رفتن به مطلب

Recommended Posts

Halbarad

بازی جالبیه. با وجود همه جذابیتها و طراحیهای زیباش ولی یه موضوعی که شدیدا تو ذوق میزنه تغییراتیه که توی داستان دادند. وقتی که داشتم از معادن موریا رد می شدم و به وسیله گندالف بالروگ رو کشتم و به سلامت همه یاران حلقه رو به لوتلورین رسوندم دو تا شاخ روی سرم سبز شد. یا با وجودی که مرگ بورومیر خیلی اعصابمو خورد میکرد ولی وقتی بورومیر زنده موند خنده ام گرفته بود. البته نمی شه انکار کرد که بازی قشنگیه. مثلا اینکه قسمتهایی از فیلم رو که در حال بازی کردن هستی نشون میده خیلی جالبه. در کل ارزش بازی کردن رو داره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Captain Of The White Tower

یک خبر خوب:

همین امروز Battle for middle earth II به بازار آمد.

میگن از نسخه قبلی خیلی بهتره و قبل از LOTR هم داره.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
محسن

كجا اومد ؟؟ هنوز هيچ كدوم از اين سايتا بررسيش نكردن >>

IGN

Gamespy

Gamespot

1UP

Yahoo! Games

Bonus Stage

Gamer Within

همه فقط preview دارن. تو كجا ديدي ؟؟

به هر حال اميدوارم با سليقه من جور در بياد >> گرافيك خيره كننده.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ef@Robber

خب شما که اسم این بازی رو نوشتین بنویسین چه پردازنده ای و چه قدر رم و چه کارت گرافیکی می خواد که ما هم بدونیم

در ضمن اگر منبع خبری که شما از طریق آن از داستان بازی مطلع شدید را نیز بنویسید هم نور علی نور می شود

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Captain Of The White Tower

منبع من gamespot.com است.

CPU: P4 1300

Graphic card:64-128

RAM: 256

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ef@Robber

Captain Of The White Tower از شما متشکرم و در ضمن اینم توضیحی در مورد بازی :

مقدمه :

هنوز مدتي از ورود آخرين نسخه از بازي ارباب حلقه ها نمي گذشت که کمپاني EA خبر از ساخت نسخه ي بعدي اين بازي را به علاقه مندان داد . اين بازي را ميتوان يکي از موفق ترين بازيهاي نقش آفريني / استراتژيك ، سال ۲۰۰۴ تلقي کرد که همه ي نسخه هاي آن برگرفته از فيلمهايي با همين نام بوده اند . بعد از بازيهايي همچون Elemental Evil ، ديگر شاهد موفقيتي در اين سبك از بازيها نبوديم و بالاخره امسال EA با نسخه جديد بازي ارباب حلقه ها سنت شكني كرد . عنوان اين نسخه از بازي battle for the middle-earth است که ميتوان اين نسخه از بازي را موفق ترين نسخه از اين سري بازي ها دانست که هنوز به حد عالي خود نرسيده و با گذشت زمان مطمئنا انتظار بيشتري از اين بازي ميرود .

سير داستاني :

داستان بازي در سال ۱۹۹۰ و در تونلهاي تاريک و جهنمي santona ، شهر دور افتاده ي غرب استراليا به وقوع مي پيوندد . سفري به دل زمين , روي پلهاي باريکي که رودخانه هايي از آتش و مواد مذاب زير آنها را احاطه كرده . و تيم ۹ نفره ي ماجراجويان اين بازي كه به ماجراجويي در اين شهر ميپردازند . در ابتدا به معرفي هر يک از اين افراد مي پردازيم :

gandaf : رپيس يا به قول معروف ريش سفيد اين گروه . اين فرد با عصاي جادويي خود قادر به تلسم کردن هر يک از دشمنان بوده و با تجارب گوناگوني که کسب کرده وظيفه ي خود ميداند تا به عنوان ارشادگر گروه ايفاي نقش بنمايد .

