رفتن به مطلب
فین رود فلاگوند

ساخت سریال ارباب حلقه ها؛ بحث و گمانه زنی ها

Recommended Posts

Arveldir

نظر من اینه که نباید بگیم لوتر فقط پتانسیل فیلم رو داشت و محتواش به اندازه سریال نیست

درسته که نمیشه از الان به موفقیت یا عدم موفقیت سریال پی برد ولی من خودم به این سریال امید دارم و اونو به عنوان یه تکمیل کننده فیلم جکسون میبینم نه یه ریبوت یا رقیب

در کل اگه از تیم بازیگری خوب و فیلمنامه درست و حسابی بهره ببرن موفقیتش تضمینه:) 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
amir18

کسی میدونه کارگردان و بازیگرانش چه کسایی هستن؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Aran Dur
در 28 دقیقه قبل، Peredhil گفته است :

خیر هیچی معلوم نیست.

 

من خودم شخصا احساس خوبی به سریال ندارم، مخصوصا اینکه ظاهرا در سبک و سیاق سریال بازی تاج و تخت ساخت میشه. حتی اگر هم به اون سبک ساخته نشه، اگر بازخورد طرفدارها و بیننده ها رو ببینن و متوجه بشن که استقبالی نشده، برای جذب بیش‌تر بیننده حتما به سوی تقلید از تاج و تخت خواهند رفت. به نظرم برای اکثر طرفدارها، دیدن آراگورن، گیملی، گندالف، تئودن و هر کدوم از کاراکترها در هیبت و ظاهری متفاوت خوشایند نخواهد بود، همونطور ساخت لوکیشن ها و اتمسفر فیلم، چون دیگه همه ما تا میگیم آراگورن یاد چهره ویگو مورتنسن توی لوتر میفتیم و درواقع آراگورن رو با ایشون میشناسیم. به نظرم واقعا تنها شانسی که دارن تا ازش استقبال بشه، پرداختن دقیق به داستان و جزییات و تحریف نکردنش هست، چون فرض کنید داستان دقیق و کامل بهش پرداخته نشه، تحریف هم بشه، به علاوه اتمسفر و بازیگرهای فیلم هم تغییر کرده باشن، خب این به نظرم اصلا جالب نیست و صرف بی دلیل وقت و انرژی هست، چون از قبل اثر بهتری از این داستان وجود داره، پس تنها شانس پرداختن دقیق به داستان و محتوی هست تا حداقل بیننده برای دیدن کتاب روی پرده داستان رو دنبال کنه. 

با سلام

همونطور که قبلا گفتن، این فیلم راجع به اتفاقات قبل از ارباب حلقه هاست. پس هیچ تحریفی ممکنه { حداقل } توی فیلم هایی که ساخته شده و یا کتاب ارباب حلقه ها صورت نگیره. ولی ممکنه در اتفاقات قبل از ارباب حلقه ها تحریفی بشه.

حتی اگر هم بخوان مثل تاج و تخت که من ندیدمش بسازن. دستشون خیلی بستست چون داستان یه چیز دیگست و اتفاقات یه چیز دیگه و تنها راه تحریفه.

ولی به نظرم باید صبر کنیم تا دامنه ی داستان رو تعریف کنن. چون اتفاقات قبل از ارباب حلقه ها می تونه هر جایی باشه. می تونه اتفاقات سیلماریون ها باشه، می تونه قدرت گرفتن سارون و نحوه ی ساخت حلقه ها باشه. می تونه مربوط به آراگورن و زندگیش باشه. می تونه در مورد برخواست انگمار باشه. خلاصه هر چی .....

پس به نظرم برای قدم بعدی در اظهار نظر در مورد این سریال. باید صبر کنیم ببینیم این سریال در مورد کدوم یکی از اتفاقات قبل از ارباب حلقه هاست.

با تشکر

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
king fingolfin

سلام .مرسی بابت ایجاد این موضوع و بحس راجب آن ..

من تا جایی که میدونم کار های پیتر جکسون راجب ارباب حلقه ها و تالکین شاهکار بودن و خیلی از جاهای این داستان رو با زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشیدن . یک فیلم جذاب و همینطور جذب مخاطبین به داستان های تالکین ... نکات مثبت زیادی هم که میشه از این سه گانه ها توصیف کرد زیادن و جای بحسی جداگانه دارن ... گر چه ایراداتی هم دارن ...

