رفتن به مطلب
راداگاست قهوه ای

مقایسه بازی های سرزمین میانه

Recommended Posts

سیه تیغ

نبرد در شمال افتضاحه ؟ گیم پلی این بازی و بنده به جد اذعان میکنم assassins creed نداشت . اونقدر تنوع اسلحه داره که من 6 دور بازی کردم و هی دوباره اسلحه های جدید ریفورج میکردم . داستان هم که عالی و به موازات داستان اصلی پیش رفته . دیگه چی میخواین ؟!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
نولوفینوه

گیم پلی؟؟؟؟ آخه عزیز من شمشیر زیاد گیم پلی حساب میشه؟؟؟؟؟ این. با assasins creed مقایسه میکنی تورین جان؟؟؟؟!!!!!!!!!

واقعا هیچی نداشت.. نه حرکتی.. نه چیز خاصی

به خدا این بازگشت پادشاه قدیمی جذاب تر بود

دو سه تا حرکت داش.. میزدی میرفتی

همه رو بکشی...

افتضاح بود دیگه.. فقط بید چن تا کلیدو به ترتیبی میزدی تا میکشتی و جلو میرفتی

برو bfme بازی کن.. میفهمی چی میگم!!!

ولی انصافا مقایست با assasin نا عادلانه بود

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
گلورفیندل

نبرد در شمال فقط مال ایکس باکس ارائه شده بود؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
سیه تیغ

نه . مال pc هم بود .

ببین نوبل لرد عزیز ، حرکت زدن که داشت . شما دو تا ضربه سبک میزدی به حریفت بعد که فلش بالای سرشون میومد یه kill move با حال اجرا میکرد . اگه اسلحه ت قوی بود سریع به سریع این کارو میکردی خیلی لذت بخش بود مخصوصا زمانی که توی گونداباد روی پل ها بودم با فارین که یه شمشیر یخی داشت میگرفتم هی (!) اورک ها و گابلین هارو یه سره نفله میکردم ! دیگه وقتی شعارهای دورفی شو میداد واقعا کف میکردم .

مثلا الون استون ها . خلاقیت عالی بود ... وقتی توی اسلحه ها به کار میبری هم رنگ و روشون عوض میشد هم هیجانی تر میکرد کار رو .

درباره ac3 خب چیز بهتری میشه گفت ؟ من تازه وقتی بازی رو تموم کردم فهمیدم میتونم با دستور اختراعات فرانکلین اسلحه جید اختراع کنم !

bfme رو هم جویدم اما یه بازی استراتژیک رو که نمیشه با یه بازی اکشن اول شخص مقایسه کرد خو !

ویرایش شده در توسط سیه تیغ

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
نولوفینوه

بله نمیشه مقایسه کرد

ولی من گفتم که اون خیلی جذابه.. گیم پلیشم بهتره

جویدی؟؟؟ منظورتو نفهمیدم ببخشید

البته من BFME 2 رو میگفتم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Light king

باید خوره استراتژیک باشید تا با استراتژیکاش حال کنید

مثل من

اون موقع کلا کنترل یونیت های الف و دورف و اورک از بالا خیلی براتون جالب تر از پایین میشه

نبرد در شمال هم از نظر من از سایر بازی های هم سبک و هم دورش کم نداشت

داستان و تنوع و گیم پلیش عالی بود

فقط بازی هایی مثل assasins creed حرف دیگه ای برای گفتن داشتن و خلاقیت های خاص خودشونو داشتن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
تور

من صبر کردم تا نبرد در شمال رو هم تموم کنم بعد نظرمو بدم تا نظر جامعی داشته باشم.

اولین بازی ارباب حلقه هایی که من کردم Return of the King بود. و آخرین بازی هم همون War in the North. تنها بازی که از موقعی که نصب کردم همچنان روی سیستم هست و پاکش نکردم Battle for Middle-Earth II هست. نقد هر بازی رو سعی کردم در تاپیک هاش قرار بدم. اما این جا به طور اجمالی از همشون یاد میکنم و بازی برتر از دید خودم رو معرفی میکنم.

Return of the King

خارق العاده ترین بخش این بازی همون پیروی ثانیه به ثانیه از فیلم بود. گیم پلی این بازی همون سیر داستانی فیلم بود. انگار فیلم رو به طور واقعی خودت در نقش دلخواهت بازی میکردی. اون صفحه ورودش با تصویر آراگورن سوار بر اسب و بعدش صفحه اصلی با بک گراند میناس تی ریت و تم گوندور برام خاطره شد. گرافیک بازی هم در اون زمان قابل قبول بود. بازی روان و جذاب بود و تقریبا جزو بازی های مهیج و نفس گیر اون زمان بود که من بازی کردم. نقطه قوت دیگه استفاده از خود بازیگران فیلم برای در آوردن صدای کاراکتر ها بود. اما از لحاظ آردایی و تالکینی بودن امتیاز کمی میگیره! یادمه من که نسخه اکستند فیلم رو ندیده بودم همش تو اون مرحله دروازه های سیاه و دهان سائورون می موندم که این مخلوق چیه؟!؟! :دی

Battle for Middle-Earth II

نمیخوام توضیح زیاد مثل بالا بدم. توضیحاتم تو تاپیکش هست. موسیقی متن اورجینال فیلم، کیفیت بالا، استراتژیک قوی، صداگذاری خارق العاده و منطبق بر کتاب بودن از ویژگی های این بازی بود گرچه نقوصی داشت که در مد قیام ویچ کینگ بر طرف شد. قابلیت نبرد از روی نقشه و ساخت هیرو همگی از جذابیت های بالایی برخوردار بودن.

