رفتن به مطلب
Lycanthrope

دیگر فیلم های بازیگران ارباب حلقه ها

Recommended Posts

Lycanthrope

سایلنت هیل کامل شده و در 21 April اکران میشه و بعد از اون هم باید دو سه ماه صبر کنیم تا دی وی دیش بیاد که میشه حدودا چهار پنج ماه دیگه. شان بین نقش کریستوفر رو بازی می کنه.

داستان فیلم که انگار با بازی فرق کرده:

رز نمیتونه این موضع رو قبول کنه که دخترش(شارون) داره از یه بیماری کشنده میمیره. در پی شکایت شوهرش اون با دخترش فرار می کنه به این قصد که بتونه کسی رو پیدا کنه که بتونه با نیروهای ماورایی دخترش رو نجات بده.در میان راه اون به دروازه ای در حقیقت میرسه که اون رو به شهر ترسناک و متروک سیلنت هیل میبره. شارون در شهر گم میشه و رز به دنبال چیزی میره که فکر می کنه سایه دخترشه. به زودی مشخص میشه که این شهر مثل هیچ کدوم از شهر هایی که رز قبلا در اون بوده نیست. در داخلش موجودات مختلفی ساکن هستند. همینطور یک تاریکی زنده که به هر چیزی برخورد میکنه باعث نزول و تغییر شکلش میشه. انسان های ساکن شهر ( کسانی که هنوز باقی موندند) به تله افتادند و هنوز در یک جنگ از پیش باخته بر علیه تاریکی مبارزه می کنند. در کنار پلیسی به نام سیبل که برای برگرداند رز و شارون فرستاده شده , رز همچنان به دنبال دخترش میگرده و در این بین چیز هایی در مورد تاریخ شهر می فهمه و همچنین می فهمه که دخترش فقط مهره ای از یه بازی بزرگ تر بوده. رز برای نجات دخترش معماله ای با شیاطنی که به شکل دختر بچه ای ظاهر میشه انجام میده.....................

صفحه اطلاعات فیلم:

http://www.imdb.com/title/tt0384537/

تریلر فیلم:

http://www.imdb.com/title/tt0384537/trailers

برای دیدن عکس های ای م دی بی برید اینجا:

http://www.imdb.com/gallery/ss/0384537

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

عكس هاي جالبي بود ولي در مورد تغييرات فيلم نسبت به بازي تغييراتي زيادي داده شده ولي روند ومو ضوع اصلي بازي را دنبال ميكند . اين فيلم را من بخاطر بازي شان بین كه شده مي گيرم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
لگولاس

خیلی جالب بود دستت درد نکنه...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
آرین

من همیشه عا شق فیلم های ترسناک هستم. سایلنت هیل با موضوع ترسناک خود مرا به خریدن ا ین فیلم تشویق کرد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
الانور

اره عالي بود دستت درد نكنه ...

ولس كاش ليد رول همون پدر بود .....

ولي داستان فقط از رو سايلنت هيل 1 نه ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Halbarad

این پست رو فقط برای این میگذارم که از لیکانثروپ تشکر کنم که باعث شد یه چیز دیگه یاد بگیرم. ببینم کسی میدونه معنی اسم لیکانثروپ چیه؟

لیکانثروپ به شخصی گفته میشه که به بیماری روانی لیکانثروپی دچار شده. چنین کسی تصور میکنه که به یه گرگ تبدیل شده. این کلمه از اسم لیکائون، پادشاه آرکادی در اساطیر یونانی گرفته شده که برای مقابله با زئوس سعی میکنه گوشت یک انسان رو به اون بخورونه و وقتی زئوس متوجه این جنایت لیکائون میشه، اون رو تبدیل به یه گرگ میکنه. خیلی جالب بود لیکانثروپ. دستت درد نکنه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
آرین

فیلم داستان بازی سایلنت هیل 1 دنبال می کنه ولی از موجودات بازی 2 هم استفاده شده است.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
گولوم

آخه چه اعصاب فولادي داريد مي شينيد فيلم ترسناك نگاه مي كنيد.حيف آرامشمون نيست كه به خاطر اين فيلمها به خطر بندازيمش؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Lycanthrope