 

مثله اینکه سریالی با هزینه حداقل یک میلیون دلار قراره ساخته بشه راجب دنیای تالکین. و داستان این سریال پیش از رویداد های یاران حلقه است ... داستان این سریال ممکنه دوران اول باشه یا دوران دوم و یا همان دوران سوم ... اگه میترسین که خاطره بدی براتون بسازه فک کنم نباید بترسین ... این داستان بیشتر شخصیت های ارباب حلقه ها رو نداره مثله سم وایز گمجی یا مری یا پپین یا لگولاس یا گیملی یا فارامیر یا برومیر و یا خیلی های دیگه ... ممکنه تجربه ی خوبی بشه و یا ممکنه تجربه ای بد ... تو متن خبری اینجوری اومده که : قطعا طرفداران مجموعه ارباب حلقه‌ها و سه گانه فیلم The Lord of the Rings به‌ کارگردنی پیتر جکسون، بسیار خوشحال هستند که سریال این مجموعه قرار نیست براساس رمان‌های اصلی ارباب حلقه‌ها تولید و از آمازون منتشر شود، زیرا اتفاقات این سریال قرار است پیش از اتفاقات رمان و فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه) جریان داشته باشد و این احتمال وجود دارد که سریال The Lord of the Rings براساس کتاب سیلماریلیون (The Silmarillion) تولید و منتشر شود.این سریال قرار است براساس داستان‌ها و دست نوشته‌های جی. آر. آر. تالکین که تا پیش از این خوانده و به آن پرداخته نشده، تولید و منتشر شود.طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، سریال The Lord of the Rings برای پنج فصل برنامه ریزی شده و همچنین آمازون حق ساخت یک سریال فرعی براساس این مجموعه را نیز به دست آورده است. هزینه ساخت هر پنج فصل این سریال حدود یک میلیارد دلار برآورد شده است که این مبلغ قابل افزایش نیز خواهد بود. این بودجه شامل استخدام سازندگان، بازیگران، نویسندگان و تهیه کنندگان می‌شود و همچنین بخشی از این بودجه نیز به جلوه‌های ویژه سریال اختصاص داده خواهد شد.

 

اینه همینی که هست نگران نباشید اگرم خیلی از این قضیه ناراضیید بهتون پیشنهاد میکنم وقتی که این سریال منتشر شد نگاه نکنید ولی باز این نظر شخصیمه .... فعلا همینقدر خبر منتشر شده بزودی اطلاعات بیشتری راجب زمان ساخت و ... منتشر میشهB-)

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فین رود فلاگوند

با عرض اجازت

خبری که دوست عزیز king finkgolfin دادند تقریبا خبر خوبی بود.

البته من هم در جایی خوانده بودم که اتفاقات داستان مربوط به پیش از ارباب حلقه هاست. اما سوال اصلی اینجاست که اصلا چه چیزی را می خواهند نمایش بدهند؟ ماجراهای کتاب هابیت را؟ جمع شدن نیروهای پلید سائورون را؟ یا خباثت های مارزبان و سارومان را؟ من که فکر نمی کنم چیز های اساسی برای نمایش وجود داشته باشد که جذابیت زیادی هم داشته باشد. به خصوص وقتی که بیشتر تماشاگران این سریال به احتمال زیاد آثار تالکین را نخوانده اند و ممکمن است با هیچ کدام از شخصیت های پیش از ارباب حلقه ها آشنایی نداشته باشند.

البته در یک جای این خبر یک حرف ناصواب وجود دارد و آن هم احتمال ساخت سریال سیلماریلیون است که طبق منابع دیگر تایید شده است این قرارداد فقط مربوط به ارباب حلقه ها می شود و بس.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
lord of gondolin

به نظر من میتونه ماجرای تعقیب گالوم یا اره بور در زمان داین باشه .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فین رود فلاگوند
در 40 دقیقه قبل، lord of gondolin گفته است :

به نظر من میتونه ماجرای تعقیب گالوم یا اره بور در زمان داین باشه .