aragon : فرد شجاع اما خشن که در برخورد با دشمنان ، با نهايت بيرحمي برخورد کرده و آنها را از بين ميبرد . اين فرد جنگ با ledorna رهبر قوم balroge ها را تجربه کرده است و کمک زيادي به شما در طول بازي ميکند .

legolas : فردي خونسرد که وظيفه ي تير انداز گروه را بر عهده دارد . اين فرد مي تواند در جنگ با دشمنان در فواصل دور بسيار موثر باشد . گفتني است که اين فرد در نوجواني در مدرسه ي تير اندازي fotan آموزش ديده و به همين دليل تير او هرگز خطا نخواهد رفت .

gimli : فردي قدرتمند که اندام او از بقيه درشت تر است . همچنين او با دستهاي قدرتمندش قادر به تخريب سخترين چيز ها خواهد بود .

boromir : فردي مهربان و کسي که به عنوان اولين داوطلب در اين گروه شروع به فعاليت کرد . فردي که در کار با شمشير , تبهر خاص و از قدرت بالايي در اين امر برخوردار است .

frodo : شايد جوان ترين فرد گروه اين فرد باشد . فردي که بعد از مرگ پدر و مادرش , در کودکي نزد gandlaf رئيس گروه , بزرگ و تربيت شده و به همين دليل او توانايي جنگ با دشمنان قدرتمند را هم دارد .

sam : اين فرد در يکي از جنگهاي مهم قبيله اي يکي از چشمان خود را از دست داده و يکي از خصوصيات اين فرد که زياد به چشم ميخورد فريادهاي مکرري است که در حين جنگ با دشمنان از او شنيده ميشود .

merry : فردي تيز بين که جلوي چشمان او نمي توان مخفي کار کرد و به همين جهت در محيط هاي ساکت و خلوت براي امنيت از او استفاده ميشود و او در اين مواقع به جلو ميرود . همچنين او از قدرت شنوايي بالايي نيز برخوردار ميباشد .

pippin : فردي که در کودکي دوست صميمي frodo بوده و با اختلاف سني کمي از او بزرگتر است . اين فرد در جنگهاي تن به تن تمرکز بالايي دارد و ميتواند در کوتاه ترين مدت دشمنان را از پاي درآورد .

داستان بازي در ابتدا نامفهوم است اما با گذشت و گذراندن کمي از بازي براحتي موضوع آشکار ميشود . در واقع ضمن اينكه يك هدف كلي در بازي داريد مراحل نيز خود بصورت ماموريتي هستند . مثلا در اصل هدف شما از بين بردن balroge ميباشد که در اين مرحله gandlaf به جنگ با او ميرود و بقيه افراد گروه از پلي که نگهبانش balroge است عبور ميکنند . اما تنها هدف شما جنگ نيست بلکه شما در بازي بايد با جمع اوري veterancy upgrade به عنوان check point بازي را به اتمام برسانيد .

همچنين در حين بازي شما ميتوانيد در بعضي از مواقع بازي را به صورت فيلم تماشا کنيد . بازي از دو قسمت اصلي تشکيل شده که يکي از اين دو قسمت solo play يا همان بازي معمولي است که به بخش هاي کوچکتري تقسيم شده است . قسمت بعدي multi player يا بازي تحت شبکه است که مي توان گفت اين بخش از بازي , به خوبي در بازي گنجانده نشده است .

کنترل , صدا گذاري , هوش مصنوعي :

کنترل بازي بدون مشکل و قابل قبول است و دقيقا مانند ديگر بازي هاي اين سبک ميباشد . صداگذاري بازي در حد قابل قبولي نيست و موزيکهاي بازي به گونه اي با بازي و حوصله شما سازگاري ندارد و معمولا از يک موزيک يکنواخت در بازي استفاده شده است .

