودم بیشتر معتقدم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Gandalf Skin

من یک الفم.از اون اولین نسلاشون.چون از شلوقی خوشم نمیومد

از همون اول (وقتی 100 سالم بود) سیاه بیشرو برایه زندگی انتخاب کردم.تنهایی خیلی چیزا به آدم یاد میده.همین تنهایی باعث شد که نیروهایه ذهنیمو متمرکز کنم و پرورش بدم.هیچ کس نمیتونه مکمل آدم باشه.پس یه الف دانا سعی میکنه که به تنهایی کامل باشه.

تو این راه خیلی چیزا بدست آوردم.مثل دیدن آینده,خوندن فکر اکثر

موجودات و کنترل بعضی از اونا و ........

تو این راه گاندالف خیلی بهم کمک کرد.

بعد یه مدت شکل الفی خودمو از دست دادم و بیشکل شدم. مثل

یه شبه.

ولی چون گاندالف بود که راه رو به من نشون داد و من خیلی دوسش دارم الان 56 ساله به شکل گاندالف زندگی میکنم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
گولوم

گلوم خودمون محبوبيت زيادي نزد من داره.ضديتهاش و كلنجار رفتن با خودش.حرف زدن با خودش و شخصيت دوگانه اش.و در گوشي بگم بعضي وقتها از خباثت و حيله هاي ساده اما موفقش هم خوشم مياد.شايد چهره اش به نظرتون ايكبري مياد كه هيچ كي اين اسم رو انتخاب نكرده ولي من از شخصيت اون و چشمهاي خبيثش خيلي خوشم اومد و معمولا هم دوست دارم تك باشم.الان چند تا گندالف و لگولاس و فرودو داريم.گفتم تنها بودن برام مناسب تره چون با اين وضعيت كه يك سال از تاسيس آردا گذشته و كسي طرفش نرفته فكر نكنم باز هم كسي بخواد گلوم باشه.(شايد هم انگليسي نوشته باشن كه پيشاپيش خيط شدن خودم رو تسليت مي گم.) به هر صورت بزرگترين وجه شباهتمون منو گلوم كرد.انزوا از جمعيت.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...