با عرض اجازت

بله اما هیچ کدام از این ها نمی تواند خوراک کاملی برای تولید پنج فصل سریال باشد!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Eruyeganeh

Aiya

امتياز براي  ارباب حلقه ها خريداري شده و قطعا از هابيت يا سيلماريليون نخواهد بود و با توجه به اینکه قبل از یاران حلقه ست پس از بخش ضمايم ارباب حلقه هاست و ... مثل انگمار و ساخت حلقه ها و یا...

اما طبیعتا من فکر نمی کنم که پتانسیل و کشش پنج فصل رو داشته باشه مگه اینکه دست به تحریفبردارن که اصلا خوشایند نیست و کتاب رو مثل اثار دیگه تغییر بدن و نگرانم که لوتر رو برامون نابود کنن ... با الگو گرفتن از سریال تاج و تخت که اصلا نمیشه این دو رو قابل مقایسه با هم دونست من موفقیتی تو این اقتباس نمیبینم

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
lord of gondolin
در 4 ساعت قبل، فین رود فلاگوند گفته است :

با عرض اجازت

بله اما هیچ کدام از این ها نمی تواند خوراک کاملی برای تولید پنج فصل سریال باشد!

خب دیگه به خاطر همین حس خوبی بهش ندارم . چون فکر میکنم زیادی قراره کشش بدن که بد میشه . نمونه اش هم تو هابیت دیدیم تا حدودی .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
lord of the moon

در باب این سریال ...

خب من در جایگاهی نیستم که بخوام ندیده نظر بدم ولی خب آمازون یکی از بزرگ ترین کمپانی های چند ملیتی با ثروتی عظیمه که قدرت و نفوذ بسیار وحشت آوری بر تمام دنیا داره و به گمانم رئساش از ملکور راه و رسم قدرت افروزی رو یاد گرفتند :> این که یک اثر در بین راه به مشکل مالی نخوره و بدون مشکل پیش بره خیلی مهمه. مشکلی که گات باهاش دست و پنجه نرم کرده و شاید بشه گفت آسیب هایی دیده.

شاید بشه آمازون رو یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت این سریال دونست و حتما قدرت ساخت یک اثر خوب به صورت بالقوه رو هم دارند با این حال اگه به سراغ ارباب حلقه ها برند به نظر حقیر قرار نیست اتفاق خوبی بیفته چون شاهکار قدرتمند جکسون به قدری خوبه که بیننده ها قرار نیست از یک سریال در همون بازه ی زمانی اسقبال کنند ولو اثر بهتر از سینمایی هم بشه (که نمی دونم چه طوری) باز هم سیل مخالفت ها کار رو سخت می کنه

پس گزینه ی سیلمارلیون باقی می مونه گزینه ای که همه رویای ساختش رو داشتیم و شخصا فکر نمی کردم خیلی زود کسی بخواد به سراغش بره ولی خب واقعا هم به گزینه ی آمازون فکر نمی کردم. 

امّا تمام کسانی که سیلمارلیون رو خوندند می دونند اثر می دونند این شاهکار به قدری بزرگ ، عظیم و پر شکوه هست که ساخت یک نسخه ی قابل قبول از تمام کتاب که حق مطلب رو ادا کنه به واقع یکی از سخت ترین چالش های دنیای تلوزیون در تاریخ خواهد بود. تنها تصور هیولاهای بزرگی که عظمتشون کوه ها رو حقیر می کنه از حمله آنکلاگون که 300 برابر اسماگ بزرگیش تخمین زده شده باعث سر درد سازندگان میشه.

فکر به ارتشی از اژدهاها ، بالروگ ها ، الف ها ، 5 جنگ بزرگ و ... برای خواننده هیجان انگیزه ولی در دل آرزو می کنم اگه توانایی به نمایش گذاشتن یک اثر قابل قبول رو ندارند بهتره به سمتش نرند. ولی خب باز هم با آمازون طرف هستیم.

هر اتفاقی ممکنه بیفته ولی باید در نظر داشته باشیم احتمالی نیست که فن ها بتونند در نظر بگیرند و سازندگان این پروژه از قبل در ذهن نداشته باشند و تجزیه و تحلیلش نکرده باشند. با یک شبکه ی داخلی یا شرکت عادی شرقی طرف نیستیم. 