هوش مصنوعي بازي از كيفيت خوبي در بين بازيهاي هم رده خود برخوردار است . كه متاسفانه هميشه يكسان نشان نمي دهد يا به عبارتي هوش مصنوعي بازي از تعادل خوبي برخوردار نيست . ولي همين هوش مصنوعي نه چندان ضعيف مي تواند براي شما در طول بازي دردسر هايي ايجاد کند . از دشمنان شما مي توان به goblin swordman و gaue trol اشاره کرد که goblin ها بيشتر در بازي ديده ميشوند و به نوعي gaue trole ها رئيس goblin ها به حساب مي ايند .

گرافيک , نورپردازي , چرخش دوربين :

موتور گرافيكي بازي در حد خوبي نوشته شده است اما نمي توان از آن به عنوان يك موتور گرافيكي ماندني ياد كرد . سعي شده نور پردازي بازي با دقت هر چه تمام تر انجام شود . چرخش دوربين نيز بصورت كاملا يکنواخت اما با تغيير به سمت راست و چپ و در بعضي مواقع بالا و پائين انجام گرفته است . موتور گرافيکي بازي از diretx 9 سري b تبعيت ميکند که در نوع خود بسيار خوب است .

به طور کلي موتور گرافيکي بازي داراي مشکلات و نواقصي مي باشد که همين نواقص باعث مي شود تا قوت هاي بازي از نظر گرافيکي ديده نشود اما به هر جهت قابل قبول است . مخصوصا براي يک بازي با اين سبک !!!

نتيجه گير کلي :

اين نسخه از بازي ارباب حلقه ها را مي توان بهترين نسخه از اين سري بازي تلقي کرد که به ندرت از نسخه هاي قبلي خود از همه جهت بهتر است و EA ميتوانست با كمي رعايت نكات و جزئيات اين بازي را در صدر يكي از بهترين بازيهاي اين سبك در سال 2004 قرار دهد . اين بازي تاكنون نتوانسته از استقبال خوب هواداران پروپا قرص ارباب حلقه ها ، برخوردار باشد .

محمد افاضاتی

http://www.plnet.tk

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Halbarad

من هم دقیقا همین آخرین بازی رو که دوست عزیزمون رابر گفت گرفتم. علت مورد استقبال قرار نگرفتنش هم فکر کنم همونطور که توی اولین پست گفتم تغییراتیه که توی داستان اصلی ارباب حلقه ها داده.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Halbarad

یه ایراد دیگه ای که میشه به این بازی وارد کرد سادگی و یکنواختی بیش از حد اونه. به غیر از بعضی مرحله های خاص که تعدادشون به تعداد انگشتهای دو دست هم نمیرسه بقیه مرحله های بازی میشه گفت چیزی به اسم Objective ندارند. فقط باید همه نیروهای دشمن رو از بین ببری. بازی نزدیک به سی مرحله داره که شاید بیشتر از بیست مرحله اش به همین صورت پیش میره.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
بورومیر

ولی فکر نکنم The Battle For Middle Earth 2 هنوز در بازار ایران و دنیا مجود باشه چون سایت http://www.amazon.com هنوز هیج اسمی از The Battle For Middle Earth 2 نیاورده و همچنین سایت ایرانی http://www.dcinpc.com مخصوص بازیهای کامپیوتری در مورد بازی The Battle For Middle Earth 2 هیچ اشاره ای نکرده فقط در مجلّۀ این سایت تحت عنوان دنیای نرم افزار بخشی را اختصاص داده به این بازی که در خصوص ویژگیهای این بازی توضیح داده و قرار است این بازی در آینده به بازار بیاد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
بورومیر

فقط گاندالف در بازی The Battle For Middle Earth نیرهاش زیاد با بقیه زیاد حال نکردم.اون نیروی آخرش خیلی باهاله.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
بورومیر

نیرهای کمکی مثل ارتش ارواح،انتها،عقابها،الفها و روهیرمها خیلی قوین.مخصوصاً ارتش ارواح.من با نیروهای Good همۀ مرحلهاشو تموم کردم که شامل 37 مرحلس.ولی با نیروهای Evil بازی نکردم اگه کسی هست که با نیروهای Evil تموم کرده به من بگه.

