رفتن به مطلب
Nienor Niniel

قوانین تالار ایفای نقش

Recommended Posts

Nienor Niniel

 

قوانین عمومی تالار ایفای نقش

 

1. برای ورود به ایفا و فعالیت در هر یک از تاپیک های این تالار، ابتدا باید  از درگاه ورودی ایفای نقش، شناسه ی ایفای نقش انتخاب کنید. نقش شما با تشکر ناظر بخش از پست شما و درج نام کاربری شما در پست اول تایید می شود.

2. دو نفر نمی توانند شناسه ی ایفای نقش یکسان داشته باشند. اولویت با کسی است که زودتر ثبت نام کرده است.

3. یک ماه عدم فعالیت بدون دلیل موجه، سه ماه عدم فعالیت با دلیل موجه و شکستن مداوم قوانین باعث گرفتن نقش از شما و آزاد شدن آن می شود. (برای ادامه ی فعالیت، باید مجددا نقشی را انتخاب کنید)

4. اگر شما بنابر دلایل قابل توجیح قصد تعویض نقش فعلی خود را داشته باشید نقش از شما گرفته و آزاد می شود. در صورت تعویض، شما نمی توانید نام نمایشی سابق خود را دوباره انتخاب کنید.

5. نقش های ثابت فقط برای تاپیک عمومی ایفای نقش استفاده می شوند. استفاده از این نقش ها در تاپیک های دیگر ملزم به اجازه ی اداره کننده ی تاپیک است.

6. در تمامی داستان ها قبل از کشتن و برخورد جدی با شخصیت هر کاربر، از او اجازه بگیرید.

7. در تاپیک هایی که توسط کاربران ایجاد می شوند، زننده ی تاپیک ملزم است حداقل دو نویسنده ی دیگر را معرفی کند یا در ابتدای تاپیک درخواست همکاری کند. تاپیک مورد نظر، فقط بعد از اعلام نام کاربران دیگر، مجاز به شروع فعالیت خود است.

8. در صورتی که اداره کننده ی تاپیکی بیشتر از سه ماه غیبت داشته باشد، اداره ی این تاپیک ممکن است به شخص دیگری سپرده شود.

9. در صورت بهم زدن نظم تاپیک ها (جدی یا طنز)، ایجاد خلل در سیر داستان و رول ها، ایجاد مزاحمت برای کاربران دیگر، گفتگوی متفرقه در داستان و شکسن سایر قوانین فروم توسط کاربران، ناظر بخش مجاز است طبق صلاحدید پست را اصلاح کرده، نقش کاربر را از او گرفته یا مانع فعالیتش (در بازه های مختلف زمانی) در تالار کتاب سرخ سرحد غربی شود.

 

پ.ن:

 

 

ویرایش شده در توسط Nienor Niniel

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
مهمان
این موضوع از هم اکنون بسته می گردد.

×
×
  • جدید...