شاید به حکایت هایی چند از داستان مثل برن و لوثین، تورین تولمبار یا حکایت نومه نورها کفایت کنند یا شاید قصد به نقش کشیدن داستا از خلق ئیا تا نابودی حلقه رو داشته باشند. هرچی هست من به آمازون اعتماد می کنم. بودجه ی در نظر گرفته شده هم نشون دهنده ی برنامه ریزی دقیق برای این کاره

پس ترجیح میدم گمانه زنی رو مثبت در نظر بگیرم. بله ساخت یک اثر خوب به شدت سخته ولی ما با ارباب حلقه ها طرف هستیم . اگه پروژه شکست بخوره چهره ی این اثر و تولیکن قرار نیست خدشه دار بشه و فقط سازندگان ضرر کردند پس جای نگرانی نیست چهره ی اثر مجبوبمون تا ابد خدشه ناپذیره.

در کل که امیدوارم این اثر با فیلم نامه ی خوبی ، بازیگران کار آمد و کیفیت ساخت خوب ساخته بشه ... با این که ما ایرانی ها قرار نیست معمولا برای دیدن فیلم پولی پرداخت کنیم و واقعا جایی برای شکایت نداریم امّا امیدوارم تا زمانی که اثر از خودش ضعف نشون نداده ازش حمایت کنیم و از همه مهم تر داستان بتونه حق مطلب در مورد بسیاری از کاراکترهای کلیدی مثل سائرون ، فیه نور، فینگولفین ، ملکور ، والار به صورت کلی بیان کنه. حتی اشاره هایی هم کافی است. شاید شنیدن صدای خنده ی دیوانه وار تولکاس یا خشم ملکور و ساحت در والینور ... بهترین آرزوها رو برای سریال دارم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Aran Dur

پسر هر وقت می گین لوتر من با خودم می گم: این لوتر کیست؟ فکر می کنم یکی از ابرقهرمانان داستانه که زده یکی از والارها رو کشته. خب بگید ارباب حلقه ها. کم لوت داریم تو داستان ها.

خب همونطور که جناب @king fingolfin خبر رو ارائه دادن:

در در 11/28/2017 at 4:14 AM، king fingolfin گفته است :

هزینه ساخت هر پنج فصل این سریال حدود یک میلیارد دلار برآورد شده است

وقتی می گه یک میلیارد دلار، منظورش 2 تومن نون سنگک نیست. منظورش 2 ....میلیارد ....... دلاره. پس بدونین که قطعا قراره یه چیز توپ از آب در بیاد.

 

درضمن، چرا سر داستان و .... بحث می کنید و فکر می کنید اونا داستان غلطی رو مد نظر دارن در حالی که خودش گفتن:

در در 11/28/2017 at 4:14 AM، king fingolfin گفته است :

این بودجه شامل استخدام سازندگان، بازیگران، نویسندگان و تهیه کنندگان می‌شود

خب تکرار می کنم:

در در 11/28/2017 at 4:14 AM، king fingolfin گفته است :

نویسندگان

یعنی هنوز داستانی نوشته نشده. اونا یه چیز تخمینی گفتن: قبل از ارباب حلقه ها.

خب همونطور که می دونیم، اونا به خوبی می دونن که نمی تونن دوباره 3 گانه ی ارباب حلقه ها رو بسازن چون دیگه عالی تر از اون نمیشه و با شکست مواجه می شن.

حق امتیاز سیلماریل ها رو هم که نخریدن.

خب منم بودم با این وضعیت می گفتم: قبل از ارباب حلقه ها.

باور کنید هنوز خودشون هم نمی دونن چه داستان هایی رو می خوان تحت شعاع قرار بدن. وگرنه بهمون می گفتن.

پروژه ی عالی ای خواهد شد. از لحاظ گرافیک و بازیگران و ......

ولی از لحاظ نحوه ی ساختن سریال و تحریف ها و اضافه و کم کردن اون و ساخته شدنش مثل گات { که من ندیدمش }. خب باید بگم هنوز به شکستش اعتقاد دارم.

