رفتن به مطلب
  • 2
پادشاه جادوپیشه

گنجایش والینور چقدر بوده است؟

سوال

پادشاه جادوپیشه

     یه سوال مبهم.الفها که به والینور هجرت می کردند میتونستند در اونجا ازدواج کنند و نسلشون رو ادامه بدند و از طرفی عمر الفها جاودانه بود و در اون زمان جنگی هم در پیش نبود. خب اگه به این منوال پیش میرفت کی اب و غذای الفها رو میرسوند و والینور پیش از حد پر میشد.این یه اشکال از رشته افسانه های تالکین نیست؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

3 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 4
FILI

من در اطلس سرزمین میانه خوندم که والینور یک سرزمین اثیری هستش . یا یک جهان ثانوی. و تو کتاب هم گفته شده که فاصله ها اصلا معلوم نشدند و حتی بی معنی هم هستند.

" والار از جمله مینویان اند و می باید دارای این قدرت باشند که هر فاصله ای را در هر زمان پشت سر بگذارند" 

توی یه کتاب فقط اسم مکان ها و شهر ها آورده شده. و البته نقشه ای هم هست ولی نسبت به نقشه های دیگه ساده تره. در ضمن برای تعریف چنین جهانی همین توضیحات کوتاه کافی بوده. اینکه حالا دقیقا این سرزمین چقدر مساحت داشته و حالا جمعیت زیاد مشکلی براش پیش نمیومده زیاد با فلسفه و هدف این سرزمین جور در نمیاد!

شاید هم دارم اشتباه می کنم چون ممکنه اطلاعاتی هم در کتاب سیلماریلیون باشه ولی من هنوز این کتابو نخوندم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 3
زاپا

با سلام و درودی دیگر

چندی پیش این سوال برای من هم پیش آمد و دوستان پاسخ های شایسته ای دادند، توصیه میکنم مطالعه بفرمایید:

ازدواج دیرهنگام الف ها

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 1
Samwise Gamgee the Brave

با اجازه از بزرگتر های مجلس بگم که الف ها خیلی زاد و ولدشون کم بود و کلا زیاد بچه دار نمی شدن و به زیبایی های دنیا بیش از وا بسته بودن. وقتشونو صرف این جور کارا میکردن. بعدشم والینور خیلی بزرگ بوده احتمالا. البته من خودم تا حالا نقشه شو ندیدم.ولی خب والار هم اونجا بودن لابد یه کاری میکردن دیگه. فکر نمی کنم که زیاد اشکالی باشه. تو داستان های فانتزی همیشه افراد جاودانه بوده. 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...