خب . یه نسخه با کیفیت گیرم اومد دیدم. هر چند که کیفیت دی وی دی هم نبود. مطمعنا از فیلم خوشم اومد.ولی اگر بازم بهتر بود چی می شد ؟:D

کرگردن فیلم خودش از طرفداراس و فیلم از هر نظر یاد آور بازیه . تصویر سازی , طراحی صحنه , فیلم برداری , حتی بازی و دیالوگ گفتن بازیگر ها و موسیقی و موقعیت ها . جالبه که بعضی جاها به نظر جلوه های ویژه عمدن کمی مشخص و کارتونی شده تا باز هم شبیه بازی بشه .در بعضی جاها نو آوری هایی داره که تا حالا ندیدم به خصوص همین بازی شکل کردن صحنه ها.. داستان هم که عالی ولی فیلم نامه نقص هایی داره به نظر و تا جایی که من فهمیدم چند تایی سوراخ داره که شاید حتی ابهام کلی موجود در داستان هم توجیهشون نکنه شاید هم توجیه خودشون رو داشته باشن که من احتمالا بی خبرم ..بازی بازیگر ها هم بعضی جاها غیر طبیعیه . یک جورایی یک دستیش و

روندش به نظرم مشکل داره و بعضی جاها از دور میفته .. با وجود این اشکال ها فیلمیه که دوستش دارم چون به هر حال سایلنت هیله .

داستان عوض شده و از قسمت های بعدی بازی عم عناصری اومدن تو فیلم مثل pyramid head یا بعضی موزیک ها یا غیره .

یک سری کلیشه ها هم هست که نمیدونم خوبه یا نه .. مثلا دختر مو سیاهی که موهای صافش ریخته تو صورتش رو باید یه تحقیقی بکنم ببینم مبدعش کجا بوده ..

فیلم خیلی ترسناک نیست اما صحنه های ناجور زیادی داره و اگه اعصاب ضعیفی دارین هم شاید بهتر باشه نبینین .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
آرون

فیلم خوبی بود بهترین فیلم در این زمینه , اما من از داستانش اصلا خوشم نیومد. بی سر و ته و بی معنی بود. فقط سه دقه آخرشو دوست داشتم که بارون میاد تو این دو دنیای متفاوت و زنه میاد خونه ... خیلی فضاسازی محشری بود.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

به نظرمن اين فيلم بهترين فيلم ترسناكي بود كه از روي يك بازي ساخته شده . البته خيلي تغيرات در داستان نسبت به بازي داده شده كه تا حدود ي با عث بي سر و ته شدن آن همين است ولي خوب از نظر من نسبت به فيلم رزيدنت اويل خيلي بهتر بود مخصوصاً بقول بانو آرون در فضا سازي والبته موسيقي فيلم كه از موسيقي بازي شماره 1و2و3 گرفته شده بود.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Lycanthrope

میشه بیشتر توضیح بدین ؟ به نظرتون چیش بی سر و ته بود ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
MAS

