رفتن به مطلب
  • 0
*Manwë*

چه بلایی سر نژاد های مختلف در دوران چهارم می آید؟

سوال

*Manwë*

سلام به اردایی های عزیز  .                                                                                                                                                                                                                                                                                               چند وقت پیش جایی خوندم که الف ها در دوران چهارم به والینور برگشتند و دورف ها هم به دلیل تولید مثل کم منقرض شدند. و دوران پادشاهی انسان ها شروع میشه در دوران چهارم ولی جایی چیزی من نخوندم که درباره سرنوشت هابیت ها یا اورک ها و انت ها حرفی زده شده باشه؟

  به نظر شما در دوران چهارم چه اتفاقی برای این نژاد ها میوفته و اگه اطلاعاتی داشید بگید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

2 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 3
الندیل پادشاه انسان ها

ا ورک ها که نابود شدند البته بعد از یه مدت طولانی از سقوط سائورون, انت ها هم مثل دورف ها زوال یافتند.اما اگر مقدمه ارباب حلقه ها رو خونده باشید هابیت ها نژادی از انسان ها بودند که سرنوشتشون هم وابسته به نژاد انسان ها هست.حتی در یک اشاره کم رنگ تو همون مقدمه گفته شد که اونا تا الان هم نسلشون ادامه یافته اما به سبب طبیعت گریزنده شون دیگه دیده نمیشند ومخفیانه به زندگیشون ادامه میدند.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
  • 2
dain

ارگ ها که توسط اراگون نابود میشن(اکثرا).انت ها منقرض میشن،چون انت بانو ها ناپدید شدن و کم کم به خواب میرن.هابیت ها هم که زنده میمونن چون در واقع از نسل ارنور هستن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...