رفتن به مطلب
تورین تورامبار

ارتباط با مدیر سایت

Recommended Posts

Radagast

تو کدوم دانشگاه تخصص فروم سازی گرفت دوست من.بعدش هم فکر نکن من فقط یه کتاب خوندم.جو گیر شدم اومدم .اینج ثبت نام کردم.دوتا آدم برام جنگولک بازی در بیارن من بخندم .بگم چه جای خوبی.من به غیراز این سایت چند جای دیگه هم عضوم.و بار اولم نیست ومطمئن باش اونقدر بی جنبه نیستم که با یه تذکر ناراحت بشم و بعدشم مثل شما حرفهای ضد و نقیض بزنم و یه بار در جواب بگم ما چنین کاری نمیکنیم و بعد که مدرک رو شد بگم نه من اون موقع برای منافع سایت گفتمو و با پیروی از قوانین جمهوری اسلامی بود.پس نتیجه میگیریم که حافظت هم ضعیف هست وگرنه از اول میگفتی بخاطر چیز دیگه ای این حرفو زدی.بعدشم چون من به خودم احترام می ذارم و می خوام که جوابتو بدم که پیش خودت فکر نکنی که حرفت درست بود .من رو یک آدم ابله فرض کنی و نیش و کنایه بزنی و بگی یارو جوابمو نداد.اول حرف از تجربه نزن که هنوز تو سنی هستی که بزرگترات نصیحتت می کنن.پس نگو من بار علم و تجربه هستمو خیلی حالیمه.و بدون که هر کس تجربه بیشتری داره عاقل تر نیست .کسی که از تجربه ها استفاده می کنه عاقل تره.یک چیز دیگه .به نظر من شما ایفای نقشو با خانوارز و تراوین اشتباه گرفتی عزیزم.به خاطر همینه که جواب مثبت نداد.من هم اگه جای اون بنده خداها بودم از این ایفای نقش شما خوشم نمی یومد و دنبال یه جای تخصصی بودم و البته یک جایی که واقعا تخصص داشته باشن.(به نظر من بعضی ها تخصص غذا خراب کردن دارن .شما تخصص فروم خراب کردن داری.البته ب جز اینکه حقوق هم خوندی و از قوانینی هم آگاهی.)به هر حال من میگم که ترو خدا دچار غرور نشین انقدر آبرو تالکین رو نبرید و از هیچی تون تعریف نکنید.دوست عزیز:

نردبان این جهان ما و منی است.

عاقبت این نردبان افتادنی است.

لا جرم هرکس که بالاتر نشست.

استخوانش سخت تر خواهد شکست.

از اوقات تلخ و گاهی شیرینی که در این سایت برای من به ارمغان اوردید تشکر می کنم.به امید روزی که واقعا به خودتون بیایید وبه دوتا سایت دیگه سر بزنید.خلاقیتتون رو زیاد کنید ودر صدد اصلاح باشید :D :-? :D .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
narich

به نظرم دلیل اصلی اینکه اعضای قدیمی دیگه به سایت نمی یان قسمت بولد شده اس( متاسفانه ما دیر رسیدیم :-? :D ) نه مشغله زندگی و این حرفا.

جناب راداگاست، می تونی انتقاداتتو بدون نیش و کنایه هم بگی :D

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Tulkas Astaldo

به نظرم لحن صحبت دو طرف نمایانگر همه چیزه.

ادعایی ندارم و خب توهین ها رو هم به دل نمیگیرم.از مهدی میخوام که یه نظر سنجی راه بندازه و اعضا به کارنامه مدیریت تو این مدت رای بدن.

راداگاست عزیز،اردا ارث بابای من نیست و همینطور سهم دزدیده شده شما نیست که بخوایم به خاطرش واسه هم سینه سپر کنیم.شما خوب.منم حافظه ام ضعیف.اگه اینطوری راضی میشی،خیلی نیازی به بحث باهات ندارم.

فکر کنم حرفام رو واضح زدم و خودم به شخصه در سایتهای همکار،کمتر مدیری دیدم که در طول دو تا سه سال،یک نفر رو هم بن نکرده باشه.