ویرایش شده در توسط بورومیر

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Halbarad

من هنوز نیروهای Evil رو تموم نکردم ولی اون از نیروهای خوبش هم بدتره. توی نیروهای خوب قدرتهای بعضی دیگه از قهرمانهاش هم به درد بخوره. قدرتهای آراگورن، قدرت گیملی که میپره وسط نیروهای دشمن و اونها رو میترکونه و قدرت لگولاس که یک ناحیه رو تیربارون میکنه.

ولی توی نیروهای Evil اوضاع خیلی خیطه. کلا دو تا قهرمان داره(تا اینجا که حدود 10 مرحله اش رو بازی کردم) یکی که سارومانه یه جورایی به گندالف خوبها شبیهه و یکی هم یه یوروک به اسم لورتزه(همونی که بورومیر رو کشت) که اون هم قدرتهای باحالی نداره. فقط یه قدرت داره که قهرمانهای حریف رو با تیر سر جاشون میخکوب میکنه. بماند که اصلا تریپ کشتن قهرمانهای خوبها حال نمیده.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
بورومیر

در قدرتهای Evil نیروهای کمکیشم حرفی نداره فقط قدرت آخرش بالروگ بدرد میخوره.در ضمن سارومانم قدرتاش به پای گاندالف نمیرسه.مثلاً وقتی روی گیریمو کلیک میکنی میتونی افراد دشمنو فریب بدی و برای مدّت بسیار کوتاهی یار خودت کنی.ولی در نیروهای Good به نظر من قدرت آخر گاندالف حرف نداره.از همه ظعیفتر هابیتها هستند.

مرحلۀ Helm's Deep خیلی سخته.چون افرادت در مقابل افراد دشمن کمه.ولی مرحلۀ Minas Trith آسونه.چون از مرحلهای قبلی کلّی نیرو دارم.بیشترم با کمان داران نیروهامو زیاد میکنم.و هم نیروهای کمکی بیشتری میان مثل: الفها،روهان،درختها و عقابها که آخر سر هم آراگورن با لگولاس،گیملی و مردها میاد.ولی یه چیزی هست که نباید بزاری دروازه شکسته بشه چون اونوقت کار خیلی سخت میشه.و در آخر مرحله یعنی باز شدن دروازۀ سیاه که همۀ افرادت یعنی 11 نفر به جزء فرودو و سام که نیستن.ائومر،ائووین،شاه تئودن،مری و نیروهایی که در مرحلهای قبلی از جمله: کمان داران یا اسب سواران رو اضافه کردی میان.

در کل مرحلۀ آخر خیلی باهاله.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Halbarad

مرحله آخرش خیلی آسه. ولی در کل با بازیش حال نکردم. بین بازیهای استراتژیک خیلی ضعیفه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
بورومیر

اتفاقاً من با این بازی خیلی حال کردم.ولی در بازی The Battle For Middle Earth 2 خیلی بهتر از این خواهد شد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
warmaster

اولا من این بازی رو ختم کردم ثانیا موتور گرافی این بازی مال generals هست واین نشون میده بازی روحولحولکی درست کردن راجع بهbfme 2

توی هلمز دیپ یه بتلیون از دست دادم اسکیرمیش رو هم اصلا نرفتم به نظرم بیش از حد راحت بود چند تا بتلیونم هم توی مرحله یماقبل آخر مردن

در مورد گرافیک معلومه بازیی که با موتور جنرالز باشه اشکال پیدا می کنه

در کل نکات مثبتش حرکت سوارها پخ فیلم وطراحی بود بدش هم موتور گرافیک ومعموریتها وراحتی اش بود

در باره ی تغغییر قصه منطقی بود.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Captain Of The White Tower

من با تیروهای Evil تموم کردم وقتی به mordor برسی ترول داری.

