رفتن به مطلب
  • 1
Gandalf.The.Gray

ماهیت موجودات شبه ترول در فیلم نبرد پنج سپاه چیست؟

سوال

Gandalf.The.Gray

با سلام خدمت دوستان ...

سوال من در  مورد موجودات نبرد پنج سپاه هست که در نسخه ی سوم فیلم هابیت وجود داشتند.

اولا یه سری موجود شبیه آدم ولی بزرگ و بدون لباس بودند که یکیش اونی بود که میخواست به بچه های بارد توی شهر دیل حمله کنه و بارد اونجا با یه گاری میره به سمتشو و شمشیرشو تو سینه اش فرو میکنه . اونا چی هستن؟

دوما اون موجود بزرگی که روی سرش یه سنگ بزرگی گذاشته بود و با سرش دیوار و خراب کرد ... اون هایی که پشتشون منجنیق بسته بودن و دیگه اونی که به گوشه ی چشماش زنجیر بسته بودند و با اون زنجیر ها کنترلش میکردن که بوفور تونست بپره روی سر همون و اون رو تحت کنترل بگیره .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

3 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 4
R-FAARAZON

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Troll

در این تاپیک ها هم توضیح داده شده

و این مدخل ها در مورد ترول ها

https://arda.ir/trolls/

https://arda.ir/trollshaws/

https://arda.ir/hill-trolls/

https://arda.ir/cave-trolls/

ویرایش شده در توسط R-FAARAZON

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 1
Samwise Gamgee the Brave

فک نکنم تالکین همچین ترولی مثل اونی که به بچه های بارد حمله کرد توی ذهنش داشته. یادم نمیاد که توی هابیتاشاره ای شده باشه به اون موجودات، اصن بارد دختر نداشت. بازم تخیلات پیتر جکسون. به نظرم این موجوداتی که پیتر جکسون اینجا استفاده کرد بازم مرزای لوتر رو از هابیت دورتر کرد.اون ترولی که اراگورن باهاش جنگید کجا، این مسخره کجا! اونیم که لگولاس پرید روش دیگه وقعا شورشو در اورده بود. ترولای قسمت اول خوب بودن. به نظرم کریستوفر حق داره حق ساخت فیلمای دیگه رو نفروشه. البته لوتر شاهکار بود هابیت سومیش خیلی هول هولکی ساخته شده بود.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 0
الندیل پادشاه انسان ها

واقعیتش اینه که نباید فیلم ها وبه خصوص سه گانه هابیت رو مرجعی برای شناخت موجودات تالکین در نظر گرفت.با تمامی احترامی که برای پیتر جکسون قائلم.در بعضی جاها پیتر زیاد از حد از تخیلش الهام گرفته.کما اینکه خیلی از موجوداتی که در سه گانه هابیت می بینیم در کتاب هابیت وجود نداره.نظیر دورف های قوچ سوار,بالیستاهای دورفی,گوزن تراندویل و همین موجوداتی که اشاره کردید.  

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...