شما در همان سایت های دیگه ای که عضوی و خیلی زیادن و تخصصی،فعالیت کن.از خشنودی تو،ما هم خشنود میشویم.

هر کدوم از دوستان هم اگه نظری داره لطفا بیاد اینجا بیان کنه(در مورد نحوه برخود مدیریت)البته با لحن درست

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

به نظر من هم از لحن صحبت طرفین میشه به راحتی به نتیجه رسید، اما به درخواست تولکاس نظرسنجی رو انجام میدیم.

لینک تاپیک نظرسنجی در رابطه با عملکرد مدیریت:

viewtopic.php?f=5&t=827

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
narich
به نظر من هم از لحن صحبت طرفین میشه به راحتی به نتیجه رسید،

دوستان ببخشید من دقیقا نفهمیدم که دو طرف منظورتون کیه؟

کلا منظورتون رو نفهمیدم :D :-? :D

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

پست های این دو صفحه آخر رو بخون متوجه داستان میشی. طرفین یعنی تولکاس و راداگاست!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
narich

کامل خوندم ولی باز نفهمیدم منظور چیه؟ :-? :D

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
narich

به نظرم اول باید مشکلات سایت مطرح شه و دلیلش گفته بشه(نه اینکه بدون دلیل همه رو بندازیم گردن مدیران)

چند تا از مشکلاته سایت که بنده خلاصه ش رو نوشتم:

1. تعداد اعضای فعال کمه یا حداقل نسبت به گذشته کم شده

2. تایپیک های تخصصی خیلی کم پست می خوره.

3. مدیرای سایت(به غیر از تولکاس و مهدی) مدت هاست به سایت نمی یان(به نظرم مدیرایی که به هردلیلی به سایت سر نمیزنن باید مدیریت رو به کسانه دیگه ای واگذار کنند)

4. صفحه اول سایت چند ماه یه بار آپدیت می شه

5. اطلاع رسانی و تبلیغ برای سایت انجام نمی شه یا حداقل اطلاع رسانی کمه.( کلا ارباب حلقه ها نسبت به هری پاتر خیلی کمتر شناخه شده اس و دلیل اینو نمی دونم. :D\ البته از طرفی هم دوست دارم کمتر طرفدار داشته باشه چون اصولا با چیزهای پر طرفدار مشکل دارم) در این مورد باید فکری اساسی بشه. :-

6. این فروم نسبت به سایر فروم ها خیلی تخصصی تره(شاید بعضی ها اینو مشکل بدونن مثل راداگاست ولی در مورد من اینطور نیست. اصولا ما ایرانیها دوست داریم همیشه بحثای خاله زنکی بکنیم و طبیعیه که خیلی ها این فضای نسبتا خشکو دوست نداشته باشن و برن)

7.فضای بین اعضا دوستانه نیست. ( به نظر شما اینطوریه؟ :-? )

به نظرم جناب راداگاست خیلی زود قضاوت کردن. یعنی منظورم اینکه کسی که سه هفته اس که وارد فرومی می شه نباید زود قضاوت کنه( البته من هم فقط حدود 4 ماهیه که فعال شدم و به هیچ وجه نمی خوام بگم من قدیمیترم :D )

مقایسه این فروم با سایر فروم ها کار اشتباهیه. همونطور که قبلا هم گفتم موضوعی نمونده که در موردش بحث و همه موضوعات تو سه سال گذشته گفته شده. در ضمن تالکین حدود 40 سال پیش فوت کرده ولی مثلا جی کی رولینگ هنوز زنده اس و می تونه کتاب بنویسه و موضوع برای فروم ها بسازه. ;)

همچنین کتاب های تالکین به زور تو ایران ترجمه شدن ولی مثلا هری پاتر توسط چند نشر مختلف منتشر می شن. کسی هم نیست که بیاد و کتابی مثل تاریخ سرزمین میانه رو ترجمه کنه. اینا باعث میشه موضوع برای بحث کمتر بشه.

باید از مدیران در مقابل افرادی مثل راداگاست دفاع کنیم( بیشتر از این نمی خوام حرف بزنم. :D :D فردا باید درس بخونم چون دوشنبه فیزیک دارم :D :D )

کل مطالب فوق دلیلی بر ضعف مدیران یا چیز دیگه ای نیس.بعضیهاش نظر منه و بعضی نظر دیگران. اگه اشتباهی کردم تصحیح کنید.

