رفتن به مطلب
  • 0
Peredhil

سرنوشت سرزمين هاى الف ها

سوال

Peredhil

سلام

بعد از ترك سرزمين ميانه توسط الف ها، شهرهاشون چى ميشن؟

آيا به مرور زمان خراب ميشن يا نيرويى اون ها رو زنده نگه ميداره؟ آيا انسان ها ميتونن وارد اون ها بشن؟ يا از ورود بهشون خوددارى ميكنن؟

ویرایش شده در توسط Nienor Niniel
حذف سوال نامربوط به موضوع تاپیک

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

1 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 1
Nienor Niniel

در مورد لورین، کلبورن بعد از گالادریل مردمش رو به تنهایی رهبری می کنه و اونا رو به جای دیگه یی میبره. فکر می کنم به جایی بین سیاه بیشه و لورین. اما اینکه کسی نمی تونه بره، خب حداقل آرون که می تونست به لورین بره و زمانی که به اونجا میره از لفظ "خاموش" برای لورین استفاده میشه و پاییزی که داشته از راه میرسیده. خب برداشت من از اینا این بود که لورین کم کم متروک میشه. بعضی از اهالیشم امکان داره به سیاه بیشه رفته باشند. اما خود سیاه بیشه که به احتمال قوی، باقی می مونه و متروکه نمیشه و تعدادی از الف هایی که نرفتن زیر پرچم تراندویل به زندگی ادامه میدند. ریوندل دیگه اربابش رو نداره و اکثر مردمش هن کوچ کردن و آراگورن بعدها در اشاره به باغی از ریوندل میگه باغی که اکنون وجود ندارد. فکر میکنم اونجا هم دیگه اثری از زندگی قبل توش نمونه. 

فکر نمی کنم نیرویی بتونه اونا رو نگه داره.  مگر نه اینکه گالادریل با قدرت حلقه ش لودین رو اونطور آباد نگه داشته بود و حلقه ها هم که از بین رفتند و هیچ وقت قلمروهای الفی از ویرانی چندان مصون نبودند که بگیم محاله از بین برند.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...