Battle for Middle-Earth II Rise of the Witch-King

داستان بازی برام یک سورپرایز بزرگ بود. دست گذاشتن روی ضمیمه کتاب که کمترین توجه به آن شده بود و بررسی یکی از نقاط حساس تاریخ سرزمین میانه به صورت بازی. از انیمیشن های پویا در این بازی خبری نبود به جاش از طراحی های چشم نواز کامپیوتری استفاده شده بود. سلاح های جدید تر، گرافیک بالاتر و منطبق بودن هر چه بیشتر بر کتاب از مزیت های این مد بود. گیم پلی این بازی همه بر اساس متن ضمیمه کتاب بود. در مد فهمیدم که فیلم رو دیگه باید کنار گذاشت. این بازی با تصویر سازی مناطق و کاراکتر های جدیدی از سرزمین میانه و کتاب خیلی رنگ و بوی آردایی داشت. و نتیجتا همه چیزش خوب بود.

Conquest

موقع انتشارش انتظار یک چیزی برتر از بازگشت شاه داشتم اما این انتظارم برآورده نشد. بازی گرچه گرافیک چشم نواز و مناظر بدیعی از جمله مثلا میناس تی ریت، ودرتاپ، ریوندل و ... داشت اما باز هم ابدا بازیش به نظرم به بازگشت شاه نمی رسید. این که نمیشد هیروی دلخواه ـت رو انتخاب کنی بنظرم بزرگترین ضعفش بود.

War in the North

اول که توضیحات این تاپیک رو خوندم یک ذهنیت منفی ازش پیدا کرد. و وقتی بعد از اسکایریم اومدم بازیش کردم انتظار یک بازی روان با گیم پلی ـی مثل اسکایریم و open world و اینا انتظار داشتم. بنابراین در یکی دو مرحله اول اذیت شدم و از بازی متنفر. اما وقتی جلوتر رفتم و دیدم چقدر زیبا داستانی ابتکاری بصورت موازی با داستان حلقه در دوران سوم قرار دادند و به موضوعات شمالی سرزمین میانه پرداختند (با استفاده از تمام منابع داستانی) واقعا شگفت زده شدم! نقصی به داستان وارد نیست! بازسازی بی نظیر مکان ها از جمله ریوندل، بلندی های گورپشته، فورنوست، گونداباد و... با گرافیک قابل قبول، سلاح های متنوع و مختلف که البته جا داشت خیلی بیشتر بهش بپردازند. همه از نقاط قوت بود. نقاط ضعف چشمگیری هم داشت. از جمله گیم پلی که در مقایسه یکی مثل اسکایریم نابود بود. همچنین موسیقی متن که من نفهمیدم میشه اسم اون صداهارو موسیقی گذاشت یا نه! در کل بعد از مد قیام ویچ کینگ بعنوان بهترین بازی برام قرار گرفت.

پس انتخاب من Battle for Middle-Earth II Rise of the Witch-King هست با افتخار... :P

ویرایش شده در توسط تور

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
barclona

دوستان لطفا نظرتون رو راجع به بازی های ارباب حلقه ها بگید تا از آن استفا ده کنیم؟

نظر من=به نظرم همه ی بازی های ارباب حلقه ها خوبن اما از کونکیوس و جنگ در شمال خوشم نمیاد فقط استراتژیک حال میده من ویچ کینگ رو دوست دارم چون خیلی کیف میده سرباز جدی ، هیرو جدید ، گروه جدید ، مراحل جدید و قدرت جدید در ک بازی زیبایی

راستی کسی میدونه که ارباب حلقه ها نبرد برای سرزمین میانه 3 هم اومده از کجا میشه دانلودش کرد؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
3DMahdi

نبرد برای سرزمین میانه 3 وجود نداره و به احتمال خیلی زیاد هم نمیاد. EA دیگه امتیاز ساخت بازی برای ارباب حلقه ها رو نداره. شاید WB بیاد و برای هابیت بازی بسازه ولی مطمئنا ربطی به EA نداره و دیگه ادامه اون بازی نمیشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
تور

با قرارگرفتن نظرسنجی بازی ها از این پس در این تاپیک به بررسی، مقایسه و نقد شما از مجموعه بازی های سرزمین میانه (شامل تمام بازی ها) پرداخته خواهد شد و در تاپیک نظرسنجی هم به معرفی بهترین بازی از دیدگاه خودتون و شرح دلایل اختصاص خواهد یافت.

با تشکر

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
*فئانور*

به نظر من ارباب حلقه ها پیروزی از نبرد در شمال بهتره چون داستانش از فیلم پیروی میکنه ولی نبرد در شمال یک داستان انحرافی رو دنبال میکنه . نبرد برای سرزمین میانه رو بازی نکردم ولی نسخه بازگشت پادشاه رو تازه شروع کردم ونسبت به حجم کمش واقعا بازی عالییه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Armando

من که LOTR The Return Of the King رو خیلی دوست داشتم به نظرم بهترینشون بوده BFME و RFWK هم خوب بودن اما حالا سایه موردور واقعا میترکونه.

به نظرم بازی های رایانه ای روز به روز سرزمین میانه رو بهتر همراهی میکنن. امیدوارم در آینده بیشتر شاهد بازی های میدل ارسی باشیم. :)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...