رفتن به مطلب
  • 0
dain

سرنوشت گندالف پس از مبارزه با بالروگ؟

سوال

dain

موقعی که میتراندیر تو موریا با بالروگ درگیر شد چجوری یه دفه گندالف سفید شد و چجور دوباره زنده شد و اون سرزمین عجیبی که بعد از بیدار شدن داخلش بود کجاست؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

4 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 2
الوه
در 4 دقیقه قبل، Mithrandil گفته است :

در کتاب سیلماریلیون زمانی که سائورون برای بار اول میمیره و جسمش نابود می شه ملکور به اون دوباره جسمیت میبخشه و دوباره صاحب جسم می شه.

همچین چیزی صحت نداره، سائورون هرگز تا زمان سقوط نومه نور جسمش رو از دست نمیده و ملکور هم هیچوقت به سائورون جسمی نمیده، یکبار کتاب سیلماریلیون رو بخونید میبینید همچین ماجرایی که گفتید وجود نداره در داستان

در 5 دقیقه قبل، Mithrandil گفته است :

به نظر من زمانی که گندالف بعد از مبارزه با بالروگ جسمش رو ترک می کنه به واسطه ی والار دوباره به جسمش بر می گرده ولی این بار با مقداری تغییر در ظاهر و قدرتش.

گندالف براساس گفته ی خود تالکین در نامه هاش توسط ایلوواتار بازگردانده میشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 2
تور پسر هور

پس از کشته شدن بالروگ توسط گندالف خاکستری خود ساحر نیز مرد.اما چون مایاری بود که ماموریت خود را نیمه کاره گذاشته بود ارو ایلوواتار جان دیگری به بخشید و همچنین قدرتی بس عظیم تر از قدرت پیشین.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • -2
Mithrandil

با سلام

گندالف هم مثل سائورون از نژاد مایا بوده و تنها با اراده ی ایلواتار می تونسته نابود بشه، در کتاب سیلماریلیون زمانی که سائورون برای بار اول میمیره و جسمش نابود می شه ملکور به اون دوباره جسمیت میبخشه و دوباره صاحب جسم می شه. به نظر من زمانی که گندالف بعد از مبارزه با بالروگ جسمش رو ترک می کنه به واسطه ی والار دوباره به جسمش بر می گرده ولی این بار با مقداری تغییر در ظاهر و قدرتش.

ویرایش شده در توسط الوه
تصحیح سهو ویرایشی

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...