رفتن به مطلب
Nienor Niniel

هماهنگی های لازم برای ایفای نقش

Recommended Posts

Nienor Niniel

 

سلام

این تاپیک که وابسته به تاپیک عمومی ایفای نقش هست، مخصوص هماهنگی هایی که قبل از پست زدن در تاپیک عمومی باید انجام بشه. اینجا شما اعلام می کنید قصد دارید در کدوم داستان ایفای نقش داشته باشید و زمانی که میخواید پست بزنید رو مشخص می کنید.

در اکثر داستان ها هم لازمه قبل از پست زدن کمی راجع به کاری که قراره انجام بدید صحبت کنید. و علاوه بر این ها هماهنگی هایی که در طول داستان بهش نیازه اینجا انجام میشه. به همین دلیل این صحبت ها در این تاپیک مخصوص انجام میشه.

ویرایش شده در توسط Nienor Niniel

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
The secret wizard

به نظر من بهتره یک طرح کلی برای این ماجرا داده بشه بعد با شخصیت های ساخته ی ذهن خودمون (که کاملا متناسب با آردا باشن) داستان رو پیش ببریم

این که از خود شخصیت های داستان استفاده کنیم خوشایند نیست.بذارید اونا با همون چهره ی تثبیت شده توسط تالکین باقی بمونن

من فن فیکشن رو تا جایی زیبا میدونم که فقط در ابعاد و محدوده ی «جغرافیایی» آردا باشه.حوادث و نو آوری ها به عهده ی فن فیکشن نویسه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Nienor Niniel

مرسی از پیشنهاد. در مورد این طرح باید بگم کاملا سلیقه ای هست انجامش. شما تو تاپیکایی که داستان طولانی دارند از شخصیت ها استفاده نمیکنید و تو تاپیک عمومیم استفاده ش اجباری نیست. این تاپیک و این روش برای اینه که دوستان محدود نشن مثلا منتظر باشند که یه تاپیک تموم بشه تا بتونند تو ایفا شرکت کنند. من خودمم چندان موافق تحریف نیستم تو خلق داستان. اما این سبک صرفا برای ایفای نقش تو سایتایی مثل ماگل نت،حلقه یگانه،سایتای ایرانی انجام میشه. و تو خود آردا هم بوده و من به دلایل بالا پیشنهاد اجرای دوباره شو دادم. البته متاسفانه هیچ کس نظری نداد تو این مدت.اگه نظرات مفید شما و دوستان دیگه بود مشخصا کارای باکیفیت تری انجام میشد. البته شما میتونید یک داستان جدید و تاپیک جدید هم بزنید که کنار تاپیک عمومی پیش بره ;)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فین رود فلاگوند

با عرض اجازت

مطلبی داشتم لازم دانستم که بگویم.

نیه نور جان داستانی که شما آغاز کردی در دوران سوم اتفاق می افتد و افرادی مانند من که شناسه ی شخصیتهایی که در دوران اول یا دوم مرده اند را انتخاب کرده اند اگر بخواهند پست بزنند و داستان را ادامه دهند باید به طوری آن شخصیت ها را زنده کنند و این دیگر ایفای نقش نمی شود و به فن فیکشن نزدیک می شود.

لطفا این قضیه را پیگیری کنید.

باتشکر از زحماتتان.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Nienor Niniel

 

سلام دوستان...ممنون از توجهتون... خب اگه بنظرتون این طرح مشکل داره و تناقضاتش براتون جالب نیست من مشکلی برای تغییر قسمت هایی که باعث مشکل هستند ندارم. اما به شرطی که روش جایگزینشو کسی ارائه بده و اون روشم مشکلات کمتر و موافقان بیشتر داشته باشه. خوبه؟ 

خب من قبلا دلایل استفاده م از این روش رو گفتم و اینجا فقط یه چیز رو تکرار می کنم. هدف از تاپیک عمومی ایفای نقش و درگاه ورودی جدید این بود که محدودیتی برای ایفای نقش نباشه. چرا؟ چون قبلا از اون دوستان باید فقط تو چند تا تاپیک خاص فعالیت میکردن و تو بعضی داستان ها هم امکان شرکت نداشتند چون باید با تعداد و افراد مشخص پیش میرفت. اما این تاپیک، با داستان هایی که باید هر دو هفته یک بار بروز شه تا حدی مانع محدودیته. 

