رفتن به مطلب
3DMahdi

چگونه با سایت آردا آشنا شدید و دلیل عضویت شما چه بود؟

  

720 رای

  1. 1. چگونه با سایت و فروم آردا آشنا شدید؟

    • لینک آردا در سایت ها و وبلاگ ها
      131
    • موتورهای جستجو
      365
    • لینک آردا در شبکه های اجتماعی
      22
    • دوستان
      125
    • مطبوعات و رسانه ها
      12
    • سایر
      65
  2. 2. علت عضویت شما در سایت و فروم آردا چه بود؟

    • یافتن پاسخ سوالاتی که در موقع خواندن آثار تالکین ذهنم را درگیر میکرد
      361
    • استفاده از آرشیو دانلود(در سایت قدیم)
      167
    • امکان دسترسی به تمام امکانات فروم(دسترسی به فایلهای پیوست، شرکت در نظرسنجی و ...)
      229
    • شرکت در مباحث
      282
    • به منظور بحث و گفتگو در باب فیلم های ارباب حلقه ها و کسب اطلاعات بیشتر
      354
    • آشنا شدن با سایر طرفداران تالکین در ایران
      338
    • کمک به توسعه ادبیات فانتزی در ایران
      216


Recommended Posts

مونت آو سائرون

سلام دوستان عزیز.این سری فیلم یه حس عجیبیو تو انسان زنده میکرد دوست داشتم بقیه این حسو بدونن و از نظرات اونام مطلع بشم که تورین عزیزم اینجارو مرفی کرد.من قبلا وبلاگ آقا مهدی میرفتم.

دقیقاً! گفتی می خواستی خیلی ها این حسو بدونن! منم همین احساس رو داشتم.

قبل از آشنایی با آردا تو وبلاگ های ارباب حلقه ها و یا سایت هاش می چرخیدم و نظرمو می نوشتم تا یکجوری احساسمو نسبت به این فیلم به بقیه طرفداران بگم.

یک جوری از اینکه آدم تکی بودم که نظراتش در مورد لوتر و عشقش نسبت به اون فقط برای خودشه، احساس تنهایی می کردم. می خواستم به بقیه بگم که منم عاشقشم. منم علمی ازش دارم...

و چند هفته ای بعد، همونطور که گفتم با آردا آشنا شدم!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Tingol

منم سرچ کردم در مورد ملکور و غیره که عکساشونو ببینم این سایتو داد

1.گوگل

2.2و3وآخری :)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

سلام دوست عزیز و گرامیم.بودن با شماست که به زندگی ارزش میده شاید به قول سام نباید ما اینجا بودیم و از سرنوشت ناراضی هستیم ولی اونی که بعدا قصه مارو میخونه میگه که اونا تو شرایط سخت و تاریکی هم فرار نکردند و در پی روشنایی بودن.همیشه خوبی هست و ما می تونیم خوب باشیم(با عرض معذرت از سام عزیز که ازش نقل به مضمون کردم).سال 89 کتاب نبرد با شیطان ،پارسال هری پاتر و امسال سرزمین اشباح رو خوندم.از استاد تالکین هم سیلماریلیون،ارباب حلقه ها و......و این آخریش درخت و برگ.می خوام بگم این حس خیلی زیباست حتی اگه همه مخالفمون باشن.بعد از تموم کردن سرزمین اشباح خیلی ناراحت شدم و خوندن درخت و برگ این ناراحتیو تشدید کرد.اگه بتونیم خودمون هم مثل تالکین و البته با سطحی خیلی پایین تر کاری بکنیم و کتابی بنویسیم لذتشو خودمون می بریم،لذت خلق یه دنیای زیبارو این ماجراجویی همش لذته.امیدوارم همه از غرق شدن در دنیای زیبای تالکین و دنیایی که خودشون خلق می کنند لذت ببرند.موفق باشی ستاره آردای عزیز.