ویرایش شده در توسط Aran Dur

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فین رود فلاگوند
در 17 ساعت قبل، Aran Dur گفته است :

وقتی می گه یک میلیارد دلار، منظورش 2 تومن نون سنگک نیست. منظورش 2 ....میلیارد ....... دلاره. پس بدونین که قطعا قراره یه چیز توپ از آب در بیاد.

 

درضمن، چرا سر داستان و .... بحث می کنید و فکر می کنید اونا داستان غلطی رو مد نظر دارن در حالی که خودش گفتن:

خب تکرار می کنم:

یعنی هنوز داستانی نوشته نشده. اونا یه چیز تخمینی گفتن: قبل از ارباب حلقه ها.

خب منم بودم با این وضعیت می گفتم: قبل از ارباب حلقه ها.

باور کنید هنوز خودشون هم نمی دونن چه داستان هایی رو می خوان تحت شعاع قرار بدن. وگرنه بهمون می گفتن.

پروژه ی عالی ای خواهد شد. از لحاظ گرافیک و بازیگران و ......

ولی از لحاظ نحوه ی ساختن سریال و تحریف ها و اضافه و کم کردن اون و ساخته شدنش مثل گات { که من ندیدمش }. خب باید بگم هنوز به شکستش اعتقاد دارم.

با عرض اجازت

اولا قوی از آب درآمدن یک اثر سینمایی یا تلویزیونی، همیشه مستلزم بودجه ی زیاد نیست؛ چه بسیار پروژه ها با بودجه های عظیمی که شکست خوردند و موفق نشدند و چه بسیار آثار خوبی که جمع و جور ساخته شدند.

 ثانیا درست است که نویسندگان هنوز انتخاب نشده اند و داستانی نوشته نشده اما ما با توجه به اطلاعاتی که داریم مثل اینکه داستان سریال قبل از اتفاقات ارباب حلقه هاست، می گوییم داستان اساسی خاصی برای نمایش وجود ندارد که یک پیرنگ قوی به این سریال ببخشد و به همین واسطه اگر بهترین تیم نویسندگان هم جمع شود احتمالا اثر، اثر چندان موفقی نخواهد شد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Aran Dur
در 1 ساعت قبل، فین رود فلاگوند گفته است :

با عرض اجازت

اولا قوی از آب درآمدن یک اثر سینمایی یا تلویزیونی، همیشه مستلزم بودجه ی زیاد نیست؛ چه بسیار پروژه ها با بودجه های عظیمی که شکست خوردند و موفق نشدند و چه بسیار آثار خوبی که جمع و جور ساخته شدند.

 ثانیا درست است که نویسندگان هنوز انتخاب نشده اند و داستانی نوشته نشده اما ما با توجه به اطلاعاتی که داریم مثل اینکه داستان سریال قبل از اتفاقات ارباب حلقه هاست، می گوییم داستان اساسی خاصی برای نمایش وجود ندارد که یک پیرنگ قوی به این سریال ببخشد و به همین واسطه اگر بهترین تیم نویسندگان هم جمع شود احتمالا اثر، اثر چندان موفقی نخواهد شد.

فکر نمی کنم اینجا و در مورد این سریال، قضیه ی « سنگ بزرگ نشانه ی نزدن هست » برقرار باشه.

به نظرم اونایی که این کار رو قبول کردن حداقلش یه منجنیق دارن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
hesampakii

اتفاقا خوبی سریال اینه میتونه رو تک تک جزئیات کار کنند و توی زمان محدود نیستند

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
king fingolfin

دوستان خسته نباشین:x....مرسی که متن خبری رو کامل خوندین

ما داریم چیز هایی که هنوز معلوم نیست رو نقد میکنیم چیز هایی که فعلا احتمال داره باشن ....

هممون میدونیم که این سریال رو آمازون داره میسازه یه کمپانی ثروتمند و دست و پا گنده .... به احتمال 70% ممکنه سریال موفقیته خوبی در عرصه خودش و دنیای تالکین کسب بکنه در نقش یک نمایش تلویزیونی یا سینمایی ....

دقیقا الان چیزی معلوم نیس فقط همونه که در متن خبری اومده ....