خب حالا شما آگر اشتباه نکنم پیشنهادتون اینه که از شخصیت های کتاب استفاده نکنیم. درسته؟ باشه اما اول جوانبشم باید در نظر گرفته بشه.

1. اگه شما بخواید انتخاب نقشا بدون وابستگی به کتاب باشه و هرکس فقط در دوران مخصوص به خودش باشه باید همگی، هر کس که قصد فعالیت داره سر یک دوران توافق کنه. و علاوه بر اون فقط در یک مکان و یک منطقه و یک جبهه! اگه کسی دوست هم نداشته باشه  "باید"  تو همون دوران و مکان و جبهه فعالیت داشته باشه. چون تعداد ما اونقدر زیاد به نظر نمیاد که بخوایم تو دوران های مختلف فعالیت کنیم و باید فقط یه جا متمرکز بشیم.   

2.آیا این روش، ما رو به حالت سابق تالار ایفای نقش برنمی گردونه؟ یعنی محدودیت ایجاد نمیکنه؟ شما میتونید هر دو هفته یک بار داستان هایی کاملا متفاوت و متنوع بذارید که مربوط به یه دوران مشخص، در یک مکان مشخص و یک جبهه باشه؟ چون من واقعا تا این حد خلاقیت ندارم. اگه کسی کمک میکنه بسم الله!  و جدا از این آیا این نمیشه مثل همون تاپیک های سابق که داستان دنباله دار دارند؟

تاپیک عمومی هدفش با اون تاپیکا فرق داره. برای گرم شدن تالاره. برای محدود نشدن. و شما میتونید همزمان تو تاپیکایی با داستانای جدی و دنباله دار و محدودتر فعالیت داشته باشید. برای همین من استفاده از شخصیت ها رو برای تمام تالار مجاز نکردم. چون اون طورم که فکر می کنید قصد تحریف و تغییر داستان ها رو ندارم! فقط این بهترین روشی بود که به ذهن بنده رسید و مسلما من انسانم و افکارم عیب و نقص دارند.  الانم جدا اگه با هم روش خوبی برسیم من انجامش میدم تا همه راحت فعالیت کنند :) و اصلا برام فرقی نداره که روش فعلی باشه یا چیز دیگه... هدف فعالیته! پس نظراتتون رو بهم بگید حتما و لطفا ;)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فین رود فلاگوند

با عرض اجازت

نیه نور من حرف شما را که می گویی چون تعدادمان کم است باید متمرکز باشیم را قبول دارم. 

پس با توجه به این مسئله من پیشنهادی می دهم: دوستانی که  شناسه هایی را  انتخاب کرده اند که قبل از دوران داستانی ما مرده اند بی آنکه از مردن و یا زنده شدن آن شخصیت ها سخن بگویند پست خود را بزنند.

یعنی اینکه از مرگ آن شخصیت ها چشم پوشی کنند.

ویرایش شده در توسط فین رود فلاگوند

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
فین رود فلاگوند

با عرض اجازت

من وقتم این چند روز که به مناسبت شهادت امام صادق( علیه السلام) تعطیل است آزاد است و می خواستم برای نوشتن پست در داستان اعلام آمادگی کنم.

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
Nienor Niniel

 

زمانی که مد نظر دارید برای پست گذاشتن اعلام کنید. (روز و ساعت) تو یه پست یکی از کارای لازم رو انجام بدید و داستانش رو بذارید. از شخصیت های دیگه ی داستان ها هم استفاده نکنید و اصلا تو داستان اشاره هم نکنید. موفق باشید ;)

در 5 ساعت قبل، فین رود فلاگوند گفته است :

با عرض اجازت

من وقتم این چند روز که به مناسبت شهادت امام صادق( علیه السلام) تعطیل است آزاد است و می خواستم برای نوشتن پست در داستان اعلام آمادگی کنم.

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

×
×
  • جدید...