زگول داری.برج داری.اما سربازات خیلی ضعیفا مخصوصا کمان دارها.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

با مرا جعه به سايت http://mevault.ign.com/ مي توانيد از نقشه ها و mod هاي جديد بازي كه شامل اضا فه شدن شخصيت هايي همچون گلادريل استفاده كنيد

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

ElvenstarMod اين mod كه نسبت به بقيه mod ها ايراد كمتر و داراي نيرو ها ي Lothlorien با heros مانند گلادريل و كلبورن و گيل گالاد و هالدير و همچنين آرون وغيره ميباشد و برا ي موردور نيز Sauron, Witchking, Gothmog, 2 RingWraith, 2 Nazguls اضافه شده اند. را حتما امتحان كنيد

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

ياد م رفت كه بگم اين mod داراي حجم بسيار بالايي نسبت به mod هاي ديگر ميباشد و نياز به patch v1.2 بازي دارد كه مي توانيد از همين سايت يعني http://mevault.ign.com/ دانلو د كنيد و در ضمن قدرت آخر سارومان نيز مانند قدرت آخر Gandalf شده است

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
امپراطور تاریکی

بازیه جالبیه.....

من تمومش نکردم....ولی تا نزدیکای آخرش فک کنم رفتم...

ولی خدایش گرافیکش خوب بود.....ولی آنقدر هم در سطحی نیست که بخواد با بازیهای سطح بالاتر مقایسه بشه...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
سیاه بینان حلقه

خوب به نظر من اقای امپراطور حالا شما بدون مقایسه با دیگر بازی های سطح بالا اون رو بازی کن....

من خودم به شخصه بازی نکردم ولی از وقتی این تعریفات رو شنیدم کنجکاو شدم....

اگه میشه کمی در مورد موضوع داستان هم بنویسید...

باتشکر

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مالبت پیر

من اين قده دوستش دارم که يه بار تا ميناستريت رفتم. بعد دوباره از اول و اين دفعه همه بانيونس هارو گرفتم و گشته هم ندادم مگر جاهايی که خودم می خواستم و الآن دو سه نا مرحله اختياری قبل از نبرد نهايی مونده.

جنرالز هم بازی مورد علاقه منه ولی شباهت هاشون اون قدر نيست که بگيم از موتور اون استفاده ميکنه. در هر حال شباهت در محصولات يک کمپانی تا يه حدی اجتناب نا پذيره.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
ulmo

آفريدگار عزيز اگه از اين بازي خوشت آمده بهت پيشنهاد مي كنم شماره 2 آن را هم بازي كني چون از نظر من خيلي عالي بود در ضمن mod ها و patch هاي بازي مي توانيد از سايت http://mevault.ign.com هم براي بازي 1 و هم 2 دانلود كني . البته اين آدرس را قبلا هم در پستها داده بودم. اگر براي patch هاي بازي مشكل crack داري ميتوني crack مربوط به patch را از سايت http://www.megagames.com بگيريد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
mortezams

بازی حرکت های نسبتا جدید زیبایی داشت مثل اینکه به جای یه نفر هر بار یه گروه می داد البته نمیگم این کار را تا قبل از این کس دیگری انجام نداده بود مثلا تو انتهان نبرد هم همین طور بود

شیوه ارتقای تجهیزات گروه واقعا زیبا بود من باهاش لذت بردم و از اون زیبا تر اینکه هر گروه برای خودش درجه می گرفت که البته هر کردوم از کار ها رو جدا گانه در بازی های مختلف دیده بودم

مسخره ترین قسمت بازی جریان بازی بود که انگار ربطی به داستان اصلی نداشت من هر بار که یک شخصیت رو تو یک مرحله میدم که اصلا نباید اونجا می بود خندم می گرفت

بزرگ ترین مشکل بازی این بود که اصلا متعادل نبود و نیرو های ایزنگارد وقوی ترین نیرو ها بودند به طور یکه من اصلا تو این بازی نباختم با این روش حتی در یک بار در مقابل 3 نفر و چند بار در مقابل 2 نفر

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...