رفتن به مطلب
  • 2
Lord Thranduil

نیمه اورک ها چه موجوداتی بودند؟

سوال

Lord Thranduil

Half-Orc ها چه موجوداتی بودن؟ یعنی چجوری میشه نیمه اورک وجود داشته باشه؟؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

5 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 6
لیدی گالادریل



نیمه اورک ها از خدمتگذاران سارومان در اواخر دوران سوم بودند آنها قوی هیکل، تیز هوش وشریر بود. به نظر میرسد که آنها چیزی بین انسان و ارک باشند و صفات انسانی در واقع به ارک ها منتقل شده باشد اما آنها در واقع نژادی متفاوت بودند.

منشا و ماهیت اورک ها ناشناخته است.

1- احتمال دارد که آنها انسانهایی باشند که تحت سلطه مورگوت و یا کارگزاران او به مرحله ای از وحشی گری و صفات غیر انسانی رسیده باشند که تغییر ماهیت داده و تبدیل به موجوداتی با ماهیت نیمه اورک شده باشند.
2- ممکن است که اورک ها با انسان ها پیوند برقرار کرده و نسلی جدید را به وجود آورده باشند که خوی وحشی گری اورک و صفات انسانی را همراه با هم داشته باشد و یا تلفیقی از انسانهای وحشی و یا انسان های اولیه با اورک ها بر اثر پیوند زناشویی

3- موجوداتی ساکن دونلند که بین انسان و هابیت بودند و در واقع انسانهای اولیه بودند

به نظر میرسد که نیمه ارک ها برخلاف اورک ها که از نسل اولیه الف ها بودند انسانهای اولیه ای بودند که تحت تسلط مورگوت و خدمتگزاران او درآمده و به مرور زمان و با تجدید نسل از لحاظ ذهنی و خلق و خوی تقریبا به سطح اورک ها رسیدند اما با درجه بالاتری از هوش و توان بدنی. سپس این نژاد با اورک ها پیوند برقرار کرده و نژادی بزرگتر و قوی تر و شرورتر از اورک ها و انسان های اولیه شرور شدند.

در دوران سوم سارومان با علم به این موضوع اورک ها و انسان ها را پیوند داده و نسلی قوی و شرور و تیزهوش حاصل این پیوند زناشویی بوده است و نه طبق آن چیزی که در فیلم نشان داده شده که سارومان خود تکثیر انجام داده است.

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 4
Lord Thranduil

اگه کار سارومان باشه پس یعنی در هنگام جنگ حلقه این کار صورت گرفته اما در اون زمان ارتش سارومان فقط از ارک ها تشکیل شده بود و سارومان به انسان ها دسترسی نداشت...

درضمن مگه ارکا از طریق اون کوره ها به وجود نمی اومدن؟؟

ویرایش شده در توسط Lord Thranduil

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 4
تور پسر هور

موجوداتی مخلوط از اورکها،گابلینها و الفها و انسان ها

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 3
مورگوت کبیر

درسته که سارومان از نیمه اورک ها در سپاهش استفاده نکرده . ولی گفته میشه اورک ها هم الف هایی بودن که سائورون اونارو دستکاری نژادی کرده . موجودات ترکیبی هم در کل دنیای آردا خیلی کم پیدا میشن و همشون از طریق دستکاری نژادی ساخته شده ان. حالا نمیدونم سارومان بوده یا نه ولی پیدایش این موجودات فقط از طریق یک دستکاری نژادی امکان پذیره.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 2
مورگوت کبیر

نیمه اورک ها موجوداتی ان که نصف اورک و نصف انسان ان و در جنوب کوه های مه آلود زندگی میکنند. این موجودات رو سارومان جادوگر با ایجاد یک اختلال نژادی میان اورک و انسان بوجود آورد.:Balrog:

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...