سریال قراره در سال 2019 تولیدش شروع بشه و در سال 2020 پخش بشه بنطرم وقت دارن که دستندرکاران فیلم رو انتخاب کنند و برنامه ریزی های خوبی رو ارايه بدن ... بازم پیگر خبر ها باشین ....

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
میانس تریث
در در ۱۳۹۶/۹/۷ at 4:14 AM، king fingolfin گفته است :

سلام .مرسی بابت ایجاد این موضوع و بحس راجب آن ..

من تا جایی که میدونم کار های پیتر جکسون راجب ارباب حلقه ها و تالکین شاهکار بودن و خیلی از جاهای این داستان رو با زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشیدن . یک فیلم جذاب و همینطور جذب مخاطبین به داستان های تالکین ... نکات مثبت زیادی هم که میشه از این سه گانه ها توصیف کرد زیادن و جای بحسی جداگانه دارن ... گر چه ایراداتی هم دارن ...

 

مثله اینکه سریالی با هزینه حداقل یک میلیون دلار قراره ساخته بشه راجب دنیای تالکین. و داستان این سریال پیش از رویداد های یاران حلقه است ... داستان این سریال ممکنه دوران اول باشه یا دوران دوم و یا همان دوران سوم ... اگه میترسین که خاطره بدی براتون بسازه فک کنم نباید بترسین ... این داستان بیشتر شخصیت های ارباب حلقه ها رو نداره مثله سم وایز گمجی یا مری یا پپین یا لگولاس یا گیملی یا فارامیر یا برومیر و یا خیلی های دیگه ... ممکنه تجربه ی خوبی بشه و یا ممکنه تجربه ای بد ... تو متن خبری اینجوری اومده که : قطعا طرفداران مجموعه ارباب حلقه‌ها و سه گانه فیلم The Lord of the Rings به‌ کارگردنی پیتر جکسون، بسیار خوشحال هستند که سریال این مجموعه قرار نیست براساس رمان‌های اصلی ارباب حلقه‌ها تولید و از آمازون منتشر شود، زیرا اتفاقات این سریال قرار است پیش از اتفاقات رمان و فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه) جریان داشته باشد و این احتمال وجود دارد که سریال The Lord of the Rings براساس کتاب سیلماریلیون (The Silmarillion) تولید و منتشر شود.این سریال قرار است براساس داستان‌ها و دست نوشته‌های جی. آر. آر. تالکین که تا پیش از این خوانده و به آن پرداخته نشده، تولید و منتشر شود.طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، سریال The Lord of the Rings برای پنج فصل برنامه ریزی شده و همچنین آمازون حق ساخت یک سریال فرعی براساس این مجموعه را نیز به دست آورده است. هزینه ساخت هر پنج فصل این سریال حدود یک میلیارد دلار برآورد شده است که این مبلغ قابل افزایش نیز خواهد بود. این بودجه شامل استخدام سازندگان، بازیگران، نویسندگان و تهیه کنندگان می‌شود و همچنین بخشی از این بودجه نیز به جلوه‌های ویژه سریال اختصاص داده خواهد شد.

 

اینه همینی که هست نگران نباشید اگرم خیلی از این قضیه ناراضیید بهتون پیشنهاد میکنم وقتی که این سریال منتشر شد نگاه نکنید ولی باز این نظر شخصیمه .... فعلا همینقدر خبر منتشر شده بزودی اطلاعات بیشتری راجب زمان ساخت و ... منتشر میشهB-)

 

سلام.هزینه دریافت امتیاز ساخت سریال بیش از 200 میلیون دلاره و هزینه ساخت سریال مطمئنا بالاتر از 1میلیارد دلار خواهد بود.شما نوشتین 1 میلیون که احتمالا سهوی بوده.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
DARK@ LORD

از نظر من ارباب حلقه ها تو هر سبک (فیلم و سریال و انیمیشن) اگه درست کار بشه موفقه میشه

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
blackhole

این خبر جالب بود:Gandalf:

یکی از نام آشناترین شخصیت های حوزه ی ادبیات و سینما «گندالف» است که همگان وی را با ایفای نقش «ایان مک کلن» در مجموعه فیلم های «ارباب حلقه ها» و «هابیت» می شناسند. این بازیگر 78 ساله ی بریتانیایی در مصاحبه ی جدید خود اعلام کرده که دوست ندارد هیچ بازیگر دیگری به جز خودش در این نقش بازی کند. این بازیگر سال های طولانی از عمر خود را با مجموعه داستان های «تالکین» سپری کرده و تقرییاً می توان به جرئت گفت که شخصیت گندالف مدیون تلاش های مک کلن است. بازی درخشان او در این نقش باعث شد هواداران و منتقدان با آغوشی باز از وی استقبال نمایند و همانطور که انتظار می رفت، تعداد بسیار زیادی جایزه و عنوان و… به سمت او روانه شد. عشق و علاقه ی سرشار این بازیگر به نقش خیالی اش باعث شده تا او حضور بازیگری دیگر در نقش گندالف را تاب نیاورد.
همان طور که مطلع هستید شبکه ی «آمازون» به تازگی خبری مبنی بر تولید سریالی بر اساس داستان های «ارباب حلقه ها» منتشر نموده است. ایان مک کلن در مصاحبه ی جدید خود بیان کرده که یا خودش باید گندالف را بازی کند یا به هیچ وجه اجازه ی ایفای نقش به بازیگر دیگری را نخواهد داد. این بازیگر در برنامه ی تلویزیونی این هفته ی «گراهام نورتون» موضع خود را در قبال گمانه زنی های اخیر مبنی بر ایفای نقش بازیگری دیگر در نقش گندالف مشخص کرد:

منظورتان چیست که می گویید یک گندالف دیگر؟ من هنوز به تیم سازنده ی سریال جواب مثبت نداده ام چون هنوز از من نخواسته اند که در سریال حضور داشته باشم. شما می گویید که کسی دیگر قرار است نقش گندالف را بازی کند؟ این شخصیت بالای 7 هزار سال سن دارد و من هنوز برای این نقش تازه نفس و جوانم.

مک کلن 78 ساله نکته ی خوبی را در مصاحبه اش پیرامون سن گندالف متذکر شده است. از آنجاییکه او این حرف را در یک برنامه تلویزیونی زنده زده، بهتر است که سازندگان سریال نیز چنین فرصتی را از دست نداده و در آینده ی نزدیک به او پیشنهاد بازی در سریال دهند.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Aran Dur
در 5 ساعت قبل، blackhole گفته است :

منظورتان چیست که می گویید یک گندالف دیگر؟ من هنوز به تیم سازنده ی سریال جواب مثبت نداده ام چون هنوز از من نخواسته اند که در سریال حضور داشته باشم. شما می گویید که کسی دیگر قرار است نقش گندالف را بازی کند؟ این شخصیت بالای 7 هزار سال سن دارد و من هنوز برای این نقش تازه نفس و جوانم.

مک کلن 78 ساله نکته ی خوبی را در مصاحبه اش پیرامون سن گندالف متذکر شده است. از آنجاییکه او این حرف را در یک برنامه تلویزیونی زنده زده، بهتر است که سازندگان سریال نیز چنین فرصتی را از دست نداده و در آینده ی نزدیک به او پیشنهاد بازی در سریال دهند.

با اینکه برای ایشون بسیار احترام قائلم و باور دارم که اصلا ایشون شاهکاری خلق کردن با ایفای نقش گندالف. ولی اعتقاد دارم که این خواستشون یخورده فراتر از واقعیته. اگر بخواد سریالی ساخته بشه نمیشه که چند تا از بازیگراش از فیلم ها باشن و چند تای دیگه جدید. اینجوری میشه یدونه به میخ، یدونه به تخته.

من شخصا با اینکه اعتقاد دارم ایشون نقش گندالف رو شاهکار بازی کردن ولی همچنین اعتقاد دارم که این شاهکار حدود 17 سال پیش اتفاق افتاده و ایشون دیگه اون شور رو ندارن. نمونه ی بارزش کریستوفر لی خدا بیامرز که سارومان ارباب حلقه هاش بدجور از لحاظ شور و انرژی با هابیت فرق داشت.

ببخشید ولی نمیشه سن رو پنهان کرد.

درضمن، درسته گندالف 5000 سالشه. ولی اون از اول همینجوری پیرمرد وارد آردا شده :D

ویرایش شده در توسط Aran Dur

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...