ویرایش شده در توسط R-FAARAZON

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مونت آو سائرون

سلام دوست عزیز و گرامیم.بودن با شماست که به زندگی ارزش میده شاید به قول سام نباید ما اینجا بودیم و از سرنوشت ناراضی هستیم ولی اونی که بعدا قصه مارو میخونه میگه که اونا تو شرایط سخت و تاریکی هم فرار نکردند و در پی روشنایی باشه.همیشه خوبی هست و ما می تونیم خوب باشیم(با عرض معذرت از سام عزیز که ازش نقل به مضمون کردم).سال 89 کتاب نبرد با شیطان ،پارسال هری پاتر و امسال سرزمین اشباح رو خوندم.از استاد تالکین هم سیلماریلیون،ارباب حلقه ها و......و این آخریش درخت و برگ.می خوام بگم این حس خیلی زیباست حتی اگه همه مخالفمون باشن.بعد از تموم کردن سرزمین اشباح خیلی ناراحت شدم و خوندن درخت و برگ این ناراحتیو تشدید کرد.اگه بتونیم خودمون هم مثل تالکین و البته با سطحی خیلی پایین تر کاری بکنیم و کتابی بنویسیم لذتشو خودمون می بریم،لذت خلق یه دنیای زیبارو این ماجراجویی همش لذته.امیدوارم همه از غرق شدن در دنیای زیبای تالکین و دنیایی که خودشون خلق می کنند لذت ببرند.موفق باشی ستاره آردای عزیز.

خیلی ممنون. خوشحال شدم که اهل کتاب خواندنید. بله حرف های سام در جنگ اوزگلیات که به فردو می زنه خیلی زیباست. تصویر های کم یاب و زیبا شناختی از زندگی به وجود میاره!

کسان زیادی نیستند که زیبایی و ماجراجویی لذت بخش آثار تالکین رو چشیده باشند، کسانی هم که معنی حقیقی این دنیای رو می فهمند دنبال جایی هستند که این احساسشون رو با بقیه تقسیم کنند.

اما من شخصا از فیلم شروع کردم. من دنیای آردا رو از همون ابتدا با تصویر دیدم! حالا هم می تونم به صراحت بگم که تمام دیالوگ های سه گانه لوتر رو حفظ هستم. تا حالا یک دویست دفعه ای هست که دیدمش هنوز هم می بینم و دیدن فیلم ارباب حلقه یک چیز اجتناب ناپذیر شده برای من! اما یک خورده از کتاب یاران حلقه رو هم خوندم. به هر حال امیدوارم بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم. :)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

سلام دوست عزیزم.من راستش قبل از ارباب حلقه ها هم در این وادی ها بودم چون سنم بالاست(26 ساله ام).ولی این فیلم باعث شد که بدونم احساسم بی ارزش و اشتباه نبوده.همیشه تو کتاب غرق شدم شاید از 4-5 سالگی یه نسخه از بینوایان رو دیدم و تو کاردونی باعث شد دو بار نسخه 1500 صفحه ایشو بخونم.شاید مغز های قدرتمند تر از رولینگ در ایرانم باشن ولی چون بهشون توجه نمیشه ناامید میشن.یادمون نره که همیشه امید هست داستان ساخته شدن سه گانه ارباب حلقه ها شاهدی بر این مدعاست.راستی رفیق منم خیلی ارباب حلقه ها دیدم.همه جورشو خریدم.دوبله،دوبله اصلی،پرده سینما،زیرنویس،زیر نویس اصلی،اصلی بدون زیرنویس و ...خوشحالم که این حسو به بقیه هم منتقل کردم با پسر خاله هام وقتی هستم با هم این فیلمو می بینیم با اینکه اونا ازم کوچیکترن.من واقعا از تمام سه گانه لذت بردم شاید تا جایی که خوشم نیومد بالا رفتن لگولاس از اون فیل بود که کمی منطق داستانو بهم زد.شاید 100 بار این سه گانه رو دیدم ولی بازم لذت دیدنش در من هست کافیه عبور فرودو و سام و گالوم را از کنار میناس مورگول ببینم تا بازم تو دنیای فیلم غوطه ور شم و بگم درود بر تو ای تخیل دوست داشتنی.