از دوستان می خوام نظراتشونو بگن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

مطالبی که اشاره کردی عمدتا درسته. این موارد به همدیگه مرتبط هستن:

1- قبول دارم، تعداد اعضای فعال خیلی کمه دلیلش هم اینه که فروم تخصصیه و هر کسی نمیتونه توش عضو بشه. فروم های دیگه حالت شبکه اجتماعی دارن و هرکس میتونه عضو بشه و توش فعالیت کنه اما اینجا کسی عضو میشه که تالکین رو میشناسه و کتابهاشو خونده بنابراین تعداد اعضای فعال از سایر فرومها کمتره.

2- این ایراد به همه اعضا وارده که توی بحثهای تخصصی شرکت نمیکنن. دلیلش هم میتونه به خاطر این باشه که اعضای جوان بیشتر ترجیح میدن نظاره گر باشن تا اینکه توی بحثها شرکت کنن(خود من پست چهارمم رو 8 ماه بعد از ثبت نامم توی فروم نوشتم). دلیل دیگه هم اینه که اکثر موارد قبلا درموردشون بحث شده.

3- این کار انجام شده. اله سار تمام اختیارات سایت رو به تولکاس داده و در فروم هم من و تولکاس هستیم.

4- اینو هم قبول میکنم ولی این هم مثل مورد 2 به همه وارده. همه میتونن اخباری رو که پیدا میکنن به تولکاس بدن تا با اسم خودشون توی صفحه اول قرار بگیره. اخبار مربوط به دنیای تالکین کمه و این روزها بیشتر حول فیلم هابیت میچرخه که دوستان ترجیح میدن اخبارشو توی تاپیک فیلم هابیت بذارن تا توی صفحه اصلی. شاید بهتر باشه اون تاپیک رو ببندیم تا صفحه اول تغییر بکنه :-? . جدا از شوخی از همه دوستان میخوام که خبرهای جدیدشون رو با لینک منبع برای تولکاس بفرستن.

5- اگه در مورد اطلاع رسانی ایده ای به نظرت میرسه خیلی خوشحال میشیم که بگی. در این زمینه تولکاس خیلی فعال تر از من بوده(من کلا چیزی از تبلیغات نمیدونم). تبلیغات رو نمیتونیم هرجایی انجام بدیم باید جایی باشه که افرادش چیزی از تالکین سرشون بشه.

6- هدف فروم از ابتدا این بوده که یک فروم تخصصی باشه و از نظر ما این یک مزیته.

اکثر این موارد به خاطر ناشناخته بودن تالکین تو ایرانه و اینکه تالکین دیگه زنده نیست.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
narich

3. اگه اینطوره پس اسمشون رو از قسمت مدیران وردارن :-?

4. می تونیم خبر های صفحه اول سایت هابیت رو ترجمه کنیم و اونو بزاریم رو صفحه اول سایت.

5. در این مورد باید همه اعضا ایده بدن و بهترین رو انتخاب کنین.(بعد امتحانات :D )

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

3- اسمشون رو بردارن؟!! :-? این عزیزان سایت رو بنا کردن و تا حالا سرپا نگهش داشتن و هزینه های سایت و دومین و هاستینگ رو دارن میدن و مشکلات فنی فروم رو برطرف میکنن. من و تولکاس دانشی در زمینه برنامه نویسی و مدیریت محتوا و ... نداریم.

4- خب چرا نمیکنید؟

5- یکی یکی ایده هاتونو بدین، فکر کردن و ایده دادن که ربطی به امتحانات نداره.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فنگورن

مهدی این پستت حسابی به استرسم انداخت ! اگه خدایی نکرده مدیران قبلی حمایتشون رو از سایت دریغ کنن ؟! یعنی همه این وقت گذاشتن ها نابود میشه ؟ البته بعید هم نیست با وجود اعتقاد مدیران محترم به ارضاء شدن اطلاعات سایت ، بخوان این بار مسئولیت رو به زمین بذارن ! :-?

