رفتن به مطلب
  • 0
hobbit 2013

چه بر سر بقیه دورف های فرار کرده از اره بور آمد؟

سوال

hobbit 2013
ارسال شده در (ویرایش شده)

از اونجایی در صحنه های ابتدایی فیلم هابیت سفر غیر منتظره میبینیم که دورف ها از اره بور فرار میکنند.آیا غیر از اون 13 دورف بقیه قومشون که با هم فرار کردند بقیه دورفها کجا رفتند؟ توی جنگ نیستند؟

ویرایش شده در توسط الوه
بازگردانی به شکل اولیه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

2 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 3
لیدی گالادریل

موقعی که اژدها به اره بور حمله کرد عده ای که بیرون بودند از جمله تورین، تونستند که جون سالم به در ببرند و یه عده هم مثل تراین و ترور  و ... از در مخفی فرار کردند. تمامی کسانی که در داخل اره بور بودند و راه مخفی را هم بلد نبودند توسط اژدها کشته شدند. دورفها مدتی سرگردان بودند تا به سرزمین موریا رفتند و در آنجا دیدند که سرزمینشان توسط گابلین ها اشغال شده است. بعد از این واقعه در اقصی نقاط مختلف پراکنده شدند. تو فیلم هم که بالین اشاره به کوهستان آبی و زندگی در اونجا میکنه. البته عده ای از دورفهای معدنچی یعنی داین و سایرین که تعدادشان هم زیاد بوده،  در تپه های آهن زندگی میکردند. تپه های آهن در نزدیکی اره بور بود و جنگجویان زیادی داشته، بنابراین تورین پیش از شروع نبرد با الفها از کارک (زاغ خبر رسان) درخواست میکنه که به داین و سایر همراهانش خبر بده و درخواست کمک برای شرکت در جنگ رو بکنه. بنابراین میبینیم به دلیل پراکنده بودن دورفها در نقاط مختلف و دوری از منطقه اره بور امکان درخواست کمک از اونها وجود نداشته و به غیر از این 13 نفر دورف کوهستان و دورفهای تپه های آهن بقیه در جنگ شرکت نمی کنند.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 1
ranger of north
ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام

اونا هر کدوم پراکنده شدن به جاهای مختلف البته بیشترشون رفتن به اردلوئین. نبودنشون هم به این خاطر بود که تورین باید ارکن استون رو می گرفت تا همه دورف ها متحد بشن.

ویرایش شده در توسط الوه
بازگردانی به شکل اولیه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...