رفتن به مطلب

سوال

dain

در کتاب های تالکین اشاره زیادی به الف های وانیار نشده.

سوالم اینجاست این الف ها زندگیشون چجور و مهارتشون به چه صورت بوده؟

و آیا برتری نسبت به دو تا طایفه دیگه داشتن؟

و سوال دیگه ایا همراه نولدور الفی از وانیار همراهشون به سرزمین میانه برگشت؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

2 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 1
اله ماکیل

پاسخ سوال اول: زندگی بخصوصی نداشتند، اما گفته شده که در موسیقی و آواز بسیار ماهر و چیره دست بودند. به عبارتی لطیف ترین اوازها و ترانه ها متعلق به قوم وانیار بود. نژاد صلح جو و مهربانی بودند و بسیار مورد احترام سایر مردمان کوئندی.
پاسخ سوال دوم: تنها برتری که داشتند (البته اگر بشه اسمش رو گذاشت برتری) بسیار نزدیک والیمار زندگی میکردند و از همین جهت مقاصد خداوندان غرب رو به وضوح بیشتری در می یافتند. اینها مردمانی بودند که به واسطه لطافت آوازهاشون بسیار محبوب مانوه و واردا بودند. هر چند در جاهایی از سیلماریلیون از اینگوه (پادشاه وانیار) به عنوان پادشاه برین تمامی نولدور یاد میشه.
پاسخ سوال سوم: پاسخ این سوال منفی است. هیچ کس از وانیار راه تبعید را نپویید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 1
*Manwë*

درود

خب یه ساز ناهمگون شاید به پستتون خواهم زد ،در کل وانیار اولین گروه از الف ها بودند که به پرسش اینکه ایا شما به غرب میاید به اورومه جواب مثبت دادند و زود تر از همه هم به امان رسیدند و از همون اول دلباخته دو درخت و عظمت والار شدند و در هنر و موسیقی از تمام الف ها مهارت بیشتری داشتند ،صورتی زیبا داشند و مورد علاقه والار به خصوص مانوه و واردا و در کوهپایه تانیکوئتیل و نزدیکی والیمار زندگی می کنند و قومی صلح جو بودند و همیشه گوش به فرمان والارند و محبوبیتشان هم جزو برتری انها بوده و هست و اینگوه،رهبر وانیار را شاه تمام الف ها میدانند و همسر دوم فینوه ،نخستین شاه نولدور نیز از وانیار بود،ایندیس پس نا خواسته در اتفاقات اردا نقش داشتند زیرا مادر برترین الف ها ،فینگولفین و فینارفین از وانیار بوده،و بهتر است اشاره کنم ایندیس خواهر زاده اینگوه بود.

ویرایش شده در توسط A.M.S
د

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...