اگه این اتفاق بیفته یقینا دلشکسته میشم . :D

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
narich
3- اسمشون رو بردارن؟!! :D این عزیزان سایت رو بنا کردن و تا حالا سرپا نگهش داشتن و هزینه های سایت و دومین و هاستینگ رو دارن میدن و مشکلات فنی فروم رو برطرف میکنن. من و تولکاس دانشی در زمینه برنامه نویسی و مدیریت محتوا و ... نداریم.

4- خب چرا نمیکنید؟

5- یکی یکی ایده هاتونو بدین، فکر کردن و ایده دادن که ربطی به امتحانات نداره.

3. ببخشید آقا یه چیزی گفتم جدی نگیرید :-? :-

4. بعد امتحانات ;) :D

5. چطور ربط نداره باید بشینم یه گوشه فکر کنم :D

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

آرون جان این اتفاق نمیافته. مدیران قبلی هنوز پشت سایت هستن، اگه میخواین ازشون تشکر بکنید یا باعث دلگرمی اونا بشید بهتره محتوای سایت رو بالا ببرید تا ببینن که زحماتشون بی ثمر نبوده.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Aslan

بابا چرا ند روزه گیر دادید به اینکه سایت چه جوری :-

من یه بار فکر کنم تو یه پیام خصوصی این سوال رو از تولکاس که چرا سایت انقدر خلوته پرسیدم؟

تولکاسم دلیل خوبی گفت : فکر کنم گفت به دلیل امتحانات یات خلوته در ضمن یه چیزی هم بگم

راداگاست جون شما که می گی سن زیاد مهم نیست خوب ببین بنده حدودا بیست سال دارم هر روز هم نمی تونم بیام توسایت

مهدی که فکر کنم بیستو خردی سالشه که دیگه و توکاس هم به قول خودش واسه دو تا از موه ای سفیدش غصه می خوره :D

البته جهت مزاح بود بقیه هم این جورین ناریچ که یه سال از من کوچیکتر الوه هم فکر کنم این جوری باشه آرون - الی- تورامبار هم به همین منوال

میانگین سنی سایت بالای هیجده ساله خب این برای ما خیلی خوبه شما برو تو یاست هری پاتر همشون 18 سال به پایین دوم اینکه اصال بحثی در مورد هری پاتر نمی شه یا فیلم یا.....شما باید در این رو هم در نظر بگیری که تالکین برای ما ایرانی ها ناشناخته هست شما داری این رو با هری پاتری که حتی یه بچه دبستانی هم می خونه مقایسه می کنید

در مورد اون تاپیک هم شما قرار بود در مورد مضمونش با ما اختلات کنی که رفتی :-?

در کل بنده از سایت و اعضای اون کاملا راضی هستم به افتخار تمام اردایی ها :D :D :D :D

خطاب به ناریچ:

اولا آواتار تازه مبارک این جالب تر بابا

دوما یعنی سر شما اینقدر گرم امتحانات که وقت گفتن چند تا پیشنهاد نداری بابا دمت گرم :D ;)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
narich

انقد نگو ناریچ ناریچ :-? :D( :D(

بابا نریچ درسته

من متولد 72ام. الی که بزرگتر از توئه و آرون که بالای هیجده ساله.

الوه هم که هم سنه منه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Aslan
انقد نگو ناریچ ناریچ :-? :D( :D(

بابا نریچ درسته

من متولد 72ام. الی که بزرگتر از توئه و آرون که بالای هیجده ساله.

الوه هم که هم سنه منه.

تو هم با اين اسمت چي مي شد اسمت هم مثل امضات با حال بود تازه نوشتيش باحاله

حالا چرا سن ها رو نوشتي به غير از تو سن همه رو درست گفتم كه؟؟

در رابطه با اسمت هم شرمنده نريچ جون من فكر كنم اسمت يه معني خاصي داره راستش رو بگو؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

بابا انقدر اسپم نزنید!

اصلان جان نریچ قبلا چندبار اسمش و تلفطشو توضیح داده.

چندبار باید بگیم حرفهای شخصی جاش توی پیغام خصوصیه.

حالا نیاین دوباره در جواب پست من اسپم بزنید!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان
این موضوع از هم اکنون بسته می گردد.

×
×
  • جدید...