در ساعات پایانی روز پنجشنبه ششم مهر ماه، شبکۀ اوّل در قالب برنامۀ سینما یک فیلمی را تحت عنوان تاریخچه ای از خشونت(A history of violence) به کارگردانی دیوید کراننبرگ پخش کرد. به طور خیلی اتّفاقی نشستم به دیدن فیلم. نمی دونم چرا وسطاش بود که حال و هوای لوتر زد به سرم. خیلی از این لحظه نگذشته بود که متوجّه شدم شخصیت اصلی فیلم که تام استال/ جوی کیوسک(دو تا اسم داشت) نام داشت کسی نیست به جز آقای ویگو مورتنسن یعنی جناب آراگورن خودمون، که البتّه در اینجا چون صورتش کاملاً بدون ریش بود اوّلش نشناختمش. تیتراژ انتهایی فیلم رو هم با دقّت دیدم که از این بابت مطمئن شم، از نظر السار بودنش که اطمینان پیدا کردم هیچ، در کمال تعجّب دیدم که سازندۀ موسیقی فیلم هم کسی نیست جز هوارد شور و کمپانی سازنده هم، کمپانی ای نیست جز نیولاین! موسیقی تیتراژ پایانی هم صراحتاً تم اصلی لوتر را در خود داشت(همون تم آرومی که در تیتراژ ابتدایی فیلم ها وجود داشت). برای فهمیدن این موضوع نه گوش موسیقایی لازم بود و نه هیچ گونه معلوماتی از مقولۀ واریاسیون در آهنگسازی. به وضوح، این تم ارباب حلقه ها بود که در تیتراژ پایانی خودنمایی می کرد! اون لحظه ای هم که من به طور ناگهانی یاد لوتر افتادم، مربوط به سکانسی می شد که ویگو مورتنسن شلنگ و تخته اندازان(به علّت درد پایش در فیلم) در حال دویدن بود و مناظر اطراف هم یه جورایی با لوتر سنخیت داشتن. البتّه در مورد این که چرا کارگردان و یا کمپانی سازنده خواستن این فیلم که موضوعش هیچ ربط منطقی ای به لوتر نداشت، اینجوری از آب دربیاد و این اشارات واضح رو داشته باشه، من خودم هم حدس صائبی نمی تونم بزنم. بهتره یادتون باشه که تکرار فیلم رو در ساعت 23:30 روز سه شنبه یازدهم مهر از شبکۀ اوّل ببینید، بعد بیایید اینجا نظرتون رو در این مورد اعلام کنید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Lycanthrope

کرانبرگ قبلا بار ها با هاوارد شور کار کرده و ربطی به تقلید از لوتر نداره .. شور هم خیلی از کار هاش همین حال و هوا رو داره که تو لوتر به اوج خودش رسیده .. مثلا اگه سکوت بره ها رو دیده باشی که سال ها قبل از لوتر ساخته شده و شور براش اسکار برده اونجا هم از این نوا های مرموز و تاریک هاوارد شوری زیاد داره ... کلا موافق نیستم .. ویگو هم بازیش خیلی متفاوت بود با لوتر

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
DarknessLord

در مورد Silent Hill بر خلاف اون چیزی که اینجا گفته شده ... دختر رز بازیچه نبود و اونجور که تو فیلم نشون داده میشه در حقیقت جنبه ی خوب همون دخته بوده و دیگه اینکه اون دختره میخواسته از مردم اون شهر بخاطر اذیت و آزاری که بهش شده انتقام بگیره ... یه چسز جالب تو این فیلم اینه که تا آخرای فیلم تصور بیننده از Bad Man فیلم اشتباه و تازه آخر فیلم ه که متوجه میشیم مردم شهر بد بودن ... یه چیز دیگه هم اینکه رز برای خوب شدن دخترش به سمت Silent Hill راه میوفته چون دخترش تو خواب اسم Silent Hill و به زبون میورده ...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Legolas Greenleaf

اهم...

دوستان از اونجایی که من شدیدا برنامه فیلمهای اورلاندو رو دنبال می کنم قراره توی فیلم New York I Love you بازی کنه. که البته بازی کرده وتا اواسط پاییز امسال اکران می شه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
bard

به نام خدا

توی این تاپیک دیگر اثار بازیگران فیلم ارباب حلقه ها گذاشته میشه

یا لینک دانلود یا اگر قراره فیلمی توی شبکه ملی پخش شه توضیحاتش رو میگزاریم

با 3dmahdi هماهنگ شده

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
bard

220px-Bangkok-Hilton_DVDCover.jpg

«در جستجوي پدر» (Bangkok Hilton) در شبكه دو

سريال «در جستجوي پدر» به كارگرداني كن كامرون و تهيه كنندگي تري هايس،‌ جورج ميلر و داوگ ميچل از شبكه دو روي آنتن مي رود.

به گزارش روابط عمومي شبكه دو، اين فيلم محصول سال 1989 استرالياست و با بازي نيكول كيدمن، جوي اسميترز و نورمن كي داستان يك سرباز انگليسي را به تصوير مي كشد كه در جريان جنگ جهاني باعث مرگ تعدادي از نيروهاي تحت امرش شده و از ارتش اخراج مي شود،‌ او با يك هويت جعلي در تايلند به كار وكالت مشغول مي شود اما ...