ویرایش شده در توسط R-FAARAZON

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مونت آو سائرون

سلام دوست عزیزم.من راستش قبل از ارباب حلقه ها هم در این وادی ها بودم چون سنم بالاست(26 ساله ام).ولی این فیلم باعث شد که بدونم احساسم بی ارزش و اشتباه نبوده.همیشه تو کتاب غرق شدم شاید از 4-5 سالگی یه نسخه از بینوایان رو دیدم و تو کاردنی باعث شد دو بار نسخه 1500 صفحه ایشو بخونم.شاید مغز های قدرتمند تر از رولینگ در ایرانم باشن ولی چون بهشون توجه نمیشه ناامید میشن.یادمون نره که همیشه امید هست داستان ساخته شدن سه گانه ارباب حلقه ها شاهدی بر این مدعاست.راستی رفیق منم خیلی ارباب حلقه ها دیدم.همه جورشو خریدم.دوبله،دوبله اصلی،پرده سینما،زیرنویس،زیر نویس اصلی،اصلی بدون زیرنویس و ...خوشحالم که این حسو به بقیه هم منتقل کردم با پسر خاله هام وقتی هستم با هم این فیلمو می بینیم با اینکه اونا ازم کوچیکترن.من واقعا از تمام سه گانه لذت بردم شاید تا جایی که خوشم نیومد بالا رفتن لگولاس از اون فیل بود که کمی منطق داستانو بهم زد.شاید 100 بار این سه گانه رو دیدم ولی بازم لذت دیدنش در من هست کافیه عبور فرودو و سام و گالوم را از کنار میناس مورگول ببینم تا بازم تو دنیای فیلم غوطه ور شم و بگم درود بر تو ای تخیل دوست داشتنی.

عالیه!!! :) من خیلی با شما موافقم!! درسته که من کتاب هایی رو که شما خوندید، نخوندم اما در بحث فیلم لوتر یک روحیم در دو بدن. زنده باد! به سلامتی! ;)

ویرایش شده در توسط مونت آو سائرون

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

سلام دوست عزیزم.مرسی از لطفتون .لطفا اگه شد اون کتابارو بخونید نبرد با شیطان بعضی چیزای اودیسه فضایی توش تکرار میشه آرشیواست.کتاب سرزمین اشباح هم از همین نویسندس(دارن شان)اولاش عادیه ولی آخرش مخصوصا(بخش های مربوط به دریاچه ارواح خیلی خیالمو پرواز داد).موفق باشید دوست عزیز.

ویرایش شده در توسط R-FAARAZON

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مونت آو سائرون

اسم شما امینه! تو یک سایتی از هابیت اکانت گذاشتید! حرف من رو تایید کردید. من محمد رضا ساسانیم. یادتون آمد؟

گفته بودید شما رو با اسم مرثیه ای بر یک رویا صدا کنن!

http://mbazyar.blogfa.com

اسم مدیر سایت هم tolkien هست. اونم اینجا عضوه! خیلی جالب شد.

ویرایش شده در توسط مونت آو سائرون

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
R-FAARAZON

اسم شما امینه! تو یک سایتی از هابیت اکانت گذاشتید! حرف من رو تایید کردید. من محمد رضا ساسانیم. یادتون آمد؟

گفته بودید شما رو با اسم مرثیه ای بر یک رویا صدا کنن!

http://mbazyar.blogfa.com

اسم مدیر سایت هم tolkien هست. اونم اینجا عضوه! خیلی جالب شد.

سلام ببخشید اول فکر کردم که شما تورین هستید خوشبختانه اونم اینجا هست.واقعا خوشحالم که اینجام شمارو پیدا کردم.ماشالا شمام چه حافظه ای دارید.اداره وبلاگ ذهن آدمو خسته می کنه.به نظرم ساختار اینجا خوبه و جای پیشرفت زیادی داره و خوشحالم از اینکه در جمع شما دوستان حاضرم .موفق باشید

ویرایش شده در توسط R-FARAZON

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

من اولين بار وقتي كتاب هاي ارباب حلقه ها رو خريدم

لاي جلد آخرش يك كاغذ مقوايي با نقش و نگار زيبايي وجود داشت كه روش نوشته بود

الن سيلا لومن اومن تيلوو

Elen síla lumenn' omentielvo

ستاره اي در ساعات ديدارمان مي درخشد

بعد در ادامه اش آدرس سايت آردا را نوشته بود

شما همچين چيزي لاي كتابهاتون نديديد؟

می‌شه بگی دقيقاً كدوم كتاب بود؟ يعنی ياران حلقه، دو برج يا بازگشت پادشاه؟ فكر نكنم چنين چيزی توی كتابای من باشه. شايد فروشنده از اعضای سايت بوده و اومده چنين كاری كرده!؟ (مهدی؛ خودتو لو بده! :دی)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فنگورن

اون نوشته رو به صورت جدا داخل کتاب ها قرار میدادن و آدرس سایت هم داخلش بوده ، گویا بعد ها انتشارات اجازه چنین کاری رو نمیده .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان

من توسط لينک آخر اين صفحه با سايت آشنا شدم:

http://www.google.co...iw=1024&bih=602

اين‌جوری هم بود كه عضو شدم: (تا بد و بيراه بگم كه گفتم و آقا مهدی هم بهم تذكر داد و يه جنجال به پا شد و همه بهم كوبيدن و خلاصه... :دی)

https://arda.ir/forum...wtopic=552&st=0

ویرایش شده در توسط گندالف خ.س

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
تور

من لاي جلد آخر يعني بازگشت پادشاه ديدم

كار خيلي خوبيه اگه لاي تمام آثار تالكين باشه

هنوز ادامه داره اين كار؟؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
آرتاس منتیل

بعد از بسته شدن وبگاه ادبی والیمار من دنبال سایتی بودم که بر روی ادبیات فانتزی حماسی بیشتر تمرکز کرده باشه.چند وقت پیش یکی از دوستام اینجا رو بهم معرفی کرد.من از طرفداران متعصب تالکین هستم و با توجه به علاقه مندیم به وارکرفت و شباهت های فراوان بین آردا و آزراث(دنیای وارکرفت) تصمیم گرفتم اینجا عضو بشم و با عضو های اینجا بیشتر آشنا بشم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Tulkas Astaldo

به تور: متاسفانه خیر.اون موقع به خاطر لطف و همکاری علیزاده تونستیم که اون چوب الف رو قرار بدیم توی کتابا

به آرتاس عزیز:امیدوارم که تو این سایت به شما خوش بگذره.والیمار سایت جوونتری از ما بود و البته مدیران بسیار موفقی هم داشت.امیدوارم که مشکلاتشون سریعتر برطرف بشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
white witch

من عاشق فیلم ارباب حلقه ها هستم توی اینترنت داشتم سرچ می کردم دنبال کتاب ها بودم دیدم جایی نوشته آردا دنیای تالکین رفتم توش و دیدم ترکونده خیلی باحاله هرچی بخوای داره و در کل عالیه فکر نمی کردم این قدر چیز های جالب داشته باشه.

ویرایش شده در توسط white witch
غلط املایی

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
strayder

سلام

من عاشق ارباب حلقه ها و تالکین و دنیاش هستم .

در google دنبال اخبار جدید از پروژه بزرگ هابیت بودم که به صورت اتفاقی با این سایت فوق العاده که همیشه دنبال همچین سایتی بودم اشنا شدم.

واقعا عالی از همه نظر.

ممنون

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
dreamwalker

من یه مدت درگیر اطلاعات در مورد ماجراهای نومنور و خیتی بگم مردم رون بودم که ناگهان با arda.ir مواجه شدم و با خودم گفتم خیال گذر شا ید اینده ی من در ارداست به همین دلیل از سرزمینی دوردست به نام فارس به اینجا در میهمانی شما امدم امیدوارم لحظات خوشی را با هم بگذرانیم دوستان من

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Vych King

سلام

من عضو جدید هستم.

من خیلی به فیلمهای سه گانه ارباب حلقه ها علاقه دارم.

بعدش شروع به گشت گزار در نت درباره ارباب حلقه ها کردم.که تو آپارات یکی آدرس اینجا رو نوشته بود.منم اومدم دیدم خلی سایت خوبی هست و عضو شدم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مونت آو سائرون

سلام

من عضو جدید هستم.

من خیلی به فیلمهای سه گانه ارباب حلقه ها علاقه دارم.

بعدش شروع به گشت گزار در نت درباره ارباب حلقه ها کردم.که تو آپارات یکی آدرس اینجا رو نوشته بود.منم اومدم دیدم خلی سایت خوبی هست و عضو شدم

اون چیزی که شما در آپارات دیدید. کلیپ آواتارهای اعضای سایت بود؟

تماشای انلاین

http://www.aparat.co...0af1c7154279614

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...