«در جستجوي پدر» در 4 قسمت 40 دقيقه اي 11 مهر هر دوشنبه ساعت 30/21 از شبكه دو روي آنتن مي رود و تكرار آن نيز سه شنبه ها ساعت 40/13 از اين شبكه روي آنتن خواهد رفت.

بازیگر دیگرش هم هوگو ویوینگ هستش در نقش ریچارد کار لایس

http://www.imdb.com/title/tt0096540/

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
bard

دانلود فیلم هیوی با بازی کریستوفر لی

و شانی سوسامون

استفن ری

http://www.imdb.com/title/tt0473364/

فکر میکنم داستان در مورد رقابت دو برادر برای ریاست جمهوری هستش

لینک های دانلود

DOWNLOAD FİLESERVE

http://www.fileserve.com/file/VdKmWsj/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part1.rar

http://www.fileserve.com/file/Z7yPhNE/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part2.rar

http://www.fileserve.com/file/FFN2tJf/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part3.rar

http://www.fileserve.com/file/8t6U6wD/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part4.rar

http://www.fileserve.com/file/E9U4DCu/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part5.rar

DOWNLOAD WUPLOAD

http://www.wupload.com/file/325820857/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part1.rar

http://www.wupload.com/file/325820852/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part2.rar

http://www.wupload.com/file/325820866/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part3.rar

http://www.wupload.com/file/325820861/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part4.rar

http://www.wupload.com/file/325820872/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part5.rar

DOWNLOAD FİLEJUNGLE

http://www.filejungle.com/f/8F5UES/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part1.rar

http://www.filejungle.com/f/NfxdZK/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part2.rar

http://www.filejungle.com/f/ebQHYM/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part3.rar

http://www.filejungle.com/f/NjC647/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part4.rar

http://www.filejungle.com/f/udqtMD/The.Heavy.2010.Bluray.720p.Dual-thugline-Mayonez.Net.part5.rar

Partlar Uyumludur.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
bard

فیلم بوکینگ هام از اولاندو بلوم

he Three Musketeers 2011 CAM XViD

http://www.imdb.com/title/tt1509767/

لینک های داونینگ

http://ul.to/i1vnmr19/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part2.rar

http://ul.to/5vnpqeyy/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part1.rar

http://ul.to/k3sf2s71/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part3.rar

http://ul.to/9q1y42g2/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part4.rar

Download Uploadstation.to:

http://www.uploadstation.com/file/Ngwvxhm/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part1.rar

http://www.uploadstation.com/file/UzVTDSF/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part2.rar

http://www.uploadstation.com/file/VwEyPZE/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part3.rar

http://www.uploadstation.com/file/zKN93Gk/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part4.rar


Download Fileserve:

http://www.fileserve.com/file/TKGr92G/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part1.rar

http://www.fileserve.com/file/b7bEDjk/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part2.rar

http://www.fileserve.com/file/mGnVeVv/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.part3.rar

http://www.fileserve.com/file/ZGxDs6W/The_3_Muskateers_2011_CAM_XviD.mayonez.net.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

بوکینگهام؟ این فیلم سه تفنگداره! تاریخ اکرانش هم 21 اکتبر هست که میشه 9 روز دیگه. از روی عکس هم میشه فهمید که کیفیتش پرده ایه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
bard
بوکینگهام؟ این فیلم سه تفنگداره! تاریخ اکرانش هم 21 اکتبر هست که میشه 9 روز دیگه. از روی عکس هم میشه فهمید که کیفیتش پرده ایه.

اره بعدا فهمیدم اره سه تفنگداره و لی روی پوستر پایینی نوشته بوکینگ هام

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Tar-Isilmo

اگه نه روز دیگه اکران میشه پس این ها لینک های چین؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

نه روز دیگه تو آمریکا اکران میشه. اول سپتامبر توی آلمان اکران شده، امروز(12 اکتبر) توی فرانسه و انگلیس اکران شده.

اون پوستر هم مال آلمانه. نمیدونم زبان این فیلمی که گذاشته شده چیه. به نظرتون آلمان فیلم دوبله شده نشون میده یا زبان اصلی؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Legolas Greenleaf

من فکر می کنم زبان اصلی با زیرنویس باشه... :ymsmug:

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...